Alien-regissören bidrar till Call of Duty: Elite

Robot
Alien-regissören bidrar till Call of Duty: Elite

Mannen bakom Alien och Blade Runner, Ridley Scott, kommer att producera "episodisk underhållning för Call of Duty-communityn", avslöjar Activision.

#activision


Medlem
Alien-regissören bidrar till Call of Duty: Elite

Zzzz.

Inaktiv

Själv gillar Ridley Scotts filmer men...
Jag tänker verkligen inte börja använda Elite-tjänsten för att se det nya.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Vad har hänt med Ridley, "Robin Hood", och nu detta?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

"FZ är lite osäkra på vad det är för "gemensamt språk" CoD-älskare delar, men vi misstänker att om det stämmer så rör det sig om grova svordomar i olika tonarter." - Gav mig ett rejält skratt!

Medlem

Hollywood har inget i spelbranchen att göra och vice versa.

Medlem
Skrivet av korvbollar:

Hollywood har inget i spelbranchen att göra och vice versa.

Håller med. Tyvärr går det mer och mer åt det hållet och blir alldeles, alldeles för mainstream. Allt ska man tjäna pengar på.

Medlem

Ridley inget intressant sen bladerunner, kommer med all sannolikhet ta i så at han
skiter på sig i kommade "alien" Prometheus.

Medlem

Gillar visserligen Riddley Scotts filmer (än idag är det få som slår Blade Runner) men detta är inget som kommer få mig att skaffa Elite.

Skrivet av Salto:

Ridley inget intressant sen bladerunner, kommer med all sannolikhet ta i så at han
skiter på sig i kommade "alien" Prometheus.

Tror inte på underverk heller, det var länge sedan Ridley levererade för cineasterna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

några nyheter på dedikerade server fronten??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vilket SKRÄP!

Sälj era aktier i alla företag involverade i detta spel.

Hmm, vem är det som finansierar Ridleys nya "storverk"? Hmm x 2...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av crumm:

"FZ är lite osäkra på vad det är för "gemensamt språk" CoD-älskare delar, men vi misstänker att om det stämmer så rör det sig om grova svordomar i olika tonarter." - Gav mig ett rejält skratt!

Samma här!

För övrigt så känns det som att "Elite" tjänsten var tänkt att vara så dålig som den var från början, men allt för många klagade på att de var bullshit.
Med tanke på att om de lyckas med "Elite" servicen så kommer de behöva komma minst 2 nya banor per månad om det är så många som jag tror det är som ska köpa "Elite."

Medlem

Hemskt. Att folk faller för detta "Elite" vilket BS.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Vad har hänt med Ridley, "Robin Hood", och nu detta?

Går väl i linje med hans tidigare verk:


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Alltså suger elite-tjänsten värre än vi någonsin befarat...numera bevisat.
I Hollywood är det en gammal men välkänd taktik att kompesera dåliga filmer med kända skådisar, då det höjer betyg och lockar fler tittare (även om filmen är skit). Activision kör på samma stil och använder personer med "kända namn" men som har en ganska grå karriär (billiga) för att skapa hype för elite.

Lite som om Arnold "Terminatorn" själv skulle kommentera matcherna i BF3, kul men egentligen helt meningslöst då deras erfarenhet inom spelbranchen är synnerligen blek.

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Salto:

Ridley inget intressant sen bladerunner, kommer med all sannolikhet ta i så at han
skiter på sig i kommade "alien" Prometheus.

Tror inte på underverk heller, det var länge sedan Ridley levererade för cineasterna.

Gladiator var ju faktiskt väldigt bra. En av hans bästa, enligt mig.

Skrivet av marcus95:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Salto:

Ridley inget intressant sen bladerunner, kommer med all sannolikhet ta i så at han
skiter på sig i kommade "alien" Prometheus.

Tror inte på underverk heller, det var länge sedan Ridley levererade för cineasterna.

Gladiator var ju faktiskt väldigt bra. En av hans bästa, enligt mig.

Jag gillar scenen med mannen som går omkring i Jeans, eller när man ser flygplanet på himlen...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

i am 12 and what is this?

Medlem
Skrivet av najtrows:

i am 12 and what is this?

Precis.

Vilka snorungar vet egentligen vem Ridley Scott är?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vad FAN menar dom med Call of duty elite är det något Mod-verktyg eller något som kommer till MW 3

1
Skriv svar