Red Orchestra 2 flyttas fram

Robot
Medlem
Red Orchestra 2 flyttas fram

BAH!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Medlem

Lite jobbigt då jag är sugen som satan, men lika bra att de tar tid på sig så de känner sig nöjda!

Medlem

Perkele! Nu när det är en sådan speltorka så måste man vänta ännu längre.

Medlem

iiinte kul! suttit å räknat ner dagarna ett tag nu!

Medlem

Lika bra för mig har inte orkat uppgradera grafikkort än så.

Medlem

skräll


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

;_;


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

FAN ... kände nästan det på mig...

Medlem

Neeej spelet som skulle gör så man orkade hålla ut tills BF3 kommer och så blir det framflyttat. Jaja man överlever väl


signatur

Rock n Roll

Medlem

Jaja...


signatur

Imperator

Medlem

Men även om det är jobbigt så gillar jag hur de tänker


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bättre att släppa det i funktionellt skick än att släppa ett bottennapp som måste patchas till döds. Finns ett par spel som misslyckats totalt på den fronten...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Men apa...


signatur

Chooch it

Inaktiv

Tråkigt, men bättre det än om det skulle bli som Brink. Katastrofrelease

Medlem

Hoppas bara att betan för dom som förbokat kommer igång i tid

Medlem
Skrivet av Verity:

Hoppas bara att betan för dom som förbokat kommer igång i tid

"The beta for DDE is still on the same schedule. No change has been made there."

Från Yoshiro på Tripwire

Medlem

Vad då för beta? (jag har förbokat)

*hänger mig i duschen*

Medlem

Crap! Detta skulle ju rädda mej när semestern tar slut

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Vad då för beta? (jag har förbokat)

*hänger mig i duschen*

De som förbokar Digital Deluxe Edition via Steam får tillgång till en slutgiltig stängd beta innan spelet släpps.

OK, då blir det ännu bättre, goa gubbar de där...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

men vafan.... >.< Skit i hur det blir, patcha efteråt eller ngt :P.

Medlem

Det här är ju bra på ett sätt, så slipper man ett buggigt ofärdigt beta....a.k.a.... BLOPS.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

AI'n spelar ju ingen större roll i ett spel som är menat att spela mot andra spelare! Så länge allt annat fungerar är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

AI:n?

Medlem

Hellre två veckor extra polish, har man väntat i sådär 5-6 år kan man vänta 2 veckor till.
Har fullt förtroende för TWI.

Medlem

Jo, putsa bort AA-kanter med 000-papper tar längre tid än man tror och kan skicka det vidare till måleriet med alla färgerna och allt. Blir det september alls får alla vara glada - annars kommer det i svartvitt.

Medlem
Skrivet av yoshimitzu:
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

AI'n spelar ju ingen större roll i ett spel som är menat att spela mot andra spelare! Så länge allt annat fungerar är jag nöjd.

Förvisso, men tycker ändå det ger ett dåligt intryck.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

12
Skriv svar