Ny kampanj till Total War: Shogun 2

Robot
Ny kampanj till Total War: Shogun 2

I september får du anledning att återvända till slagfältet.

#sega, #creative-assembly, #total-war-shogun-2


Medlem
Ny kampanj till Total War: Shogun 2

Underbart!! Älskar detta spel!

Medlem

YES! Så underbart! D:
Nu blev jag glad i byxan ;p


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Fy tusan va härligt! 400 år tbx med, ser fram emot det!

Medlem
Medlem

Instämmer! Det hade förvisso varit bättre om detta släppts som en gratis uppdatering, men det lär vi nog inte få. Grundspelet är underbart och mer av något sådant kan ju aldrig vara fel.

Medlem

Banzai Banzai Banzai!

Inaktiv
Skrivet av Godofcheese:

YES! Så underbart! D:
Nu blev jag glad i byxan ;p

hahahah

Medlem

Heian- och Kamakuraperioderna är betydligt intressantare i allmänhet. Kul initiativ.

Medlem

"Den utspelar sig 400 år innan händelserna i grundspelet och kan spelas både i single- och multiplayer."

Joråsatte det går ju fortfarande inte att spela multiplayerkampanjer utan ständiga desyncs så det lär nog gå bra i expansionen...

http://forums.totalwar.com/showthread.php/15467-Multiplayer-c...

Snälla FZ kan ni inte kolla med The Creative Assembly om de någonsin kommer gå att spela det här spelet i multiplayer utan att behöva skicka savefiler till varandra eller att spelet helt random bara dör för att någon "tappade kontakten" med Steam...

Broken game is broken

Medlem

Såååååå.. det är ett DLC? eller en expansion?... inte bara en patch väll? Numera så är ju "new content = pay" så jag gissar på något slags DLC.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

70kr på Steam i dagsläget..

Medlem
Skrivet av Gabe:

Banzai Banzai Banzai!

+1


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av Jurgen:

"Den utspelar sig 400 år innan händelserna i grundspelet och kan spelas både i single- och multiplayer."

Joråsatte det går ju fortfarande inte att spela multiplayerkampanjer utan ständiga desyncs så det lär nog gå bra i expansionen...

Snälla FZ kan ni inte kolla med The Creative Assembly om de någonsin kommer gå att spela det här spelet i multiplayer utan att behöva skicka savefiler till varandra eller att spelet helt random bara dör för att någon "tappade kontakten" med Steam...

Broken game is broken

hmmm, Fungerar som det skall för mig.

Medlem
Skrivet av yngve:
Skrivet av Jurgen:

"Den utspelar sig 400 år innan händelserna i grundspelet och kan spelas både i single- och multiplayer."

Joråsatte det går ju fortfarande inte att spela multiplayerkampanjer utan ständiga desyncs så det lär nog gå bra i expansionen...

Snälla FZ kan ni inte kolla med The Creative Assembly om de någonsin kommer gå att spela det här spelet i multiplayer utan att behöva skicka savefiler till varandra eller att spelet helt random bara dör för att någon "tappade kontakten" med Steam...

Broken game is broken

hmmm, Fungerar som det skall för mig.

Har du lyckats spela igenom en hel kampanj i coop utan att få desync problem? Då är det bara att gratulera. Tror du är en på miljonen.

Medlem

Riktigt härligt
Köpte Ikko-ikko och "unit" DLC'n för ett tag sen

Medlem
Skrivet av Jurgen:
Skrivet av yngve:
Skrivet av Jurgen:

"Den utspelar sig 400 år innan händelserna i grundspelet och kan spelas både i single- och multiplayer."

Joråsatte det går ju fortfarande inte att spela multiplayerkampanjer utan ständiga desyncs så det lär nog gå bra i expansionen...

Snälla FZ kan ni inte kolla med The Creative Assembly om de någonsin kommer gå att spela det här spelet i multiplayer utan att behöva skicka savefiler till varandra eller att spelet helt random bara dör för att någon "tappade kontakten" med Steam...

Broken game is broken

hmmm, Fungerar som det skall för mig.

Har du lyckats spela igenom en hel kampanj i coop utan att få desync problem? Då är det bara att gratulera. Tror du är en på miljonen.

Var inte några problem när jag lirade med mina kusiner heller.

Inaktiv

Grrr... Bara fortsätt och arbeta på det nya Total War spelet!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Jurgen:
Skrivet av yngve:
Skrivet av Jurgen:

"Den utspelar sig 400 år innan händelserna i grundspelet och kan spelas både i single- och multiplayer."

Joråsatte det går ju fortfarande inte att spela multiplayerkampanjer utan ständiga desyncs så det lär nog gå bra i expansionen...

Snälla FZ kan ni inte kolla med The Creative Assembly om de någonsin kommer gå att spela det här spelet i multiplayer utan att behöva skicka savefiler till varandra eller att spelet helt random bara dör för att någon "tappade kontakten" med Steam...

Broken game is broken

hmmm, Fungerar som det skall för mig.

Har du lyckats spela igenom en hel kampanj i coop utan att få desync problem? Då är det bara att gratulera. Tror du är en på miljonen.

Var inte några problem när jag lirade med mina kusiner heller.

Spelade ni igenom en hel coop kampanj utan desyncs så är det bara att gratulera. Det brukar funka ett tag men att komma igenom en hel kampanj utan problem det låter otroligt Men är det så så är det så.

Medlem

Taira-familjen versus Minamoto, den sistnämda vann Shogunatet.

Det blir faktiskt inte mer klassisk samuraj än denna tids-period

1
Skriv svar