Kriga om oljan i RTS-liret Oil Rush

Robot
Kriga om oljan i RTS-liret Oil Rush

Låt en kvarts gameplay från pc-exklusiviteten Oil Rush övertyga dig om dess förträfflighet.

#oil-rush


Medlem
Kriga om oljan i RTS-liret Oil Rush

Coolt, lite innovation i RTS-genren. Påminner lite om Sins of a Solar Empire, fast med båtar istället för rymdskepp då. Frågan är hur roligt det är i det långa loppet.

Medlem

Snygga effekter

Medlem

Snyggt, såg rätt kul ut med!

Medlem

såg ut som att striderna spelade sig själva, vilket jag tycker är bra, föredrar i RTS att vinna pga av bäst strategi och taktiker, inte att att ha best Micro-management, eller den som har störst arme vinner.


signatur

Rwa?

Medlem

Har någon läggning för Tower defense-spel. Såg kul ut


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Fått höra om ganska många PC-exklusiva spel senaste tiden. Gott.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Tower defence <3


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ser ju faktiskt riktigt coolt ut. Roligt med lite nya stjärnor på himlen när en del andra verkar bli besvikelser


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Jag gillar TD så det här ser kul ut.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ser kul ut, hoppas det kommer ett demo

Medlem
Skrivet av FZ:

Oil Rush släpps exklusivt för pc under årets fjärde kvartal.

Sanning med modifikation. Finns även för OS X och Linux. Även om Macar numera har Intel-mobo, räknas de inte som "PC" i spelsammanhang. AFAIK är "PC" = Windows. Fast jag vet inte vad FZ's policy är? Dessutom går det att röra till det med att Linux/OS X/Windows går att köra på det mesta som har "PC-hårdvara".
Ursäkta mitt nagelfarande - för lite sömn på sista tiden. Stöd fler multiplattform-spel!

Medlem

Jag trodde det var Greenpeace-båtar som cirkulerade kring oljeriggen först...
Blev besviken när så inte verkade vara fallet.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Hammond:
Skrivet av FZ:

Oil Rush släpps exklusivt för pc under årets fjärde kvartal.

Sanning med modifikation. Finns även för OS X och Linux. Även om Macar numera har Intel-mobo, räknas de inte som "PC" i spelsammanhang. AFAIK är "PC" = Windows. Fast jag vet inte vad FZ's policy är? Dessutom går det att röra till det med att Linux/OS X/Windows går att köra på det mesta som har "PC-hårdvara".
Ursäkta mitt nagelfarande - för lite sömn på sista tiden. Stöd fler multiplattform-spel!

PC har inte med Windows att göra utan att datorn använder x86 processor, eller kompatibel sådan.

Medlem

Fräckt, ser intressant ut


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag trodde det var Greenpeace-båtar som cirkulerade kring oljeriggen först...
Blev besviken när så inte verkade vara fallet.

det var ju militanta gp aktivister!!

finka inte riktigt känsla i videon såg enformigt ut men med en bar prislapp kan det nog bli ett par timmars tidsfördriv.

Medlem

Bara jag som tyckte att spelet såg platt ut?
Vart är vågorna? Det regnar och åskar lite i bakgrunden och då bör det även blåsa. Men havet var lugn som en filbunke.

Skrivet av bjosarn:

Jag trodde det var Greenpeace-båtar som cirkulerade kring oljeriggen först...
Blev besviken när så inte verkade vara fallet.

Hahaha, Bjosarn, vi må tycka högst olika om politik... Men jag tror likförbannat att jag älskar dig.

1
Skriv svar