Epic anställer för nytt varumärke

Robot
Epic anställer för nytt varumärke

Ej tillkännagivet, och den nyanställde blir del av teamet som just nu slipar på Gears of War 3.

#epic-games, #gears-of-war-3


Medlem
Epic anställer för nytt varumärke

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Medlem
Medlem

hoppas det blir nått i cyberpunk-stil så som the samaritan. Det behövs fler såna spel, nya Deus ex och kommande Prey 2 räcker inte!

Medlem

Något som inte består av 2/3-delar cut scenes och quicktime events och som gärna är i 1st person view. Alternativt ett rent strategispel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Typhor:

hoppas det blir nått i cyberpunk-stil så som the samaritan. Det behövs fler såna spel, nya Deus ex och kommande Prey 2 räcker inte!

Glöm inte Hard Reset!

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Typhor:

hoppas det blir nått i cyberpunk-stil så som the samaritan. Det behövs fler såna spel, nya Deus ex och kommande Prey 2 räcker inte!

Glöm inte Hard Reset!

av det gameplay man har sett så verkar det fruktansvärt arkadigt, hej glada 90-tal

Inaktiv
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Något bra med Gears of War?

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Något bra med Gears of War?

Horde

Inaktiv
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Något bra med Gears of War?

Rolig Multiplayer, bra kampanj.. snygg grafik och försäljningssiffrorna håller. Friberg.. köp spelen istället för att ladda ner dom på PC så får ni lite spel ni också.

inK
Medlem

Unreal Tournament 4!


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Något bra med Gears of War?

Rolig Multiplayer, bra kampanj.. snygg grafik och försäljningssiffrorna håller. Friberg.. köp spelen istället för att ladda ner dom på PC så får ni lite spel ni också.

Jajamän! Har köpt spel för cirka 2000 sen juni

Och du påstår att vi inte har några spel på PC, eh?

Medlem

Inget.

Jag vill se UT.

Fucking Cliffy B.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Något bra med Gears of War?

ALLT

Medlem

det är inte så svårt att lista ut att jag önskar ett nytt riktigt pang pang liknande ut99 och ut2004.. men jag är fortfarande besviken över ut3 och att de inte lyssnade mer på communityn och deras behov.

Jag läste en artikel bara för några dagar sen om en ny ut men kan inte finna den, så det kanske är mycket möjligt att det är vad de håller på och tittar på.


signatur

thank you, come again

Medlem

Själv vill jag se att dom gör ett spel av tech-demon som de visade under E3. Annars lägger jag min röst på UT4.

Medlem

Skulle vilja se en västen spel, som byggs på roll spel Ingen Science Fiction. Kanske baseras på sann story line! Jag tycker om att komma med idér men är ej bra på göra spel Kanske borde lära mig det, hehe


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Friberg:

Kom igen nu, Epic! Visa vad ni går för och sluta pumpa ut konsolskräp och kör igång på er nya motor!

Något fel med Gears of War ?

Något bra med Gears of War?

Horde, multiplayern, singleplayern. Allt.

1
Skriv svar