Tropico 4 – pc-demo ute nu

Robot
Tropico 4 – pc-demo ute nu

Bli din egen Kim Jong-il redan idag! Hurra för censur!

#tropico-4


Medlem
Tropico 4 – pc-demo ute nu

Undrat länge om man inte skulle ge Tropico-serien en chans... Så nu när Tropico 4 är på ingång så kanske man borde slå till, eller iallfall ge sig på demot?

Har du bara minsta antydan till megalomani så är det absolut värt en nedladdning!

Medlem

har testat det nu i en timma ungefär och det är riktigt kul. lite svårt att förstå i början, men det blir lättare efter ett tag såklart.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Har du bara minsta antydan till megalomani så är det absolut värt en nedladdning!

Ser grymt mycket dokumentärer om Nordkorea, kan det vara nåt?

Close enough, go for it!

Inaktiv

Hur politisk kan man vara? Går det verkligen att köra en Kim med personkult, Juche och Songun?

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Hur politisk kan man vara? Går det verkligen att köra en Kim med personkult, Juche och Songun?

Spelet tar väl mer inspiration från Fidel skulle jag tro.

Men visst borde man väl kunna "flush the toilets of Cuba" rakt på USA, som i början av Scarface?

Medlem

skall göra prisis som jag gorde i 3an leva på att sälja rom till ryssarna


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Fyran verkar mer vara av karaktären expansion till trean än ett nytt spel. Det är väl snarare så att man vill ta fullpris för sagda expansion som motiverar sifferbytet.

Medlem

Precis, några nya funktioner och UI ändringar gör inte ett nytt spel. Det är Tropico 3 med facelift.

Medlem

Tyvärr verkar de ha lagt mer tyngd på facebook integrering än att göra en värdig uppföljare. Lär väl dras med samma tråkigheter som Tropico 3 där den största är att random map generatorn suger balle och gör spelet kortlivat. :/
Tropico 3.2

Medlem

Härligt. Kommer att bli ett köp om det inte har misslyckets helt.

Edit: eller kanske väntar tills det kommer på rea... hm. Beror på...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ona da island, ina da sun. Booomschakalak!

Trean var kul, hade dock inte tid att sätta in mig i det så mkt. Får ge denna en ordentlig chans istället då.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Trean var ju katastrof i jämförelse med 1 och 2, men dom första var fantastiska spel, världsherravälde here I come!

Medlem

Måste säga att jag har missat Tropico serien helt och hållet så jag drog ner demot på Steam och satte mig och testa. Måste säga att det var barnsligt roligt så detta blir garanterat ett köp när det kommer. Kanske fixar trean om jag inte orkar vänta i tre veckor.

Medlem

Verkar spännande, men varför har ni inte den i ert filarkiv? En torrent skulle sitta fint


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Går det att ändra installationsdisk? Min C-disk är nästan full men jag kan inte välja någon annan att installera det på :S

1
Skriv svar