Ny Modern Warfare 3-trailer

Robot
Ny Modern Warfare 3-trailer

Senaste filmen visar upp Spec Ops-läget i den efterlängtade actionfesten.

#call-of-duty-modern-warfare-3


Inaktiv
Ny Modern Warfare 3-trailer

Battlefield3-dödaren: Ja i försäljningssiffror
Flest p12:or: Ja
Inge Teamwork: Ja

Medlem

Ser ruskigt stelt ut och platt. Ingen direkt känsla. När BF3 här. Aldrig gillat CoD efter 2:an


signatur

AYY LMAO

Som jag ser det, Battlefield uppmuntrar teamplay, medans CoD alltid varit för ensamvargar som vill toppa listor.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jahaja, pangelipang på X-box.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Såg faktiskt bättre ut än jag förväntat mig, men bleknar faktiskt i jämförelse med BF3

Medlem

SERGEANT OF THE MASTER SERGEANTS MOST IMPORTANT PERSON OF EXTREME SERGEANTS TO THE MAX!

Medlem

SER. SÅ. JÄVLA. SÄMST. UT.

Medlem

Alltså , smaken är ju som baken , men jag måste hålla med ..
Modern Warfare 3 : oändligt hjärndött..

Medlem
Skrivet av Skelögd:

SERGEANT OF THE MASTER SERGEANTS MOST IMPORTANT PERSON OF EXTREME SERGEANTS TO THE MAX!

Hehe satt precis och tänkte på den också


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Grafiken var sådär. Det var konsolversionen de visa upp. Men allt detta snack om att BF äger CoD eller tvärtom är så trist att läsa. Både spelen kommer vara de bästa inom genren och går inte riktigt att jämnföra heller. De enda är tight och de andra öppet. För mig har CoD-serien alltid haft bättre känsla på själva rörelserna och vapnen medans BF har haft en bättre känsla på helheten fasta saknar just de extra för själva "gubben". Jag har inte spelat BF3 alpha så jag ska inte uttala mig det förbättra det men har hört av andra att det känns bättre än BC2.

Finns minst lika många lone wolf i BC2 och BF2. Massa snipers som springer upp på en kulle och sitter där hela rundan. Spelar ni match i nåt CoD-spel så lär ni kunna teamplay annars är ni chanslösa.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem

Spec-ops ser ju okej ut

Medlem

Kunde väl beskrivas ungefär så här: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Föga förvånande.

Medlem

Never.... battlefield e sååå mkt bättre än CoD serien,
plus att BF3 kommer va mkt mer spelbart än fjortis spelet Mw3..

Dice FTW
finns inget annat..
Dice All The Way

tråkiga med CoD serien, allt ser likadant ut,
när ska dom bryta trenden o fixa ny grafikmotor?... ser ut som Mw2 Tbh

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av krukan6:

Grafiken var sådär. Det var konsolversionen de visa upp. Men allt detta snack om att BF äger CoD eller tvärtom är så trist att läsa. Både spelen kommer vara de bästa inom genren och går inte riktigt att jämnföra heller. De enda är tight och de andra öppet. För mig har CoD-serien alltid haft bättre känsla på själva rörelserna och vapnen medans BF har haft en bättre känsla på helheten fasta saknar just de extra för själva "gubben". Jag har inte spelat BF3 alpha så jag ska inte uttala mig det förbättra det men har hört av andra att det känns bättre än BC2.

Finns minst lika många lone wolf i BC2 och BF2. Massa snipers som springer upp på en kulle och sitter där hela rundan. Spelar ni match i nåt CoD-spel så lär ni kunna teamplay annars är ni chanslösa.

Om du kolla någon Battlefield 3 trailer, t ex denna:

http://www.youtube.com/watch?v=jxbOC8Ui3H4

Så ser du att det är just en av sakerna som kommer höja verklighetskänslan rejält i BF3!

Medlem

det som är sad är att jag kommer köpa detta och bf3, sen kommer jag sitta och klaga över hur sjuktjävlapissemögskithelvetes spel det är. så har jag gjort sen mw2 :/

Medlem

Nyskapande? Nej. Det såg precis lika kasst ut som föregångaren. Förstår inte att man kan välja detta spel framför BF3. Både grafik, ljud, animationer, gameplay, vapen, effekter... Ja, allt ser bättre ut och känns bättre i BF3. Det kan jag säga efter att ha spelat BF3 Alpha.

Nej, Run´n gun suger pung.

Medlem

Ser ju exakt lika dant ut som MW2

Medlem
Skrivet av DonneR93:

Ser ju exakt lika dant ut som MW2

indeed, samma dumma AI, OP vapen, samma grafik, samma gubbar(typ heavyn och sånt), vafan Dogs med explosive ??, dom pumpar skärmen fullt med explosioner så alla tonåringar blir kåta :/

Medlem

Hmmm är inte musiken läskigt lik den i Bf3 trailers?

Medlem
Skrivet av Thane:

Hmmm är inte musiken läskigt lik den i Bf3 trailers?

jo faktiskt, som alla småspel och indie spel använder sig av inceptions DUHHHDUNNNNNN musik xD

Medlem
Skrivet av krukan6:

Grafiken var sådär. Det var konsolversionen de visa upp. Men allt detta snack om att BF äger CoD eller tvärtom är så trist att läsa. Både spelen kommer vara de bästa inom genren och går inte riktigt att jämnföra heller. De enda är tight och de andra öppet. För mig har CoD-serien alltid haft bättre känsla på själva rörelserna och vapnen medans BF har haft en bättre känsla på helheten fasta saknar just de extra för själva "gubben". Jag har inte spelat BF3 alpha så jag ska inte uttala mig det förbättra det men har hört av andra att det känns bättre än BC2.

Finns minst lika många lone wolf i BC2 och BF2. Massa snipers som springer upp på en kulle och sitter där hela rundan. Spelar ni match i nåt CoD-spel så lär ni kunna teamplay annars är ni chanslösa.

qft


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

lol


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av Thane:

Hmmm är inte musiken läskigt lik den i Bf3 trailers?

+1


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av maxbrand:
Skrivet av krukan6:

Grafiken var sådär. Det var konsolversionen de visa upp. Men allt detta snack om att BF äger CoD eller tvärtom är så trist att läsa. Både spelen kommer vara de bästa inom genren och går inte riktigt att jämnföra heller. De enda är tight och de andra öppet. För mig har CoD-serien alltid haft bättre känsla på själva rörelserna och vapnen medans BF har haft en bättre känsla på helheten fasta saknar just de extra för själva "gubben". Jag har inte spelat BF3 alpha så jag ska inte uttala mig det förbättra det men har hört av andra att det känns bättre än BC2.

Finns minst lika många lone wolf i BC2 och BF2. Massa snipers som springer upp på en kulle och sitter där hela rundan. Spelar ni match i nåt CoD-spel så lär ni kunna teamplay annars är ni chanslösa.

Om du kolla någon Battlefield 3 trailer, t ex denna:

http://www.youtube.com/watch?v=jxbOC8Ui3H4

Så ser du att det är just en av sakerna som kommer höja verklighetskänslan rejält i BF3!

Verklighetskänslan? Vill du ha sånt kan man köra Arma II eller BF-Project Reality.

Skämt och sido. Jag förstår vad du menar och jag håller med om att vissa detaljer är grymt trevliga i nya BF3. Jag ser fram emot detta.

Jag föredrar matchspelande i bägge serierna och båda kräver rejält teamplay.


signatur

| i7 i3770 3.5GHz | Corsair 8GB CL7 | Asus P8P77-V Pro | GTX 670 2GB | Corsair Vertex 4 SSD | Samsung 275T+ 27" 5ms | G19 | G3 | PC-360 |

Medlem
Medlem

Är detta en expansion till Modern Warfare 2? Ljuden och i princip allting ser ut att vara taget från MW2.

Grafiken har inte ens förbättrats ett snäpp.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Båda spelen är ju arkadiga shooters, så tycker det är fånigt när BF3 spelare ser sig som mer mogna, bf3 kommer vara casual,stats och mainstream anpassat som bara den precis som mw3. Både spelen har sina kids, respektive ordentliga spelare, dock tycker jag båda serierna blivit förjävla dåliga jämför mot hur de var förr, 1942,bf2 var guld samma med cod1-4.

Något som var irriterande i alphan förövrigt var att sitta 60 sek och glå på "ribon rankups" efter varje runda, seriöst man kommer ju bli mental på spelet efter ett tag, tacka vetja att det finns vettiga PC spel kvar ännu dock.

Medlem

Ser helt okej ut imo.

Tvekar på om jag kommer skaffa det men det återstår att se efter alla stora releases har blivit inköpta.

Medlem

Ser mer ut som dom gått tillbaka till Modern Warfare 2, grafikmässigt. Funktionsmässigt så ser det bajsigt ut, men bättre än black ops!

Skriv svar