Ny Modern Warfare 3-trailer

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av rmpyro:

Efter jag spelade bf3 alphan så vill jag inte spela bad company 2 längre.

Berätta varför. Vore kul att höra.

För att BF3 alphan var bättre och jag kan inte heller gå tillbaka till BC2 då jag vill spela BF3 nu!

Medlem

lol va fjollig animering på handen när man kastar granat, å fattig grafik, dice har mer än halva inne

Medlem

Tycker synd om dom som verkligen spelar MW..... hoppas att dom kommer sluta.. för deras egna bästa...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Fyra spel och det låter fortfarande som airsoft-vapen.

Medlem

Jag tror att MW3 skulle kunna vara roligt om man kunde köra på egen server (PC) med polarna,
då skulle det kunna bli mer "lagarbete" och mindre "Run and Gun".
Förövrigt så är det BF3 som tilltalar mig mest, har inte provspelat Alphan men vad man sett och hört hittills så tror ja att det kommer bli ett av dom bästa FPS-spelen på länge.

Inget upphetsande som Infinity Ward kommer med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag önskar dom lycka till med att sälja samma sak en gång till. Fast de behöver inga lyckönskningar, det kommer gå vägen, det är ju det som är så tragikomiskt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

MW 3 SER JU SKITBRA UT. innan den här filmen kom ut så tänkte jag aldrig köpa MW 3 bara BF 3 men nu när jag sett den så blir jag så jävla taggad jag kommer lätt köpa MW 3 & BF 3.

Medlem
Skrivet av Comstedt:
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av rmpyro:

Efter jag spelade bf3 alphan så vill jag inte spela bad company 2 längre.

Berätta varför. Vore kul att höra.

För att BF3 alphan var bättre och jag kan inte heller gå tillbaka till BC2 då jag vill spela BF3 nu!

Hahahahaha! Så långt är jag med. Jag förstår ju att du tyckte att BF3 alphan var bättre. Min fråga handlade mer om på vilket sätt det är bättre. Utveckla lite.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Men det dåliga med MW 3 är att dom kommer att ha månadsavgift till spelet. Jag kommer inte att köpa MW 3 bara BF 3

Medlem

Men det dåliga med MW 3 är att dom kommer att ha månadsavgift till spelet. Jag kommer inte att köpa MW 3 bara BF 3

Medlem

oh lord vilket folk de finns på FZ gillar ni inte spelet skti i att titta ens ? hur svårt är de .. sen att ni är tvugna att kommentera nåt hjärndött /facepalm på de

Medlem

cod e kul när man e oseriös, med några polare på fyllan, då funkar det bäst- som efterfest ^^)

Medlem

Vänta nu....var det mw2 i den här videon??

Medlem
Skrivet av Thane:

Hmmm är inte musiken läskigt lik den i Bf3 trailers?

samma, de är tydligen oroliga för Bf3.

Medlem

Jag gillar spel med någorlunda högt tempo och "trånga" maps med som oftast mycket detaljer, det har CoD gott om. Jag gillar också spel med bra teamplay och varierande banor vilket BF3 är perfekt för.

Jag kommer skaffa båda spelen, jag förstår mig dock inte på varför klaga på en spelserie om man ändå inte kommer spela vidare på det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Det som är sorgligaste av allt är att det är samma tragiska grafikkåta p12:or som på MW1 vs Crysis tiden. Fan argumenten är ju exakt likadana Och vi vet ju hur det gick den gången

BC2s "random death from somewhere" syndrome dödade all tro jag hade på BF serien(och ja innan nån försöker så har jag spelat sen BF1942s release samt hade tillochmed Commander Edition av BF2 ) så som det är nu så är BF3 bara flashig grafik för stolpskotten men får väl se hur Betan är. Min kusin fick tag på ett Alpha konto från en kompis och sa att det var "BC2.5" exakt. Ungefär som om det skulle släppt en patch till BC2 med prone och lite fler vapen mods. Visst de som var..:"för slöa"(politiskt korrekthet här..) för att hinna med i CoD tycker väl om det slöare gameplayet men vi får väl se. Är ju en öppen beta i September så får se hur det blir då men just nu ligger BF3 lite under Call of Juarez: The Cartel på inköpslistan. Men men blir väl som vanligt. Om tillräckligt många i spelgruppen köper det så får man väl också göra det.

Skrivet av ohem:

Jag gillar spel med någorlunda högt tempo och "trånga" maps med som oftast mycket detaljer, det har CoD gott om. Jag gillar också spel med bra teamplay och varierande banor vilket BF3 är perfekt för.

Jag kommer skaffa båda spelen, jag förstår mig dock inte på varför klaga på en spelserie om man ändå inte kommer spela vidare på det.

Man måste ju ha en hobby

Tycker COD är kul på sitt sätt och BF på sitt, skönt med omväxling.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ohem:

Jag kommer skaffa båda spelen, jag förstår mig dock inte på varför klaga på en spelserie om man ändå inte kommer spela vidare på det.

Därför att klaga på det "populära" betyder att man inte är som den smutsiga horden utan lite bättre

Det folk glömmer bort dock är att man är inte speciel för att man går runt och trakar på att som är populärt bara för att det är populär, man är snarare...nja "speciel", ESOKeps med sitt egna namn på speciel ungefär.

Medlem

Samma JÄVLA mög åter och åter igen.... Lägg av nu för fan! Spelar hellre Lego lir.. Känns lika barnsligt och samma publik... Japp, jag skulle aldrig ha klickat igång trailern... :S

Medlem

Gäsp gäsp, blir helt ärligt riktigt trött och vill bara sova när jag ser detta. Zzzzzzzzzzzz

Medlem

Ser ju för fasen exakt ut som MW2 och BLOPS...


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Ser ju ut som MW2 med UI:t från MW, var väl xbox-versionen iofs.

Men det kommer säkert bli kul att spela, cod brukar leverera på den punkten. Dock så verkar det finnas ett fåtal som inte gillar codquake men de har säkert nått annat att spela!

Medlem

Spelar man som Terminator? Helt immun mot rekyl.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Lite småintressant spelläge (co-op survival á la LFD (aldrig gillat LFD-spelen dock, Sourcemotorn är rent äcklig) med lite kul features), men där slutar det.

1) Grafiken? En upphottad Q3-motor, precis som varenda CoD-spel till dags dato. De kan optimera och expandera, men i grund och botten märks det att det är samma föråldrade motor de arbetar med.
2) Upplägg? Hundar med sprängmedel? Really? Och dessa tungt bepansrade trupper... Den ogenomträngliga rustning de har måtte väga såpass att det krävs Schwarzenegger gånger fem för att orka lunka lite lätt fram, för att inte tala om spränga. Ungefär samma med riot-skölden, skulle gärna vilja se vad de har för glas i den, som tål 5.56/7.62-ammunition (oklart om det är någon högpenetrerande variant, men ändå) i massvis.

Som sagt, det är kul att de fokuserar på annat än bara ren PvP, det är förbannat ledsamt. Allt annat dock, känns trist, föråldrat och/eller barnsligt.
Synd att BF3 är så PvP-fokuserat, MW3 klarar med andra ord det BF3 inte gör, och med stor sannolikhet vice versa. (BF3 är löjligt snyggt, med en riktigt polerad fysikmotor, och det har inte några übertrupper eller exploderande hundar...)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Arnoldo:

oh lord vilket folk de finns på FZ gillar ni inte spelet skti i att titta ens ? hur svårt är de .. sen att ni är tvugna att kommentera nåt hjärndött /facepalm på de

En människa som talar vettiga ord? Trodde inte att det fanns sådana.

Medlem

Jag jobbar med 10-12 åringar och dom ÄLSKAR black ops och säger att dom väntar som faaaaaaaan på mw3. När ja frågat om bf3 säger dom bara "det ser coolt ut, men blir nog mw3". Sitter hela dagarna på sina raster och fipplar med appar till BLOPS i sina telefoner (eller vad det nu är, har dålig koll själv)... Dagens sanning

Medlem

Rustning som Juggernaughts har finns ju i verkligenheten(...typ). Är ju en EOD rustning för att desamera sprängmedel och liknande. Vetefan dock om den tål så mycket stryk i verkligheten. Fast man rör sig ju som Robocop i en sån det är ju sant.

När det kommer till riot shields så vetefan. Finns ju visa som ska tåla skott men tydligen så gör det inte det. Sen finns det ju rena Ballistic Shields som typ SWAT har som är mer tåliga. Men Riot Shielden i MW2 är ju lite CP. FMJ skott får igenom en 30cm betongvägg men inte en liten sköld? Något de borde fixa i MW3, eller iaf så skölden har en vis "HP" som går ner tills den helt går sönder. Men det lär de nog inte ändra på. Samma sak som att alla FPS spel numera har Ultra Hulken Slayer 48000 för en kniv som dödar folk med ett hug i foten när de kan ta en .50BMG från 1.5m i halsen utan problem.

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Jag jobbar med 10-12 åringar och dom ÄLSKAR black ops och säger att dom väntar som faaaaaaaan på mw3. När ja frågat om bf3 säger dom bara "det ser coolt ut, men blir nog mw3". Sitter hela dagarna på sina raster och fipplar med appar till BLOPS i sina telefoner (eller vad det nu är, har dålig koll själv)... Dagens sanning

Kan ju ha lite att göra med att CoD är någorlunda modernt medans det ända som finns för BF är antaligen det allmänt dåliga BC2 eller BF2 vilket kom till världen ungefär när de började 1:an

Visst BF3 ser och verkar mycket bättre medan Cod står och trampar vatten med spel efter spel varje år utan ny motor eller nåt. Jag hoppas bara att BF inte lyckas med den där unkna känslan som fanns i BC2 där det känns som man springer med ett kylskåp, iaf i jämförelse med cod som har bra känsla tycker jag.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skriv svar