AssCreed: Revelations-betan tidsexklusiv för PS3

Robot
AssCreed: Revelations-betan tidsexklusiv för PS3

Playstation 3-spelarna får ta emot den långt före alla andra.

#assassins-creed-revelations, #assassins-creed-brotherhood


Medlem
AssCreed: Revelations-betan tidsexklusiv för PS3

Jag gillar förkortningen
Synd att det inte kommer till PC också (betan)

Medlem

Fail att inte släppa beta till PC.

Medlem
Skrivet av Friberg:

Fail att inte släppa beta till PC.

Det kanske bara är jag, men med AssCreeds gameplay så måste jag säga att konsol känns som en naturligare plattform för serien.

Medlem

Wooot! Detta är sjukt nice, äntligen får playstation 3 något bra! Detta ska testas ja!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Friberg:

Fail att inte släppa beta till PC.

Det kanske bara är jag, men med AssCreeds gameplay så måste jag säga att konsol känns som en naturligare plattform för serien.

Jag har köpt alla Assassin's Creed till PC. och spelar med 360 controller.
Flyter på mycket bättre än en fördömd konsoll. åt helvete med skiten, hur vet jag det?
Jo, jag äger ett 360. och har jämfört "Not surprised att det är bättre på PC, med tanked på vad för skit som finns i 360:t" ...


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:
Skrivet av kabex:
Skrivet av Friberg:

Fail att inte släppa beta till PC.

Det kanske bara är jag, men med AssCreeds gameplay så måste jag säga att konsol känns som en naturligare plattform för serien.

Jag har köpt alla Assassin's Creed till PC. och spelar med 360 controller.
Flyter på mycket bättre än en fördömd konsoll. åt helvete med skiten, hur vet jag det?
Jo, jag äger ett 360. och har jämfört "Not surprised att det är bättre på PC, med tanked på vad för skit som finns i 360:t" ...

Helt rätt. Spelar också det på PC, dock med mus+tangentbord, fungerar bra. Bra spel, bra köp.

Medlem

"I dagsläget är det oklart när betan når andra format."

så det kan hända att den kommer till xbox också?

Medlem

Men för helvete lägg ner första prioritet till konsolversionerna det är mycket mer som lirar på pc.
Det ända dom tjänar på det är att man inte piratkopierar lika mycket men då får dom en jävla massa sura fans istället.
Gillar dice som satt BF3 som pc första prioritet hade blivit tokig om BF3 utvecklas först och främst till konsol.

Medlem

Jahaja, så vi får leta buggar åt dem under en viss tid. Är det inte bättre att låta så många som möjligt leta buggar? Eller de kanske koncentrerar sig på en plattform i taget?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av kyostize:

Men för helvete lägg ner första prioritet till konsolversionerna det är mycket mer som lirar på pc.
Det ända dom tjänar på det är att man inte piratkopierar lika mycket men då får dom en jävla massa sura fans istället.
Gillar dice som satt BF3 som pc första prioritet hade blivit tokig om BF3 utvecklas först och främst till konsol.

Löjligt, räkna bort farmville morsor och kinesiska guldfarmare, kolla på försäljningsstatistik för spel så ser du snabbt att nästan allt säljer bättre på konsol, till och med PC portningar. Sen att tro att Bf3 är utvecklat för PC är humor, en sanning med grov modifikation. Men vad är väl moddar? 128 spelare online? etc
Sådant där som bara gamla spel som BF2 hade, tacka vet jag uppföljare som presterar drygt hälften trots 2ggr bättre hårdvara *fail*

OnT:
Typiskt att Sony öppnar plåmnboken igen och köper en tidsexklusivitet *trollface*
Personligen är jag glad att mina live pengar inte gick till detta då Assasins Creed är synnerligen ljummet imo, och multiplayer dött.

Medlem

Har inte kört AssCreed sedan ettan. Och det sög. Inte en chans att jag hinner spela ikapp, det kommer ju ett sånt här spel varje år, eller är det kanske ännu oftare? Kom det inte två förra året?!

Got milk?

Medlem
Skrivet av über_alles:

Har inte kört AssCreed sedan ettan. Och det sög. Inte en chans att jag hinner spela ikapp, det kommer ju ett sånt här spel varje år, eller är det kanske ännu oftare? Kom det inte två förra året?!

Got milk?

Du borde verkligen köra dem, de förbättrade som fan i 2:an och ännu mer i Brotherhood.

Inaktiv

Spelade ettan i 2 timmar sen gav jag upp

Medlem
Skrivet av kyostize:

Men för helvete lägg ner första prioritet till konsolversionerna det är mycket mer som lirar på pc.
Det ända dom tjänar på det är att man inte piratkopierar lika mycket men då får dom en jävla massa sura fans istället.
Gillar dice som satt BF3 som pc första prioritet hade blivit tokig om BF3 utvecklas först och främst till konsol.

Jaha, har du faktakälla på detta eller drog du bara lite skit från arslet för att det passade?

Medlem

hahah asscreed i loled

Medlem
Skrivet av Dashiva:
Skrivet av kyostize:

Men för helvete lägg ner första prioritet till konsolversionerna det är mycket mer som lirar på pc.
Det ända dom tjänar på det är att man inte piratkopierar lika mycket men då får dom en jävla massa sura fans istället.
Gillar dice som satt BF3 som pc första prioritet hade blivit tokig om BF3 utvecklas först och främst till konsol.

Jaha, har du faktakälla på detta eller drog du bara lite skit från arslet för att det passade?

http://www.fz.se/artiklar/artikel/20110302/allt-om-battlefiel...

"Pc-versionen är huvudfokus men de minsta gemensamma nämnarna måste ändå tas hänsyn till"

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Friberg:

Fail att inte släppa beta till PC.

Det kanske bara är jag, men med AssCreeds gameplay så måste jag säga att konsol känns som en naturligare plattform för serien.

Det vad jag också känner. Kontrollen är superb till konsoll jämfört med PC.

Medlem
Skrivet av kyostize:

Men för helvete lägg ner första prioritet till konsolversionerna det är mycket mer som lirar på pc.
Det ända dom tjänar på det är att man inte piratkopierar lika mycket men då får dom en jävla massa sura fans istället.
Gillar dice som satt BF3 som pc första prioritet hade blivit tokig om BF3 utvecklas först och främst till konsol.

så har dem sagt ja. alfan går inte att lita på då mycket ändras, men betan, där får man oftast veta vad man har att förvänta av spelet.
tror tyvärr det kommer bli bra konsolanpassat, men vi får väll se


signatur

Rwa?

1
Skriv svar