Serious Sam 3 får delad skärm för fyra spelare

Robot
Serious Sam 3 får delad skärm för fyra spelare

Croteam förklarar att det blir enklare att häva ur sig rasistiska skämt och göra sexuella närmanden om de spelande befinner sig i samma rum.

#serious-sam-3-bfe, #croteam


Medlem
Serious Sam 3 får delad skärm för fyra spelare

Gäller detta även 360-versionen?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv

Skojfriska typer

Medlem
Inaktiv

spelade demon av serious sam 1 när det va nytt .. tyckte det sög fett på den tiden..och köpte det aldrig.. så jag skiter i trean också .. fattade inte varför det va sånt tjat om det spelet, kändes bara som en budgetshooter jämfört med doom och Q 1

Inaktiv

serious fun. <3

Inaktiv

Spelade igenom Serious Sam 1a och 2an i våras.. är lite småsugen på en uppföljare så bring it on!

Medlem

WTF?? 4 personer delar på en 22 tums skärm? Aldrig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

dzl
Medlem
Skrivet av riktigninja:

spelade demon av serious sam 1 när det va nytt .. tyckte det sög fett på den tiden..och köpte det aldrig.. så jag skiter i trean också .. fattade inte varför det va sånt tjat om det spelet, kändes bara som en budgetshooter jämfört med doom och Q 1

Du har nog missat tjusningen med Serious Sam.

Inaktiv
Skrivet av Remus:

WTF?? 4 personer delar på en 22 tums skärm? Aldrig!

dom räknar väl med stekare som har 100" tv..

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:

spelade demon av serious sam 1 när det va nytt .. tyckte det sög fett på den tiden..och köpte det aldrig.. så jag skiter i trean också .. fattade inte varför det va sånt tjat om det spelet, kändes bara som en budgetshooter jämfört med doom och Q 1

Sam som är så jädra go', 2an är inte så super men första spelet och second encounter är riktigt värda att spela igenom, man känner sig som en riktigt man igen när man röjer 100+ fiender.

http://www.youtube.com/watch?v=sJOVj3uc5_I

Jag tror Sam BFE blir ett köp bara för det är sig själv och inte Call of HaloZone 34235.

Medlem

Serious Sam: FE var fan kung. Kommer fortfarande ihåg när man får Minigunnen och helt plötsligt hör man ljudet av sådär 150 sådär jädra skelett som kommer springandes mot en

Medlem
Skrivet av Remus:

WTF?? 4 personer delar på en 22 tums skärm? Aldrig!

Häh, Golden Eye funka ju bra o spela 4 på delad skärm så detta kommer nog funka fint fint på en 42" HDtv

Medlem

Why so serious?

Medlem

"Leon's mom usually walks around the house in these ridiculously short shorts that show the very edge of her butt. Seriously dude, you should see these things."

hehehehehe pics plz!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Remus:

WTF?? 4 personer delar på en 22 tums skärm? Aldrig!

dom räknar väl med stekare som har 100" tv..

fasen, aldrig tänkt på att jag är stekare, om kriteriet är 100" bild.

Ont: Det ska inhandlas direkt, sen blir det att låsa in sig i biorummet med polare över en helg.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

dubbelpost


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Inaktiv
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Remus:

WTF?? 4 personer delar på en 22 tums skärm? Aldrig!

dom räknar väl med stekare som har 100" tv..

Varvade halo 1 på legendery med 12 tummare.. vi var två stycken. Sen lirade vi fyra på multiplayer.. en riktigt rolig upplevelse den veckan

Medlem

Trevligt, split-screen till PC (eller hotseat) är ju en funktion som jag ofta saknat och därför spelat på konsol istället, ju fler desto roligare
Sen sitter väl ändå alla "äkta 1337 PC gamers" med 3st 28" skärmar i 2048x1536 så det är väl inga problem

1
Skriv svar