Finsk sisu i Ridge Racer Unbounded

Robot
Finsk sisu i Ridge Racer Unbounded

Ny film visar att ett litet, litet arv från Flatout hänger sig kvar i Bugbears nya.

#ridge-racer-unbounded, #bugbear-entertainment


Medlem
Finsk sisu i Ridge Racer Unbounded

döda ridge racer och ge mig flatout istället, satans vad jag körde 1:an och tvåan, till slut så kunde jag fan varenda gupp i banan vart man skulle bromsa etc. Det var sjukt kul flatout.

Medlem
Skrivet av pippen1001:

döda ridge racer och ge mig flatout istället, satans vad jag körde 1:an och tvåan, till slut så kunde jag fan varenda gupp i banan vart man skulle bromsa etc. Det var sjukt kul flatout.

Vad jag vet äger inte Bugbear rättigheterna till Flatout serien, dom såldes när Empire Interactive gick omkull. Något som heter Zoo games äger nu rättigheterna, och de låter en studio kallad Team 6 göra pinsamma Wii spel inte värdiga namnet Flatout... Flatout Wii Gameplay

Däremot så har det ryktats från några äldre eldsjälar på flatoutjoint.com att Team 6 nu arbetar på en ny version för PC och 360, och att detta ska vara en värdig uppföljare. Detta ska ologiskt kallas Flatout 5 (iofs femte delen i serien men ändå). Här är något som sägs vara ett screenshot.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

De borde visa hur det ser ut när man bygger banorna i stället, men det dyker väl upp med så småningom.

Medlem

flatout serien va ju asbra!

Medlem

Ja Flatout är fantastiskt. Nötte ettan och tvåan. Ultimate carnage kör jag numera sporadiskt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Flatout va grymt kul, vi körde det mycket på lan ett tag. Både racingen och demolition derbyt va roligt som fan, skoj spel utan krusiduller. Med lite tur och bra flerspelarlägen kan ju faktiskt detta bli nåt tills "riktiga" Flatout kommer med nåt nytt.


signatur

äldre än dig!

1
Skriv svar