Blev bestulen på sin PSP – får ny av Sony

Robot
Blev bestulen på sin PSP – får ny av Sony

Den arga London-mobben rånade en stackars 20-åring på hans PSP, filmbevis lades ut på nätet. Nu ersätter Sony Ashraf Hasiq med ny konsol och nya spel.

#sony, #namco-bandai


Medlem
Blev bestulen på sin PSP – får ny av Sony

Kul med lite goodwill


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Medlem

Bra reklam för Sony och Namco så klart, men killen fick ju lite plåster på såren iaf, så jag tänker inte klaga ^^

Medlem

Jävla pack som rånar folk. Hoppas de blir påkörda.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Känns hyggligt av Sony.. samtidigt som det känns att dem tar vilken situation som helst för bra PR.

Medlem

Fyfan vilka svin som håller på sådär.
Bra gjort av Sony! Känns ändå som han kunde få lite mer plåster på såren... men en god gärning nonetheless.


signatur

Have a good time!

Medlem

vad hände med rånarna då? :ss

Medlem

vidriga människor det finns

Medlem

Karma tar dem jävlarna! Bara en tidsfråga

Medlem

Ja riktigt vidriga människor som rånade honom. Hoppas filmen kan peka ut personerna och att dom blir av med sina bidrag på livstid. För jag tror inte sånt där skum någonsin försöker bidra till samhället.

Inaktiv

Odjuren som rånade honom hör hemma i en galge, all heder till Sony.

Medlem

Schysst av Sony osv, men jag hade gjort samma sak. En snabb five finger discount. BAM!


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

+2 till Sony i mina ögon där ^^


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Holy shit.

Fy fan sicka assholes

som sagt tummen upp Sony


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Vilka idioter det finns...bra att han fick ersättning iallafall. Men när företag gör såhär så är det väl sällan och knappt att företagen tycker synd om personerna i fråga, utan bara vill åt reklamen. Eller?

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

vad hände med rånarna då? :ss

Den här filmen och CCTV gör så att London Polisen inte har några som helst problem att sätta dit dem.
De kan mycket väl sitta i häktet redan nu.

Usch, den där videon mår man illa av, först hjälper de honom, sedan rånar de honom; vad hände med mänskligheten?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja, vilka opportunister. Stackars kille.

Medlem

Bra gjort Sony och Namco!
Må rättvisan segra!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Usch hemska människor som gör så

Medlem

Bra gjort av Sony, och polisen i England borde få M60´s att meja ner alla ligister som ställer till det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det här är det vidrigaste jag sett. Satan vad upprörd jag blir, och visst, sony får bra PR, men det ska dom tamejfan ha också!! Jag blir gråtfärdig jag bara tänker på det.

Medlem

Bra gjort Sony! Hoppas verkligen Storbritannien får bukt på dräggen snart.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Preath:

Vilka idioter det finns...bra att han fick ersättning iallafall. Men när företag gör såhär så är det väl sällan och knappt att företagen tycker synd om personerna i fråga, utan bara vill åt reklamen. Eller?

I det stora hela så vinner ju företaget PR. Men samtidigt så sitter ju någon människa och bestämmer att det ska genomföras, och även om den personen tänker PR så tror jag nog att det finns lite vanlig, hederlig medmänsklighet i botten.

Medlem

De killarna på videon hade j*vlar mig ingen medmänskliget. Det är så illa att man nästan mår illa.

BTW: Schysst av Sony och Namco att ersätta honom riktigt schysst faktiskt, det är ju igenkligen försäkringsbolagens jobb.

Medlem

jag vill också bli rånad o få nytt.

Medlem
Skrivet av Mordrana:

jag vill också bli rånad o få nytt.

Det tror jag inte. Om du dvs. inte kan hantera lite stryk o det psykologiska bra.

12
Skriv svar