Glömmt steam pass

Medlem
Glömmt steam pass

Fick för mig att logga in på mitt steam account idag för första gången på länge men tydligen har jag glömmt mitt lösenord och hemliga frågan kommer jag icke ihåg. Är det helt kört att få tillbaks sitt acc då?`. Mailade steam supporten och skrev in min HL2 cdkey, Kan dom binda den till mitt acc så att jag får tillbaks det den vägen tro?`... någon som har en aning om hur lång tid det brukar ta för dom att besvara mail?

nj
Medlem

Steams support brukar ta 3-5 arbetsdagar på sig i snitt, och så länge som du har någon/några cdkeys och/eller kontokortsuppgifter som du använt för att handlat via Steam så brukar de kunna återställa det.

Inaktiv

Du kommer få en nyckel som du ska skriva på en lapp brevid din hl2 cd key på fodralet så att båda nycklarna syns. Sen är det bara att skicka in så tar det några dagar

Medlem

Hade ett jävla problem med STEAM efter jag formaterade datorn, var tvungen att begära något mail av dom, som jag inte fick, så skällde ut dom efter noter, och sedan var jag tvungen att använda mitt kreditkorts nr för att få tillgång till mitt konto

Medlem

har man handlat på steam , så kan man använda sista 4 i kortnummret om dom begär det, men ja det kan vara lite knöligt, speciellt ifall man har steam både i macos och windows.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tack för svaren :). Har tyvärr inte använt mitt kontokort på accet, har bara cd keys får hoppas att det räcker.

1
Skriv svar