Sysselsättningsspel innan Deus Ex

Testpilot
Sysselsättningsspel innan Deus Ex

Deus Ex : Human revolution släpps den 26e

Måste ha nåt att droga på innan dess , testade att starta igång Batman Arkham asylum om det skulle vara kul o lira och leta gömda skatter efter jag spelat igenom det 1a gången , men det var skittråkigt = UNINSTALL.

Köpte en klase Splinter Cell spel förut och tänkte jag skulle lira de jag missat då jag bojkottat spelen efter de anala kopieringskydden som fanns , men det var inge roligt det heller , double agent var verkligen konsollifierat med skumt kontrollschema samt att man verkligen kände att spelen kändes gamla på nåt vis.

Funderade att köra soldier i Mass Effect 2 , dvs köra det för 4e gången men tröttnade efter nån timme så det blev inget av.

Fick tips av brorsonen att Mount & blade skulle vara kul .. kanske ska ta en titt på det.
Men eftersom min polare tjatar på mig om Magicka så köpte jag det på steam och installerade det samt FEAR paketet , har kört igenom 1an men det följde med 2 expansionpacks och 2an som jag tyckte verkade intressant.

Skall testa om nåt av dessa kan hålla intresset uppe i 17 dagar innan Deus Ex kommer.

Over and out!

#blogg

Medlem
Sysselsättningsspel innan Deus Ex

Det finns bara ett spel du kan fördriva tiden med innan Deus Ex: Human Revolution kommer ut, DEUS EX!
...
I HAVE SPOKEN!


signatur

Imperator

Släpps den 26, Höstterminen börjar den 29:e, Har alltså ca 3 dagar på mig att klara Allt i Deus Ex. För sen finns det ingen tid över. Blir till att låta skägget växa villt och otrimmat, måste skaffa sån där sondmatnings utrustning på apoteket för att minska away time, och glöm inte vuxen blöjorna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Höstterminen? En gamer bryr sig inte om pettitesser så som verkligheten. Det går att klara av första Deux Ex på tre dagar, men då måste varje dag ha 48 timmar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Om jag ska kunna se fram emot en framtid inom filmen, Måste jag ta mina vetenskapliga studier på allvar. En Gamer (hatar det ordet) måste kunna prioritera(för att kunna sätta undan mer tid till spelen , Ergo vuxenblöjorna ).
For SCIENCE!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Testpilot

Kanske kan vara nån ide att lira orginalet deus ex .. har varma minnen av det iallafall så man vill inte riktigt förstöra illusionen av bra spel genom att se hur illa grafiken mm åldrats. men men vi får se.

Medlem

System Shock 2 borde väl klassas som ett liknande spel.
Mer skräckinriktat, men det har fortfarande skills och kan spelas på olika sätt precis som Deus Ex.

Medlem

Varför inte prova på "E.Y.E: Divine Cybermancy" : http://store.steampowered.com/app/91700/
Ett indieutvecklat action/rpg i scifi miljö med tydlig inspiration från Deus Ex...

1
Skriv svar