Korea och världens under i Civilization V

Robot
Korea och världens under i Civilization V

Två nya DLC-paket till Civilization V har utannonserats.

#civilization-v


Medlem
Korea och världens under i Civilization V

När ska de fixa "lagget" som kommer i MP när man når medieval eran ?
Det gör att man inte ens kan spela multiplayer :/

Medlem

Vilket sammanträffande, jag beställde spelet igår

Jag har aldrig spelat ett Civ, men alla säger att det är riktigt tidsfördrivande och kul, så nu kunde jag inte motstå längre!

Man kan aldrig gå fel med Civ, men i mitt tycke är fyran fortfarande vassare. Personligen så ogillar jag också att de portionerar ut DLC hela tiden istället för att släppa expansioner som på den gamla goda tiden. Känns som man fick mer för pengarna då.

Medlem

BRy mig inte så mycket men tycker degjorde det hlet rätt i prissättningen

Medlem

DLC?! Jag vill ha pengarna tillbaks eftersom de FORTFARANDE inte har fixat multipalyerkoden, sen har de mage att langa ut mer DLC. Borde sitta på det och värma det med rumpan tills de fixar en kärnfunktion i spelet först.

Medlem

Testade CIV5 igår. Har inte lirat CIV serien sen CIV2.

Fastnade inte riktigt för det även om jag älskade CIV1 och 2. Kändes lite segt? Tror dock det är man själv som ändrats eller vad tycker ni andra?

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Man kan aldrig gå fel med Civ, men i mitt tycke är fyran fortfarande vassare. Personligen så ogillar jag också att de portionerar ut DLC hela tiden istället för att släppa expansioner som på den gamla goda tiden. Känns som man fick mer för pengarna då.

Håller med, men jag tycker även om trean. Brukar ibland variera mig mellan trean och fyran, kan inte riktigt bestämma mig för vilket som är bäst/bättre.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Jag köpte CIV-IV complete på STEAM för ett tag sedan, verkar som om man måste hacka sig igenom det först innan man skakar hand med Sid igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar