Return to Castle Wolfenstein

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag vill ha ett Wolfenstein utan en massa vidskepligt trams. Smyga runt i Örnnästet och nita nassar räcker gott för att jag ska bli glad.

Håller med, jag slutate faktiskt att spela SP delen av RTCW när jag började bli zerg-rushad av en massa zombies :/ Blev för bra för min smak.

Ett bra spel är ett bra spel, oavsett hur gammalt det här. RTCW är en klassiker.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Blazing_Angel:

Funkar detta på windows 7?

Jag har hittills inte stött på ett enda spel som inte funkar i W7 för mig.
RtcW fungerar utmärkt.

Har du fått igång GRAW1, Majesty (1), eller Dungeon Keeper 2? (och då menar jag stabilt utan krascher inom en halvtimme)


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna. Multiplayern var såklart revolutionerande och överlägset allting annat men även SP var underbart. Älskade katakomberna.


signatur

Memento Mori

Medlem

Castle Wolfenstein finns på riktigt men med ett annat namn. besökte stället för 6 år sedan

Inaktiv

dagens speltillverkare borde analysera det här spelet, och komma fram till varför det hade spelkänsla, vilket saknas i nya spel, och varför inte folk tröttnade efter några timmar..

Medlem

Kanske jag som börjar bli gammal, men jag tycker att era retor-recensioner är lite för "nya"

Medlem

System Shock 2 håller i dagens läge också.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Blazing_Angel:

Funkar detta på windows 7?

Jag har hittills inte stött på ett enda spel som inte funkar i W7 för mig.
RtcW fungerar utmärkt.

Har du fått igång GRAW1, Majesty (1), eller Dungeon Keeper 2? (och då menar jag stabilt utan krascher inom en halvtimme)

Aldrig spelat något av dem, tyvärr. Min samling är väl inte enorm, men jag är i alla fall glad över hur bra det gått med de äldre spelen jag äger.

Skrivet av InsaneSharky:

System Shock 2 håller i dagens läge också.

Absolut.

Jag har nyligen börjat spela det, men har drabbats av radioaktivitet och vet inte hur jag får bort skiten. Anti-radiation-sakerna hjälper konstigt nog inte.

Medlem

Multiplayern i RTCW var hur bra som helst. Åh nu blev jag helt nostalgisk.. infensus, GMPO, spooks, Knö i Hörn osv. Härliga tider

Inaktiv
Skrivet av Made:

Multiplayern i RTCW var hur bra som helst. Åh nu blev jag helt nostalgisk.. infensus, GMPO, spooks, Knö i Hörn osv. Härliga tider

instämmer 100%
.. många nyare mp-spel skapar mest frustration och irritation .. så jag brukar skita i mp-delen öht.
rtcw va roligt.. och har fortfarande den bästa eldkastaren jag sett i något spel

12
Skriv svar