Historien om Quakecon

Robot
Historien om Quakecon

FZ begav sig Texas för att besöka Quakecon och prata med Id Software om mässan som blivit deras kärleksförklaring till fansen – och vice versa.

#quake, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #rage, #id-software, #bethesda, #prey-2-2, #doom-4-2


Medlem
Historien om Quakecon

Vilka här har besökt något Quakecon? Intryck?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skägg.
10 Chambers

Fredrik var där, första förhandstitten pubbades igår - #Dishonored från skaparna av #Dark Messiah of Might and Magic.


signatur
Medlem

Älska id software! Utan dom hade jag inte pysslat med det jag gör idag.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fredrik var där, första förhandstitten pubbades igår - #Dishonored från skaparna av #Dark Messiah of Might and Magic.

Trevligt trevligt.
Gissar på att man ska förvänta sig en tvättäkta artikel från honom inom kort då ra?

Pansarknekt

Det var intressant att få veta hur QuakeCon uppstod. Bra artikel. Jag har höga förväntningar inför Rage.


signatur

Ooooh the drama!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fredrik var där, första förhandstitten pubbades igår - #Dishonored från skaparna av #Dark Messiah of Might and Magic.

Trevligt trevligt.
Gissar på att man ska förvänta sig en tvättäkta artikel från honom inom kort då ra?

Skyrim, Prey 2, Rage och mer är på gång!


signatur
Medlem

W000t! Nytt från Dark Messiah skaparna, det kan bara bli succé. Har väntat så på att få se ett till spel i samma anda som Dark Messiah of might and magic

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Fredrik var där, första förhandstitten pubbades igår - #Dishonored från skaparna av #Dark Messiah of Might and Magic.

Nu blev det ännu mer intressant! Dark Messiah var riktigt grymt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av skogsvilden:

W000t! Nytt från Dark Messiah skaparna, det kan bara bli succé. Har väntat så på att få se ett till spel i samma anda som Dark Messiah of might and magic

Jag köpte Dark Messiah när det kom ut, men blev väldigt besviken. Det var absolut inget fel på striderna, de var väldigt häftiga, men karaktärerna och rösterna i spelet förstörde allt enligt mig. Men hoppas på deras nya spel!


signatur

cags

Inaktiv
Skrivet av Dashiva:

Älska id software! Utan dom hade jag inte pysslat med det jag gör idag.

Samma här, risken är nog stor att jag aldrig varit där jag är nu utan Quake 1 och 2.

Medlem
Skrivet av Fujiwara:
Skrivet av Dashiva:

Älska id software! Utan dom hade jag inte pysslat med det jag gör idag.

Samma här, risken är nog stor att jag aldrig varit där jag är nu utan Quake 1 och 2.

Samma här men för mig handlar det snarare om Zork.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar