Guild Wars 2 – Sylvari-veckan fortsätter

Robot
Guild Wars 2 – Sylvari-veckan fortsätter

Lär dig mer om Sylvari-rasen och få insiktsfulla inblickar i hur de kvinnliga spelskaparna tänkte.


Medlem
Guild Wars 2 – Sylvari-veckan fortsätter

Gillar inte manga stilen på dem, men aja kmr inte spela rasen så inget som kmr störa mig


signatur

Rwa?

Medlem

Förstår fortfarande inte varför Ree ser ut att gråta i slutet.

Medlem

garanterat rasen jag ska köra! alltid gillat elementet gräs i alla spel och det här kännde verkligen bra

Färgpaletten har verkligen blivit snygg...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Gillar inte manga stilen på dem, men aja kmr inte spela rasen så inget som kmr störa mig

Ja spelet ser väldigt ritat ut, oh wait?

Medlem

Ser ut som om hon har levlat upp från 27 och skaffat sig en Titanium Star


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Yes änterligen får man se mera om dom

Medlem

Det är skönt att se att eftersom kvinnor spelar MMO's mer än andra genrer (tror jag iallfall) så verkar det också representativt att det är fler kvinnliga utvecklare hos MMO studios än studios som jobbar på andra genrer. Då känner man att kvinnor får sin representation där konsumenterna finns. Desto fler kvinnliga spelar desto fler kvinnliga utvecklare. Mycket bra.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Har alltid föredragit natur/alv/smidiga raser i spel, men ju mer jag ser av Sylari ju mindre vill jag spela dom. Jaja, huvudsaken är väll att det finns någon ras för alla och då krävs det bra variation och eftersom det uppenbarligen finns folk som gillar dessa så är väll allting gott.

Bla bla unique bla bla, varför orkar de ens? Måste man vara stol över minsta lilla innovation i en fantasy värld? tycker guild wars 2 lyckas bra med att ha en egen stil utan att man skall försöka hetsa på att de har en helt "unik" ras. Oavsett vad hon säger och hur gråtmild hon nu än verkar över sin otroliga fantasy innovation så tycker jag att rasen ser ut ungefär som en dryad eller en alv eller någon kombination därimellan. Tyckte helt ärligt att delfinrasen var festligare och betydligt mer unika

1
Skriv svar