Co-op-trailer från zombie-mörsaren Dead Island

Robot
Co-op-trailer från zombie-mörsaren Dead Island

Sällan har bikini-zombier varit så heta.

#techland, #dead-island


Medlem
Co-op-trailer från zombie-mörsaren Dead Island

holy jesus christ of hell, detta kommer vara så maxat!!!

I LOVE ZOMBIES MAN


signatur

Suup homie

Medlem

Stör mig fortfarande på hur händer och vapen ser ut. Ser lite för smala/avlånga ut. Ändå kul att få se lite fler skjutvapen in action.
"They are coming" sa ju en tjej och direkt så fick jag L4D flashbacks. Hoppades verkligen att det inte förekommer vid fler tillfällen än det gjorde i trailern. Horde rushes passar inte det här spelet.
Iaf ett givet köp eftersom 2 polare också ska köra det och Ripper vapnet verkar bra intressant.

Medlem

Är låten i slutet av trailern DI egna sång eller finns det att få tag på? Känner igen den från något annat ställe och gillar den väldigt mycket.

Medlem

AWSM
Blir att lira med mina gamla L4D Polare


signatur

Rwa?

Medlem

Vill gärna se att detta blir bra, men tyvärr tror jag inte det.

Medlem

Så jävla taggad på det minderåriga sexet.

Skrivet av Fuidama:

Stör mig fortfarande på hur händer och vapen ser ut. Ser lite för smala/avlånga ut. Ändå kul att få se lite fler skjutvapen in action.
"They are coming" sa ju en tjej och direkt så fick jag L4D flashbacks. Hoppades verkligen att det inte förekommer vid fler tillfällen än det gjorde i trailern. Horde rushes passar inte det här spelet.
Iaf ett givet köp eftersom 2 polare också ska köra det och Ripper vapnet verkar bra intressant.

Du stör dig inte på det överdrivna blodet?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Redan förbeställt

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Fuidama:

Stör mig fortfarande på hur händer och vapen ser ut. Ser lite för smala/avlånga ut. Ändå kul att få se lite fler skjutvapen in action.
"They are coming" sa ju en tjej och direkt så fick jag L4D flashbacks. Hoppades verkligen att det inte förekommer vid fler tillfällen än det gjorde i trailern. Horde rushes passar inte det här spelet.
Iaf ett givet köp eftersom 2 polare också ska köra det och Ripper vapnet verkar bra intressant.

Du stör dig inte på det överdrivna blodet?

Faktiskt inte.. Jag saknade det i L4D snarare. Fanns knappt något alls i det. Spel har blivit för tama på senare tid, bra att någon drar till med blood n Gore som t.ex. SoF hade. pew pew pew... bort med armar & ben XD

Medlem

Ser klockrent ut!

Undrar hur co-op kommer fungera, enbart inom respektive plattform eller fritt mellan alla tre? Hoppas på det senare men gissar på det första.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

FM-guru
F.d. Sisyr

Skitkass trailer av typiskt hollywoodsnitt från början till slut, men spelet i sig känns jävligt lovande!

Medlem

Ska försöka rensa ön

Medlem

zombie-mörsare?

Medlem

Jag vet inte vad jag skall tro om detta spel längre.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Så jävla taggad på det minderåriga sexet.

Vänta nu lite, Va?

Medlem

Älskar zombiespel och har förbeställt sedan länge. Hoppas det blir lika bra som det verkar vara.

Medlem

Detta kommer bli grymt! Hade varit nice med mer information om hur coop upplägget kommer se ut och fungera.

Inaktiv

Ser riktigt grymt ut! Blir ett garanterat köp!

Medlem

Detta spel ska in i burken & det komr gå varmt kan jag lova, A lump of rotten Flesh will fall!

Testpilot

Det ser ju bra ut , dock läste jag förhandstitt på kotaku:
http://kotaku.com/5829491/five-disappointing-things-about-my-...

Så allt är ju inte så perfekt , men det hänger på hur de sytt ihop hela paketet och det ser ju mycket lovande ut!

Medlem

Det enda jag stör mig på är de färgglada popup meddelandena när man lyckats med nåt. Sista jag vill se när jag desperat försvarat mig mot en odöd hord med hjälp av det första tillhygge som fanns till hands-- en spade är ett flashande M-M-M-MULTI KILL i ljusgula bokstäver.

Pajjar stämningen en smula.

Medlem

Allvarligt FZ! Nu börjar jag tröttna på alla lågupplösta filmer ni lägger upp! Varför kan man inte välja högre kvalité nu för tiden?

Spelet ser för övrigt ut rätt lovande ut!

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Det ser ju bra ut , dock läste jag förhandstitt på kotaku:
http://kotaku.com/5829491/five-disappointing-things-about-my-...

Så allt är ju inte så perfekt , men det hänger på hur de sytt ihop hela paketet och det ser ju mycket lovande ut!

Om dessa bagatell sakerna var det enda han hade att klaga på så blir detta spelet lysande!!

Medlem

Har "The Duke" flytt från New York eller är han på semester?


signatur

Jag köpte den här eftersom jag bara kunde använda ethernet-kabel för att få wi-fi, efter jag köpte den så får jag väldigt bra wi-fi på min dator

Medlem

Hoppas spelet blir bra så man har något att spela medan man väntar på BF3. Hoppas spelet inte blir som Borderlands, dvs roligt i co-op men skittråkigt i SP


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oj vad mycket bloom i grafiken, följer det med ett par solglasögon kanske jag köper.

Medlem

perfa, detta släpps på min födelsedag.. najs!

Medlem

Bara jag som tyckte grafiken såg... jobbig ut?.. Tycker inte alls det liknar de skärmdumpar som släppts tidigare Lite besviken men det blir nog bra tillslut!

Medlem
Skrivet av condor299:

Är låten i slutet av trailern DI egna sång eller finns det att få tag på? Känner igen den från något annat ställe och gillar den väldigt mycket.

Det är nog deras egen, men den finns på Spotify: http://open.spotify.com/track/1ku6iz80ht16xPwQNglXTv

12
Skriv svar