Kinect i sitt esse

Robot
Kinect i sitt esse

Champion Jockey till Kinect visar upp nya användningsområden för Kinect-kameran.

#champion-jockey-g1-jockey-gallop-racer, #koei-tecmo


Medlem
Kinect i sitt esse

Det verkar ju grymt det där. Får skaffa det till nästa spelkväll med killkompisarna. Då ska det ridas!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Haha, jag saknar ord.

Medlem

Och han verkar inte tycka att han gör bort sig det minsta..

Medlem
Skrivet av davidrone:

Haha, jag saknar ord.

+1, min dotter hade dock blivit bannans över detta (hästar + rosa kläder).


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Flakmonkey

Woho ett tipstack! Ska bli intressant att se hur det här spelet säljer jämfört med föregångarna. Har för mig att det här är en relativt populär serie (måste den ju vara eftersom de släppt så många uppföljare) men kanske kommer den här slå alla rekord och ge utrymme för spel av den här typen... simning skulle ju fungera.... cykel... möjligheterna är ju oändliga

Medlem

Gillar hur hon spankar apan vid 3:30

Medlem

Hahaha


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Att Kinect har potential har jag aldrig tvivlat på däremot tvivlar jag något enormt på att det kommer kunna ersätta en handkontroll (något Microsofts "You're the Controller" skrattretande nog hävdar).

Inaktiv

hahaha fyfan.. det roliga är att Kinect har sålt rikitgt bra och säkerligen kommer många hästintresserade familjer inskaffa detta.

Medlem

Ser otroligt jobbigt ut.
Kan inte se vitsen med något av detta Move/Kinect-stuket om det inte är fitness det gäller.

Medlem

Vad är bizarro-FZ™


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Is this for real?

Medlem

nä men lägg av..vad är nästa kinect spel? seagull the real experience ?

Inaktiv

Det här känns som ett spel jag skulle kunna köpa en 360 och kinect för, bara för att sedan placera så man lätt kan se in i mitt vardags rum och se mig göra de där rörelserna.

Inaktiv

Förlåt men jag måste bara..... WAAAAAhahahahahahahahahah så mycket fail det kan bli M$

Jag håller helt med Manley: Det ser ju ialf ut som han tycker han ser så jävla cool ut - Det måste ju berömmas ialf x). Sj skulle jag bara göra detta efter 2 tequila shots eller en cpt morgan xD.

http://www.youtube.com/watch?v=TDi-ez71jQ8


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Nu har det gått för långt. Visar de verkligen en kille som piskar sin fåle?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Vad i.......ser jag det här eller spelar mina ögon ett spratt med mig!?!?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vilket svammel.

1
Skriv svar