40 minuter Skyrim

Robot
Medlem
40 minuter Skyrim

Åh!

*bänkar mig*

Edit: Öhm... var klickar jag?
Edit2: Nu ser det bra ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Min kropp är redo.


signatur

Imperator

Medlem

Vilken efterbliven publik....

"DÖDA ALLT ARGHBLAAAERGH!"
"VÅLDTA HAHAHAH!1111"

Medlem

Det ser NAJS ut

Medlem

Jag har sett en del showcases med publik innan, när det gäller spel. Detta tar priset, alla kategorier. Jag ser ett gäng uppstirrade män framför mig som tar av sig tröjan för att det är så vilt med drakar. Fy fan vad jag garva alltså.

AW8
Medlem

Såg den igår, hemsk rolig och barnslig publik.

"RAPE!"
"KILL THE DOG!"
"KILL THE HORSE!"

Är ju inte så konstigt egentligen, någon gång ibland i Oblivion quicksave'ar man ju och börjar döda allt man ser, för att testa sin styrka eller bara för att.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Blir glad när folk buar åt Xbox

Medlem

Tog bara och skummade igenom videon, men tyckte inte att dem visade någon hoppanimation. Är det någon som vet hur den ser ut? För imo så är det en sak som har en väldigt stor påverkan på om gameplayet blir bra eller inte.
Om hoppanimationerna är lika stela som i Oblivion, och om man flyger runt som om man vore på månen, så är det än väldig turn-off.

Medlem

Gott, får ta en titt på detta när man kommer hem.

Medlem

Förstår inte hur man kan bli så upphetsad över ett spel som den publiken. Det är som att de tror allt han gör i spelet är på riktigt.

Medlem

Vilken jävla publik, jublar ju för minsta lilla..
Fightingen och animationerna ser sådär stel och seg ut som Oblivions.. blev dock lite mer imponerad över grafiken än innan så det var väl positivt!

Fy fan i helvete om det är samma menysystem på PC! Kan man ha lika många items som i Oblivion blir det mycket scrollande..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Blev faktiskt ganska imponerad av grafiken. Visst, animationerna är fortfarande lite Bethesda-stela men ljussättning är det inget fel på!

Medlem

Ser bra ut men... menysystemet... Det ser klumpigt ut (inte för handkontroll) för mus. En hel massa klickande för att nå fram till saker och ting. Hoppas de åtminstone gjort någon form av anpassning till PC-versionen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jo va fan e de med publiken.

Säkert nått företag som erbjuder entertaining publik för rätt pris

Medlem

"looking forward to this game"

Medlem

Det såg bra ut på 360, så min monsterdator kommer att tycka om det till PC. Hade inte sett något gameplay tidigare men nu är det bokning på spelbutiken.se som gäller.

Medlem

Vilka jävla sär som skriker hela tiden, värre än Rosengårds 12 åringar förfan.

Medlem

Frågan är när det kommer i den utlovade hd-versionen

Medlem
Medlem

"Jag vill leva, jag vill dö i Skyrim"

Medlem

Med tanke på att han knappt kan träffa fienderna med svärd på konsol vill jag se dom försöka skjuta med båge. Herre-jävla-gud, ser ju helt knäppt ut, springer där och svingar i luften hälften av gångerna..

Medlem

När han hugger på fiender ser det ut som han bara vevar genom lite luft, känns stelt och lite tråkigt faktiskt.

Medlem

Tycker inte om shouts.... De är mer eller mindre som levitation, de hjälper dig ta dig över hinder för lätt....
Förstår inte vad Betheseda tänker...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Fan också det där såg ju inte alls bra ut. Det såg ju extremt stelt ut.

Medlem

Inte för att jag ogillar levitation. tvärtom älskade den.

Bara tänker på det Betheseda sa om att de tog bort levitation bara för att det förenklade spelandet.... istället lägger de till shouts som jag skulle säga förenklar det ännu mer...


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Var ju inte mycket nytt gameplay, hade i princip sett allt från E3.

Testpilot

Ser yxigt ut , särskilt menysystemet men sådant kan de förhoppningsvis fila till.
Trist att de inte visar från PC då de utan vidare kunnat öka detaljerna och flytet.

Medlem

Hehe vilka nördar till publik!

12
Skriv svar