Achievement-kungen når 600 000 poäng

Robot
Achievement-kungen når 600 000 poäng

Nytt rekord i achievement-poäng uppnått, med motiverande träningsvideo på köpet.


Medlem
Achievement-kungen når 600 000 poäng

DAAAAEEEEMN. otänkbart mycket. Men Gratz till han antar jag

Medlem

Jag som precis startat med ny användare på XBL, har knappt tusen poäng än. Så grattis grattis, men har iförsig aldrig själv varit någon achievmenthunter...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Det är jobbigt att vara en "hunter", man får tortera sig själv med så jäkla många tråkiga spel^^
Undrar hur mycket han måste spela om dagen för att nå den där sjuka summan, gz boi


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Herregud.. ca 500-600 spel har han klarat ut på 100 %?.. han måste ha startat sedan xboxen släpptes 2005.

Edit: Såg precis på hans blogg.

Total Gamerscore: 600,000
Total Achievements: 24,930
Total Games Played: 878
Total Completed Games: 510

http://www.1milliongamerscore.com/

Medlem
Inaktiv
Skrivet av spel_15:

Vilken nörd

Det är hans jobb.. han har flickvän, tjänar bra med pengar och han motionerar regelbundet. Om han är nörd.. så är vi också nördar.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av spel_15:

Vilken nörd

Det är hans jobb.. han har flickvän, tjänar bra med pengar och han motionerar regelbundet. Om han är nörd.. så är vi också nördar.

Du är en nörd.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av spel_15:

Vilken nörd

Det är hans jobb.. han har flickvän, tjänar bra med pengar och han motionerar regelbundet. Om han är nörd.. så är vi också nördar.

Du är en nörd.

Tänk lite logiskt för en gång skull!! Så ni tror att han hinner k****la, jobba och motionera, och framför allt uppnå 600 000 poäng samtidigt? Den lilla filmen ni såg är bara fin målat.

Medlem

shit, hög nivå på diskussionen här

Medlem
Skrivet av spel_15:
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av spel_15:

Vilken nörd

Det är hans jobb.. han har flickvän, tjänar bra med pengar och han motionerar regelbundet. Om han är nörd.. så är vi också nördar.

Du är en nörd.

Tänk lite logiskt för en gång skull!! Så ni tror att han hinner k****la, jobba och motionera, och framför allt uppnå 600 000 poäng samtidigt? Den lilla filmen ni såg är bara fin målat.

Inte helt ologiskt om han har det som jobb och tycker om spel. Om vi räknar 5 år tillbaka sedan Xbox 360 släpptes så snittar han idag ~330 achievment points/dag. Ifall han nu har detta som arbete(och för att göra det rättvist ge honom 8h arbetstid om dagen) så är det väl inget större problem att dagligen få ihop 300 achievment points ifall man har 8h på sig? Många spel som är kortare än 8h ger mer för att bara klara ut. Vissa spel kan du få 1000 i genom att starta första leveln och spamma en knapp. Visst, jag skulle inte tycka det var roligt att spela igenom varenda spel bara för att men tror ändå det är helt rimligt att han lever ett ganska vanligt liv.


signatur
Medlem

ingen respekt alls för konsolspelare.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

ingen respekt alls för konsolspelare.

Avundsjukan har många ansikten men inget av dem är vackert

OnT:
Kul att han gick in med stil och plockade poängen in nya EDF: Insect Armageddon, EDF är trots allt en serie som kräver lite skill och taktik, såväl som tålamod, inte gratispoäng som i Harry Potter direkt.
Eller hattar i TF2 ^^

Medlem

Är det han själv som gjort videon?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag misstänker att Nordkorea är inblandat i detta....


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Måste vara riktigt drygt i spel som Viva Pinata att få alla poäng iaf, det spelet är otroligt segt om något.

Önskar snubben lycka till.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Han måste ha huge epeen!

Medlem
Medlem

va tjejen i början en kille?

Medlem

Hehe lagom mycket poäng. Undrar hur mycket mer än att spela xbox han hinner göra på en dag. Han såg ju iaf inte ut att vara överdrivet tjock så ett någorlunda normalt liv lär han väl ha.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Måste vara riktigt drygt i spel som Viva Pinata att få alla poäng iaf, det spelet är otroligt segt om något.

Önskar snubben lycka till.

Han har inte tid att göra "nöt" achievements.. han har spelat 817 spel och klarat 100 % på cirka 500. Så han lämnar nog några achievements som t.ex 10.000 kills i gears 1/2.

Medlem

Microsoft lär gilla denna grabb. De måste dra in en hel del deg på denna förvirrade snorvalp.

Inaktiv

Fan vilken tönt haha, sen när behövde en nörd muskler för att vinna achievements. Själv håller jag mig till mina trophys


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem

Han kanske har 2 xbox så han kan byta när de andra kommer till loadingscreen elr cutscene xD


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Blir fan besviken på vissa kommentarer här. Så mycket hat som sprids.. Vill han få en miljon i score så är det lugnt för mig, folk har gjort betydligt mer onödiga grejer (bara läs valfri upplaga av Guiness världsrekord )

Medlem
Skrivet av Casten:

Fan vilken tönt haha, sen när behövde en nörd muskler för att vinna achievements. Själv håller jag mig till mina trophys

Haha eller hur?? Som jag nämnt tidigare, en fin målat video. Han ser inte ens ut att vara en sport-människa

Medlem

Kan inte säga att jag avundas honom, ska man ta så många poäng måste man sitta igenom rätt många skitspel.

Medlem
Skrivet av Famest:

Blir fan besviken på vissa kommentarer här. Så mycket hat som sprids.. Vill han få en miljon i score så är det lugnt för mig, folk har gjort betydligt mer onödiga grejer (bara läs valfri upplaga av Guiness världsrekord )

Håller med. Att folk måste klanka ner på grabben för att må bättre själva är sorgligt om något.

Fick liknande intryck av kommentarer i Borderlands-artikeln där mannen friade till sin flickvän. Blir så less.

Medlem

Starkt jobbat!

Medlem
Skrivet av Rickwiz:
Skrivet av Famest:

Blir fan besviken på vissa kommentarer här. Så mycket hat som sprids.. Vill han få en miljon i score så är det lugnt för mig, folk har gjort betydligt mer onödiga grejer (bara läs valfri upplaga av Guiness världsrekord )

Håller med. Att folk måste klanka ner på grabben för att må bättre själva är sorgligt om något.

Fick liknande intryck av kommentarer i Borderlands-artikeln där mannen friade till sin flickvän. Blir så less.

Word. Borderlands grejen var ju också genialisk, jag menar, han gjorde något unikt när han skulle fria och det är guld värt.

12
Skriv svar