Space Marine får co-op

Robot
Space Marine får co-op

Relic bekräftar att du kommer att kunna rymdkriga med en vän, fast kanske inte vid släppet.

#warhammer-40000-space-marine


Medlem
Space Marine får co-op

Inget jag behöver: co-op brukar leda till att man power-gamar än att njuta av SP upplevelsen.
Fast GoW var ändå nice co-op... men på 360. På PC utan sällskap tror jag inte det funkar för mig.

Medlem

Öhm, var de inte snack om att det skulle vara fyra personers co-op i början på utvecklingen?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv
Skrivet av Thumba:

Öhm, var de inte snack om att det skulle vara fyra personers co-op i början på utvecklingen?

Trodde jag också. Var en utav anledningarna till att jag tyckte Space Marine såg intressant ut men nu vettefan.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

är jävligt sugen men lite kluven....många spel på gång nu och 3rd p shooter brukar inte bli lite enformiga på pc. och jag suger på pvp så att jag gör så om sp är lysande så är det ett givet köp

Medlem

inget split screen alltså?

Medlem

Konsolsjuka rakt föröver!

Kul att Relic leker med Essence-motorn och gör ett 3PS med den, ska bli lite intressant att pröva iafl, trots att man med stor sannolikhet kommer kräkas på kontrollerna, kameran, fördummande UI och allt annat som hör en port till.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Coop är alltid men påklistrat efteråt? Känns som det blir nåt "horde" läge eller så. Lite tråkigt.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar