Spela San Andreas i Grand Theft Auto IV

Robot
Spela San Andreas i Grand Theft Auto IV

Öppet betatest av modden som implementerar ett Rockstar-spel i ett annat.

#rockstar, #grand-theft-auto-v, #grand-theft-auto-san-andreas, #grand-theft-auto-iv


Medlem
Spela San Andreas i Grand Theft Auto IV

Först.

Synd att grafiken suger så på detta annars ser det ju fint ut

Medlem
Medlem

GTA san andreas är nog det bästa GTA spelet i serien men det har väldigt dålig grafik. om man bara är ute efter grafik så är GTA IV bäst

Medlem

Har följt utvecklingen lite på detta ganska länge nu.

Medlem

Vilka står för utvecklingen?

Medlem

Är det bara staden Los Santos som är med? Ser ju ut som att det är lite landsbyggd i bakgrunden på vissa bilder, men det kanske bara är just i bakgrunden.

Medlem

Fan va coolt!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

GTA san andreas är nog det bästa GTA spelet i serien men det har väldigt dålig grafik. om man bara är ute efter grafik så är GTA IV bäst

San Andreas är ju sämsta delen i GTA. med allt hippidihoppidie fo-shoo. :/ om något GTA spel ska fixas om till GTA-4 grafik så är det ju Vice City. Galet bra spel om något.

Medlem

Jag gillar nog mer originalet:

http://www.imdb.com/title/tt0076100


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

San Andreas var kul men Vice City var ju överlägset bäst i mitt tycke, synd att de inte ordnar det i stället.

Medlem

Jag spelade GTAIV på PS3 ett tag men gav upp det pga dålig prestanda.

Hur är prestandan för spelet på en ny PC? Är det bra FPS kan jag plocka upp spelet på rea tänkte jag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

coolt! Hoppas dem kan "pimpa" till grafiken lite med tiden till mera modern standard, hmm fast det är ett nog ett projekt som skulle ta ett år eller 2 ;D

Pansarknekt

Ser ju precis likadant ut, och där är inga bilar på bilderna.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

GTA san andreas är nog det bästa GTA spelet i serien men det har väldigt dålig grafik. om man bara är ute efter grafik så är GTA IV bäst

San Andreas är ju sämsta delen i GTA. med allt hippidihoppidie fo-shoo. :/ om något GTA spel ska fixas om till GTA-4 grafik så är det ju Vice City. Galet bra spel om något.

Helt rätt Tom.

Medlem

Jag gillade också Vice City.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Får väl testa modden gillade ju trots allt San Andreas. Finns folk som håller på att konvertera Vice City också för den delen.

Medlem

Är det någon som vet ifall alla uppdrag från SA kommer vara med? Vore bra i så fall, satt och spelade San Andreas i vintras på pc men skiten kraschade hela tiden under ett visst uppdrag, så kom inte längre


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag gillar nog mer originalet:

http://www.imdb.com/title/tt0076100

Blåst till tusen, hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Medlem

San andreas och vice city har dom trevligaste miljöerna i GTA serien

Medlem

Jag kan se både San Fierro, Hill Billy-staden med berget och några samhällen från Las Venturas öken.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

ska bli fett att prova! ska få hem min dator snart så jag kan testa lite!

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

GTA san andreas är nog det bästa GTA spelet i serien men det har väldigt dålig grafik. om man bara är ute efter grafik så är GTA IV bäst

San Andreas är ju sämsta delen i GTA. med allt hippidihoppidie fo-shoo. :/ om något GTA spel ska fixas om till GTA-4 grafik så är det ju Vice City. Galet bra spel om något.

Finns ju ett par snubbar som håller på att fixa Vice City i RAGE-motorn.

http://www.moddb.com/mods/gta-vice-city-rage

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

GTA san andreas är nog det bästa GTA spelet i serien men det har väldigt dålig grafik. om man bara är ute efter grafik så är GTA IV bäst

San Andreas är ju sämsta delen i GTA. med allt hippidihoppidie fo-shoo. :/ om något GTA spel ska fixas om till GTA-4 grafik så är det ju Vice City. Galet bra spel om något.

Vad är det för svammel?
Det handlade inte hippidiehoppie eller vad du nu menar.
GTA är satir.

Jag tycker det är synd att man sumpade bort allt som var roligt i GTA San andreas när man gjorde GTA4, storleken, variationen underhållningen som bortblåst.

Visst vice city var också bra och var en förbättring på GTA3 och imo är San andreas en förbättring från vice city.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Nåja, GTA måste ju inte se dåligt ut.

http://www.youtube.com/watch?v=IfGIs-NiX-g

Det där var fan i mig sjukt!

Det tråkiga med GTA spelen är just att de blir bara seriösare, Vice City var precis lagom!
Allt tjafs med flickvänner och mobiltelefon hit och dit.. försöker de konkurrera ut The Sims eller?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Jag spelade GTAIV på PS3 ett tag men gav upp det pga dålig prestanda.

Hur är prestandan för spelet på en ny PC? Är det bra FPS kan jag plocka upp spelet på rea tänkte jag.

Det är väldigt dåligt optimerat på PC. Fyllt med horribelt mycket DRM. Förutom RGSCL, har du SecuRom, GFWL, och ytterligare något skräp jag inte minns. Spelet blir självklart ospelbart för de flesta pga dessa DRM.
Det finns dock en workaround- Du tankar något crack/plugin whatever (fungerar till retail & Steam version) som tar bort GFWL från spelet, då flyter det mycket bättre samt du kan då börja använda mods, vilket gta är gjort för imo.
Rent prestandamässigt är det oerhört krävande och dåligt optimerat. Men på en ny pc så bör det flyta på bra. Senast jag körde GTA 4 var det på följande setup;
Radeon HD 5970, AMD Phenom 2 x4 3.4ghz oc'd, 8gig ram ddr3 1600mhz.
Kan tillägga att det flöt på bra med nästan allt på max, drog ner AA samt shadows. Hade 55 fps som average ~ , det drog för övrigt ca 3.5gb ram vid load

Medlem
Skrivet av Tommy_h:
Skrivet av Steffe@Swec:

Nåja, GTA måste ju inte se dåligt ut.

http://www.youtube.com/watch?v=IfGIs-NiX-g

Det där var fan i mig sjukt!

Det tråkiga med GTA spelen är just att de blir bara seriösare, Vice City var precis lagom!
Allt tjafs med flickvänner och mobiltelefon hit och dit.. försöker de konkurrera ut The Sims eller?

Om du tycker det är sjukt kolla detta http://www.youtube.com/watch?v=tuCqLJtpuOs&feature=relmfu

AW8
Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

GTA san andreas är nog det bästa GTA spelet i serien men det har väldigt dålig grafik. om man bara är ute efter grafik så är GTA IV bäst

San Andreas är ju sämsta delen i GTA. med allt hippidihoppidie fo-shoo. :/ om något GTA spel ska fixas om till GTA-4 grafik så är det ju Vice City. Galet bra spel om något.

Bah! Vice City är ett överskattat skämt jämfört med San Andreas.

Spelet är kort, jämfört med GTA 3 och SA går allting komiskt snabbt, och hälften av radiokanalerna låter likadant.
San Andreas är längre, större och bättre på alla sätt och vis. Radiokanalerna är också mer varierade. (GTA IV är givetvis ännu bättre, 16 kanaler spridda över massa olika musikstilar samt 3 pratkanaler!)

Nejdu, Scarface-tema och 80-tals musik är inte tillräckligt med argument för att Vice City ska få förstaplatsen i GTA-serien.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Håller mig till skaran som tycker Vice City är överlägset bästa GTA:t! San Andreas var iof helt ok, betydligt bättre än IV.

12
Skriv svar