40 minuter Skyrim

Medlem

omgomgomgomg tänker dock inte se detta pga jag vill bli överaskad när jag har köpt det

Medlem

Såg halva klippet igår men orkade inte se klart pga den förbannat efterblicna publiken (Texas).

Medlem

Största problemen som visas och har visats förr:

1. AIn fortfarande dum som en sten och står kvar efter man skjuter killen breve med pilbåge. Samma sak när han kör frenzy på en killen... efter fighten är över står de bara där som fån.

2. Visst är det snyggt GUI när man kollar items och spells etc. trevligt att kunna se items. Men varför, VARFÖR är det fortfarande 0 info om prylar? Dmg/Armor, Vikt, Value. Var är attackspeed, range etc? Var är den roliga lilla info rutan om prylen med lite beskrivande text så man får lite kontext.

3. Dessa laddningszoner som totalt massakrerar inlevelsen, varför kan det inte bara vara en grottöppning i bergssidan. Det går att lösa på roligare sätt än "press e to enter", visst laddningstider kanske inte går att komma ifrån med tanke på detaljrikedom och storlek på allt (trots att t.ex. Risen inte hade en laddningsbild i hela spelet) men gör det inte som låsta dörrar, se till så monster kan se in och ut genom dörrar, låt världen hänga ihop.

Och för just den här videon, efterbliven publik som verkligen visar anledningen till varför dagens RPG ser ut som de gör: "LULZ KILL; RAPE!" för det är ju det enda RPG spel handlar om >.<


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Fy sjutton, vilket oerhört irriterande menysystem...

Var det där som skulle vara så bra och "förenklat" (vad jag hatar det ordet)?

Medlem

Aaah skit också. Kunde bara se till ca 28 minuter sedan slutade den att streama. Efter en reload av sidan så får man meddelandet att den tagits bort.

Medlem

Filmen är borta :(, men av det jag såg förut så är det rättså likt oblivion med moddar. Mer realistiskt vatten och att det lyser i fönstren. Grottan var väldigt snygg, med rinande vatten och reflektioner från magierna.

Såg även väldigt stelt ut vissa gånger, det som var värst med oblivion tycker jag var de stela karaktärerna och rösterna.

Medlem

Något som är lite skumt är att man tydligen inte kan blocka om man inte har en sköld i vänster hand... (eventuellt kan 2h vapen blocka med). Dvs dualwield, inge block, magi? Inge block. Då hoppas jag verkligen dom har en vettig dodge istället för de helt värdelösa dodge skiten som Oblivion hade.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Såg den igår, längtar ju inte mindre nu, trots att det var samma som visats tidigare fast utan bortklippta delar.

Medlem

Ingen som har länk till filmen på annan sida än youtube?

Medlem
Skrivet av eCore:

Ingen som har länk till filmen på annan sida än youtube?

Varsågod!
http://dai.ly/qFHAqX

Medlem

hahaha, publiken är fan bäst.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Fy sjutton, vilket oerhört irriterande menysystem...

Var det där som skulle vara så bra och "förenklat" (vad jag hatar det ordet)?

För konsoler kan det nog vara enklare. Jag föredrar panelbaserade UIn som fanns i Morrowind. Oblivions var okey, men långt ifrån optimalt för PC.

Ser väldigt flashigt ut, men det känns sjukt osmidigt.


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem

Filmen på nya sidan dör efter ca 25 minuter. Ljudet fortsätter men bilden har stannat. Sen dör den totalt. Synd.

Medlem

Filmen finns i helhet på TPB, dock med lite ljudsynk problem.


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:
Skrivet av eCore:

Ingen som har länk till filmen på annan sida än youtube?

Varsågod!
http://dai.ly/qFHAqX

Stort tack!

Medlem

*EDIT*
Nvm...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Man ser ju direkt att det där inventorysystemet inte kommer att fungera speciellt väl på PC. Att grafiken dessutom ser ut som ett moddat Oblivion gör inte saken mycket bättre, nej det gäller att Bethesda har lyckats skapa en levande spelvärld annars blir det här en enorm besvikelse.

12
Skriv svar