THQ säger upp hundratals

Robot
THQ säger upp hundratals
Medlem
THQ säger upp hundratals

"egenägda kvalitetsvarumärken med bred målgrupp och som kan släppas till multipla plattformar"... Nån som vill vara ea och activision verkar det som;)

Medlem

"Bred målgrupp" och "WWE Allstars" låter inte bra ihop.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Om relic är kvar kanske det finns hopp om nån framtida Company of Heroes utveckling. Men man ska nog inte hoppas för mycket.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Så länge Relic får vara kvar och förhoppningsvis får göra Homeworld 3 så är jag nöjd!

Medlem

Där ser man.
Ge mig DoW3 och WH40k: DM (möjlighet till privata servrar om THQ med Relic går kk) så är jag nöjd. Saints Row 3 kommer jag nog köpa men är inte en titel jag riktigt bryr mig om om den skulle dö ut.
Känns inte heller som de har så "bred målgrupp" med de studios de valt att ha kvar. Relic gör ju bara warhammer spel nu verkar det som, även Vigil games håller sig till något med liknande stil. Vem sjutton (förutom rednecks) vill spela WWE mer än en gång?

De behöver verkligen en "hit", men det verkar som om de har långt att gå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Den riktiga Red Faction 3 som den ska vara, skulle inte vara dumt. Man kan ju knappast säga att Guerilla och Armageddon tillhör Red Faction serien. Kan inte se det som ett Red Faction spel, Utvecklarna är ju inte kloka i huvudet som först tar bort MP och bara har BOTMATCH i RF2 sedan får vi Guerilla

Medlem

fan att dem inte gör ett nytt homeworld, jag skulle nog tom. förhandsboka det om det ens var i närheten av episkt och awesome som 2:an var.

Medlem

tror vigil suger resurser från thq. om dark milenium floppar tror jag at relick får känna av the hammer of dOOm

Medlem
Skrivet av ace84:

fan att dem inte gör ett nytt homeworld, jag skulle nog tom. förhandsboka det om det ens var i närheten av episkt och awesome som 2:an var.

Förhandsboka? jag skulle köpa 3 ex och ställa i hyllan. Wants New Homeworld Game !

Medlem

Säga vad man vill om WWE-spelen. Men den serien säljer fruktansvärt bra.

Medlem

Heter inte spelserien MX vs ATV?

Medlem

Wtb titan quest uppföljare

Medlem

De kommer antagligen inte göra homefront 3. De sa vid ett tillfälle att de inte tjänade tillräkligt med pengar på de två andra. Så de satsar antagligen mer på 40k

Medlem

Undras om den där kostymnissen någonsin ens spelat ett spel?

THQ och DoW serien måste ju finnas kvar och sälja rätt bra.
CoH ? Vad 17 händer? Varför kommer inget nytt? Det liret sålde ju bra.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Seså, se nu till att Relic får göra ett nytt Homeworld så blir vi alla glada!

Medlem

PS. THQ Montreal sköter support och DLC för Homefront, samt utvecklande av Homefront 2, sen så har några från Kaos flyttat till den studion också. Ds

Medlem

Mindre barnspel och filmlicensbaserade titlar - fine. Men "...bred målgrupp och som kan släppas till multipla plattformar" låter ju inte överdrivet bra det heller, otroliga mängder halvtaskiga portningar att vänta m.a.o.

Ge mig ett (riktigt - PC-exklusivt alltså) Homeworld 3 eller ett Company of Heroes 2 och jag, precis som xermalk, köper åtminstone ett par exemplar bara för att. De serierna är värda det.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Han var för stöddig när han sa att "vi är en av de största"

Homefront floppade totalt (missförstå mig inte, det var ett helt ok spel) och den studion stängdes ned 2 månader efter release?

gj thq

Skrivet av DonGrif:

"Bred målgrupp" och "WWE Allstars" låter inte bra ihop.

Klart det gör. Det är en superpopulär serie borta i staterna.

Inaktiv

Vad sägs om ett nytt Company of Heroes... det kommer sälja bra!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DonGrif:

"Bred målgrupp" och "WWE Allstars" låter inte bra ihop.

Klart det gör. Det är en superpopulär serie borta i staterna.

Fyfan, hur kan man vela spela sådant skräp? Jag gillar att prova på det mesta, men när jag inte hört talas om WWE så sökte jag snabbt på nätet, den första bilden sa nog.

Bara i USA sådan dynga går hem.

1
Skriv svar