Driver: San Francisco-demo släppt

Robot
Driver: San Francisco-demo släppt

Testa livet som bilburen bovjägare, smakprovet släpps till PS3 och Xbox 360.

#driver-san-francisco, #ubisoft


Medlem
Driver: San Francisco-demo släppt

Då kan man ju testa ifall man kan köra offline och SP utan att DRM bråkar.

Tack för tipset.

Medlem

Kräver Xbox Live Gold antar jag för att ladda ner?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Hittar inte demot på PS Store.

Medlem

Synd att man inte kan köra ner människorna.

Medlem

UBi Soft bara älskar PC. Inte ens ett demo får vi hehe


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Demot e ju för fan inte släppt än! PS Store har inte det än...

Medlem

PSN uppdateras på torsdagar, är ni säkra på att det finns ett demo där idag FZ?

Ljug inte är ni snälla


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av gurkoz:

UBi Soft bara älskar PC. Inte ens ett demo får vi hehe

Det är väl ett konsolspel, dom vill nog inte skrämma eventuella PC kunder.

Medlem

Inte heller jag hittar det på PSN. Det var ju synd. Är väldigt sugen på detta med tanke på att det inte har kommit något vettigt spel i serien sedan Driver 1 och 2.

Redaktör

Jag tolkade pressreleasen som att demoversionen var släppt, men det kan vara så att den är på gång i dag eller i morgon. Ledsen för otydligheten.


signatur
Medlem

360 demot finns i allafall

Medlem

... och där blev man påmind om varför man knappt har på sin 360 alls: Man måste ha deras jäkla Goldskit för att ladda ner nyare demos... så roligt då. Hoppas det blir tillgängligt innan PC-versionen släpps för jag är osäker på om jag ska köpa det här eller inte.

Medlem

för dom som inte har en 360 eller guld kan jag säga att ni missar inte mycket ,verkligen total jävla dynga! handlingen är skrattretande av det man fick se, dialogerna är usla, bil handlingen vill jag inte ens gå in på hur mycket jag hatade det.....ska helt enkelt hålla mig så långt ifrån denna titel som det bara går i fortsättningen. om det här är en indikation på vad fullversionen har att erbjuda skulle det ha fått 1/5 av mig.


signatur

God is dead

Medlem

Har någon här kollat om demot finns på USA-store på PS3 möjligtvis?

Medlem
Skrivet av Tompa:

Jag tolkade pressreleasen som att demoversionen var släppt, men det kan vara så att den är på gång i dag eller i morgon. Ledsen för otydligheten.

Så hur lyder Herr Anderssons åsikt om spelet i allmänhet? Yay or nay?

Medlem

PS3 Versionen kommer tydligen under kvällen på PSN.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Redaktör
Skrivet av Thomas:
Skrivet av Tompa:

Jag tolkade pressreleasen som att demoversionen var släppt, men det kan vara så att den är på gång i dag eller i morgon. Ledsen för otydligheten.

Så hur lyder Herr Anderssons åsikt om spelet i allmänhet? Yay or nay?

Jag har bara lirat i en kvart eller så, men måste säga att jag är positivt överraskad av körkänslan.


signatur
Medlem

OBS ikväll nämndes det, så ingen ide att ni letar efter det nu

Medlem

Antagligen blir d som alla andra driver spel... helt off i grafik o allt...
nä tacka vet jag GTA spelen... dont need anything else

PC FTW!!
Consol FTL!!!

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Antagligen blir d som alla andra driver spel... helt off i grafik o allt...
nä tacka vet jag GTA spelen... dont need anything else

PC FTW!!
Consol FTL!!!

Peace Out

Första Driver var riktigt bra dock

Medlem
Skrivet av Siken:

Har någon här kollat om demot finns på USA-store på PS3 möjligtvis?

Japp där finns den sen igår med 3 olika spelsätt att testa på.


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Fanns på PSN (svenskt konto) när jag kollade klockan 19.30 .

Medlem

Det fanns redan vid 18-tiden när jag kollade. Men bandbredden vart max 700 kbit så det skulle ta hela kvällen. Det var så nedrans systemuppdatering också idag som alla skall ha ned oavsett de skall ha DSF eller inte.

Startade nyss och nu blir det dubbla hastigheten drygt i alla fall.

Medlem

Spelade precis klart demoversionen. Jag älskar verkligen körkänslan. Det känns verkligen som att spela Driver 1 & 2 på nytt. Utvecklarna sade att de ville gå tillbaka till rötterna och få samma känsla som de hade i de första två delarna och det har de verkligen lyckats med. Det blir ett köp!

Medlem

fan vad tråkigt det här va. GTA IV har samma körkänsla om inte bättre och där kan man dessutom härja runt på andra sätt. Och vafan är det för skit med byta bil grejen?? Bra lösning... not

Medlem
Skrivet av Thomas:

Spelade precis klart demoversionen. Jag älskar verkligen körkänslan. Det känns verkligen som att spela Driver 1 & 2 på nytt. Utvecklarna sade att de ville gå tillbaka till rötterna och få samma känsla som de hade i de första två delarna och det har de verkligen lyckats med. Det blir ett köp!

Jo, det är ganska cool gungig känsla precis som amerkanare är med sina bladfjädringar.

Midnight Club var det första spelet jag testade som hade samma känsla.

Kan nog bli köp detta. Rätt mycket kul man kan ha med 200 uppdrag och byta bil sådär i rappet. Men startade precis bara, har inte kört hela demot.

Bara det att man får spelbar demo gör en positiv. Jämfört med EA och Codemasters som jag inte hittat något demo på Dirt och Shift t.ex.. och EA hade i alla fall sluppit massa bad will från besvikna kunder om de gjort demo till Shift 2.

Medlem
Skrivet av hankis:

fan vad tråkigt det här va. GTA IV har samma körkänsla om inte bättre och där kan man dessutom härja runt på andra sätt. Och vafan är det för skit med byta bil grejen?? Bra lösning... not

Du har visst aldrig spelat något Driver-spel tidigare, för om du gjort det så hade du älskat att de övergivet försöken att kopiera GTA och att de återinfört känslan från de två första spelen.

...jag vet inte vad det var för spel du testade men detta spelet hade inte alls samma känsla som GTA (som inte ens försöker ha bra körkänsla), detta är mycket bättre.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Driver 1 var ju kanske det tuffaste spelet på Playstation 1 tiden, minns att jag hade förbaskat svårt bara att klara det första testet i parkeringsgaraget

1
Skriv svar