Buggtesta Battlefield 3 hos Dice

Medlem

Vill bara påpeka att detta inte är så roligt som det låter.

Medlem
Skrivet av Ish:

Kul hur 9/10 tror att de kommer få "lira BF3" haha.. Intern buggtestning är inte så glamorös..

Bra att du skrev 9/10, då 1/10 möjligen har varit bugghunter on-site för andra titlar

Medlem

hmm har ju faktiskt buggtestat ett program för båtar, fast neee bor i skåne pallar inte pendla

Medlem

Kan omöjligen vara kul + onödigt att tröttna på spelet innan man kan börja spela det på sin fritid och faktiskt njuta av det.

Medlem
Skrivet av Newplayerpro:

Fan att man inte är 18 :/

vart stod det att man måste va 18?


signatur

Rwa?

Medlem

stockholm är inte lika metal som götet så inget besök dit blir det inte

Medlem

Synd att man bor 50 mil från stockholm och har ett jobb


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skitbra, jag söker ändå jobb som QA
Skönt att Dice vill ha hög kvalité till skillnad från ett annat spel som släpptes i november förra året


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hmm synd att man har cirka 20 mil till Luleå och därifrån yttligare cirka 90 mil till stockholm så vore tur om ens ansökan hann in i tid sen har vi ju åldern också. Nä inget för mig antar jag.:)


signatur

Never to old to be young.

Redaktör
Skrivet av spel_15:

Kan nån hjälpa mig att få tag på Karl-Magnus Troedsson e-post adress? Har frågat FZ om det men de är så sega med att besvara

Kontakta Dice direkt, de hjälper dig säkert. Se mejlet jag skickade.


signatur
Medlem

Skitbra, jag söker ändå jobb som QA på EA men har inte hittat nåt i Sverige förrän nu:D
Skönt att Dice vill ha hög kvalité till skillnad från ett annat spel som släpptes i november förra året
Tusen tack för tipset FZ


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av spel_15:

Kan nån hjälpa mig att få tag på Karl-Magnus Troedsson e-post adress? Har frågat FZ om det men de är så sega med att besvara

Kontakta Dice direkt, de hjälper dig säkert. Se mejlet jag skickade.

Stort tack för hjälpen

Inaktiv

Hade man faktiskt haft applicerbara software troubleshooting skills så hade det väl kunnat vara värt att dra iväg en ansökan.

Medlem

Uppfyller kvalifikationerna med råge, men bor inte i stockholm så tyvärr :/

Medlem

hm..... låter intressant.....
synd bara att jag inte riktigt kan BF tillräckligt bra för att vara kvallad
*funderar*... har inte heller tid att öva upp mig hähä......
ah well......


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

Medlem

Fan >.< Varken 18 eller bor i Stockholm, och ingen släkting etc som bor där så man skulle kunna stanna där en längre period om man vart arbetslös.. Att sätta sin fot på Dice är en dröm jag haft sen bf2, ser ut som den drömmen får läggas åt sidan ett tag till :S

Medlem
Skrivet av master_chrille:
Skrivet av kebbe:

Att buggtesta BF3 väger inte upp att behöva vistas i skitstaden Stockholm.

Naaaw, lilla kebbe gillar inte stockholm, buhu. Skrämmer dom stora schtekarna dig?

Jag som inte hänger med i ungdomens slang. Vad är en "schtekare"?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trevligt!
Jag jobbar redan i glashuset (samma hus som Dice), så man kanske kan dubbel jobba lite ;o)

Medlem

Lär väl inte vara något alternativ för de som redan jobbar.. Jag jobbar själv som Quality Assurance Engineer i Stockholm och hade lätt sökt om jag hade haft tid till det =D.

12
Skriv svar