Red Orchestra 2 flyttas fram

Medlem

Tur att det kommer annat kul att spela snart, annars hade det här varit extra jobbigt.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av yoshimitzu:
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

AI'n spelar ju ingen större roll i ett spel som är menat att spela mot andra spelare! Så länge allt annat fungerar är jag nöjd.

Förvisso, men tycker ändå det ger ett dåligt intryck.

Både BF1942 och BF2 klarade sig fint utan smarta botar, som sagt spelet handlar om MP delen.

Medlem
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

Nu har jag i sig inte kollat på videos på ett tag men de flesta är väl rättså gamla om jag inte missminner mig?

Medlem
Skrivet av Posuic:
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

Nu har jag i sig inte kollat på videos på ett tag men de flesta är väl rättså gamla om jag inte missminner mig?

Det stämmer, men det är också det enda man har att gå på. Någon som hört demo rykten?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av Posuic:
Skrivet av Baxalasse:

Kollade nyligen igenom de filmer som finns, känns verkligen inte färdigt. AI'n verkar förskräcklig, får hoppas att dom extra veckorna gör susen.

Nu har jag i sig inte kollat på videos på ett tag men de flesta är väl rättså gamla om jag inte missminner mig?

Det stämmer, men det är också det enda man har att gå på. Någon som hört demo rykten?

Det kommer att släppas en demo efter release. Annars så lär det dyka upp en hel del videos iom att betan släpps för pressen och pre-orders.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Perkele! Nu när det är en sådan speltorka så måste man vänta ännu längre.

Speltorka? Knappast, med Xenoblade och Deus Ex kommande veckorna tror jag man kan hålla sig ett litet tag till.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

bra... då kanske dom ägnar sig åt buggar, lag etc.

Medlem

Bättre att dem ger oss ett lite bättre polerat spel som tar bort några buggar och optimerar fps mer än att få utan och måste vänta 2 veckor med ett ospelbart spel i handen.

Medlem
Skrivet av Makarov:
Skrivet av Lolflakes:

Vad då för beta? (jag har förbokat)

*hänger mig i duschen*

De som förbokar Digital Deluxe Edition via Steam får tillgång till en slutgiltig stängd beta innan spelet släpps.

*förbokat*

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Hannu87:

Perkele! Nu när det är en sådan speltorka så måste man vänta ännu längre.

Speltorka? Knappast, med Xenoblade och Deus Ex kommande veckorna tror jag man kan hålla sig ett litet tag till.

Det beror ju på hur konsolskadat Deus Ex är, och xenoblade? ingen aning vad det är.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Hannu87:

Perkele! Nu när det är en sådan speltorka så måste man vänta ännu längre.

Speltorka? Knappast, med Xenoblade och Deus Ex kommande veckorna tror jag man kan hålla sig ett litet tag till.

Det beror ju på hur konsolskadat Deus Ex är, och xenoblade? ingen aning vad det är.

Kan garantera att Deus Ex är ett utmärkt spel. Xenoblade är ett JRPG till Wii som lyckats få mig att bli extremt intresserad, och får man mig intresserad i JRPGn så har man lyckats med något.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Hannu87:

Perkele! Nu när det är en sådan speltorka så måste man vänta ännu längre.

Speltorka? Knappast, med Xenoblade och Deus Ex kommande veckorna tror jag man kan hålla sig ett litet tag till.

Det beror ju på hur konsolskadat Deus Ex är, och xenoblade? ingen aning vad det är.

Kan garantera att Deus Ex är ett utmärkt spel. Xenoblade är ett JRPG till Wii som lyckats få mig att bli extremt intresserad, och får man mig intresserad i JRPGn så har man lyckats med något.

Ser en massa konsolspel i den spelsamling, jag litar inte på dig.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Keasar:
Skrivet av Hannu87:

Perkele! Nu när det är en sådan speltorka så måste man vänta ännu längre.

Speltorka? Knappast, med Xenoblade och Deus Ex kommande veckorna tror jag man kan hålla sig ett litet tag till.

Det beror ju på hur konsolskadat Deus Ex är, och xenoblade? ingen aning vad det är.

Kan garantera att Deus Ex är ett utmärkt spel. Xenoblade är ett JRPG till Wii som lyckats få mig att bli extremt intresserad, och får man mig intresserad i JRPGn så har man lyckats med något.

Ser en massa konsolspel i den spelsamling, jag litar inte på dig.

http://steamcommunity.com/id/Keasar/games?tab=all
Bättre så? Den listan här på FZ har inte uppdaterats på år.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

12
Skriv svar