Se svenskmatcherna i GSL

Robot
Se svenskmatcherna i GSL

Fyra svenskar har lirat i Sydkoeranska ligan GSL Code-A, se matcherna nu.

#starcraft-ii


Skägg.
10 Chambers
Se svenskmatcherna i GSL

Kan rekommendera Code-S-matcherna från igår också, kikar på MC vs MVP nu.


signatur
Medlem
Medlem

Har sett en del matcher på Gomtv men inga från Starcraft 2 och kommer nog inte göra det heller innan jag spelat det själv. Kul dock att det går bra för sverige för få är så duktiga som sydkorea när det kommer till Starcraft.

Medlem

Jag är en thorzain fanboy så go go ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nice nice! blir att kolla ikväll.

Medlem
Medlem

Trevliga länkar!
Finns det något sätt att se mer än första matchen i varje set utan att köpa deras betaltjänst?

Medlem

Smaskens! Keep it up!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Acarus:

Trevliga länkar!
Finns det något sätt att se mer än första matchen i varje set utan att köpa deras betaltjänst?

Gomtv kräver mig veterligen ingen betaltjänst för att se samtliga matcher som spelats, iaf inte tidigare men de kanske har ändrat detta nu?

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Acarus:

Trevliga länkar!
Finns det något sätt att se mer än första matchen i varje set utan att köpa deras betaltjänst?

Gomtv kräver mig veterligen ingen betaltjänst för att se samtliga matcher som spelats, iaf inte tidigare men de kanske har ändrat detta nu?

Man kan se de matcher som länkats ovan, dvs första matchen i varje "set" men om man vill se match 2 osv så vill de att man loggar in, och när man gjort det står det att man behöver en "Season Ticket to view this match".

Därför jag undrade om det fanns någon väg runt det

Medlem

Live går att se gratis. men VoDs måste man ha prenumeration för


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Kul att se thorzain vinna på ett sådant sätt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Acarus:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Acarus:

Trevliga länkar!
Finns det något sätt att se mer än första matchen i varje set utan att köpa deras betaltjänst?

Gomtv kräver mig veterligen ingen betaltjänst för att se samtliga matcher som spelats, iaf inte tidigare men de kanske har ändrat detta nu?

Man kan se de matcher som länkats ovan, dvs första matchen i varje "set" men om man vill se match 2 osv så vill de att man loggar in, och när man gjort det står det att man behöver en "Season Ticket to view this match".

Därför jag undrade om det fanns någon väg runt det

Vägen runt det är att se matcherna live, då streamas de gratis.

Medlem

Bra att ni uppmärksammar e-sport, men det krävs ju medlemskap för att se alla matcher?

Medlem

Grät mig till sömns när jag såg dom här imorse Men o andra sidan så går det likadant för alla första gången dom kommer in i GSL. Thorzains försat match var ganska grym däremot.

Kom igen. Om ni gillar e-sport så punga ut de 10$ som det kostar för en säsong. Då har ni tillgång till Livestreamen i HQ samt alla VODS hur länge som helst.

Vi snackar drygt 60 spänn.

If you like it, support it!

Min lillebror är ett sånt där Starcraft-freak. Får tipsa han om detta, men det har han säkert redan koll på.

Medlem

Tackar FZ för länkarna! Bara lite synd att man inte kan se alla matcherna utan att slanta upp. Nåja, man kan inte få allt här i världen gratis...

1
Skriv svar