The Secret World – Ragnar visar sin hemliga värld

Robot
The Secret World – Ragnar visar sin hemliga värld

Senaste utvecklardagboken går igenom hur världen skapades, dess bakgrund och inspirationskällor.

#the-secret-world


Medlem
The Secret World – Ragnar visar sin hemliga värld

Ser riktigt mysigt ut! ^^
I slutet, med helikoptern... Monstret såg ut som chuthulhu lite grann.. men storleken var lite off...
Kanske en avkomma av chuthulhu?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Skrivet av Godofcheese:

Ser riktigt mysigt ut! ^^
I slutet, med helikoptern... Monstret såg ut som chuthulhu lite grann.. men storleken var lite off...
Kanske en avkomma av chuthulhu?

Cthulhu räddar världen så han kan förstöra den.

Medlem

Ååh, jag hoppas verkligen att Funcom lyckas med det här spelet!
Det här är precis min sorts spel!! Jag älskar konspirationer, mytologi och när allt det här utspelar sig "irl" så blir det oslagbart.

Please, kan inte betan komma snart?


signatur

Game long and prosper

OML
Medlem

Åhhh så sugen!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Godofcheese:

Ser riktigt mysigt ut! ^^
I slutet, med helikoptern... Monstret såg ut som chuthulhu lite grann.. men storleken var lite off...
Kanske en avkomma av chuthulhu?

Cthulhu räddar världen så han kan förstöra den.

Mycket.... intressant xD... Epic Tale of Destruction Indeed XD


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag älskar idéerna, men spelet ser så sjukt bajsigt ut! Alla animationer, texturer och modeller(exklusive monstren) ser så hemska ut! Ett spel som inte ens har ett release-datum måste vara MYCKET bättre grafiskt. Jag har ingen större koll, så om detta ska fixas till så säg till. Om det är fallet så kommer det att testas.

Bab
Medlem

Jag har svårt att se något unikt med detta spel annat än att dom väljer en ovanlig setting. Annars är det ju tydligt att det kommer bli ett standard hack & slash MMO enligt formulär 1A.
TSW såg lovande ut för 2-3 år sedan och dom lade ut ett par skoj pussel som vi som var tidigt med på officiella forumet fick vara med att lösa. Det gjorde att man fick lite förhoppningar men nu känns intresset rätt lågt när dom släppt videos innifrån spelet..

Det enda kommande MMO just nu som verkar kunna erbjuda lite mer unikt spelande är World of Darkness MMOet som är under utveckling av CCP.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

Medlem

Personligen älskar jag stilen på spelet frågan är bara hur själva stridsystemet blir... :/ + att jag aldrig varit förtjust i månadskostnad vilket jag antar att den kommer ha

Medlem

Blir jäkligt sugen och inspirerad när jag ser detta. Hoppas verkligen det kommer hålla.

Vad gäller grafiken så tycker ju i alla fall jag att det ser helt ok ut för den här typen av spel. Man kommer ändå inte att kunna maxa inställningarna om det ska flyta på med massa folk i en "dungeon" eller i pvp.

Stämningen, berättandet och mystiken kommer göra detta spel unikt.

Pansarknekt

Mycket intressant spel. Ska bli spännande. Funcom har inte gjort mig besviken på MMO fronten hittills.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

I just den här videon såg spelet faktiskt spännande ut. Problemet är bara när man ser faktiskt gameplay i de andra videosarna ser det lika stelt och långsamt som alla andra mmos.

Medlem

Synd bara att det är Funcom som gör spelet, hade det inte varit det hade jag varit betydligt mer sugen än vad jag är just nu

Medlem

Hmm, ser ju faktiskt coolt ut. Låter hur bra som helst när dom berättar oxå. Men de gjorde age of conan oxå.

Medlem

Har sett fram emot det här länge, inte minst för att Ragnar Tørnquist är mannen bakom Dreamfall: The longest Journey. Helt rätt stil för mig också

Medlem
Skrivet av Daerken:

Jag älskar idéerna, men spelet ser så sjukt bajsigt ut! Alla animationer, texturer och modeller(exklusive monstren) ser så hemska ut! Ett spel som inte ens har ett release-datum måste vara MYCKET bättre grafiskt. Jag har ingen större koll, så om detta ska fixas till så säg till. Om det är fallet så kommer det att testas.

MMOs utvecklas vanligtvis i den här ordningen: själva motorn (dvs själva grunden), sen spelet i sig (vilket är stadiet det är på nu) och sist byts alla placeholder texturer, animationer och modeller ut. Så ja, det kommer ändras.

1
Skriv svar