Några att köra Lol med.

Medlem
Några att köra Lol med.

Hej jag söker några att köra lol med då jag tycker att jag ofta hammnar i matcher med folk som inte kan samarbeta.

Själv är jag lvl 22 men jag har spelat dom flesta matcher med en lvl 30 som har lärt mig det mesta så jag tycker personligen jag är ganska bra för den lvl´n

Kör oftast på kvällen och in sent på natten.

Heter XxKrigarenxX och skit i namnet länge sen jag gjorde accet xD

Inaktiv

Tjoho.. du kan komma och lira med oss om du är duktig. Vi lirar i stort sett varje dag runt 9-10 tiden, men också tidigare på dagen.

TS: tomin.zebgames.com9998
pass: "blacky" eller "Blacky"

Och leta efter den svenska kanalen. Mitt nick "Cookie Monster" Alternativt adda "SuperFunTime" i LoL.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Finns det plats för en till? Har lirat lol i 1,5 år och de flesta av mina vänner har slutat, så jag är nästan ensam

Medlem

Skulle ni inte hitta en klan/kompisar att spela med försök anpassa er efter varje match, tex vänta och att kolla vad alla andra väljer, välj tank eller support om ingen annan väljer det. Så kör jag och jag vinner nästan varje match.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Skulle ni inte hitta en klan/kompisar att spela med försök anpassa er efter varje match, tex vänta med att kolla vad alla andra väljer, välj tank eller support om ingen annan väljer det. Så kör jag och jag vinner nästan varje match.

Jag brukar köra så men jag är dock inte så bra som tank och support men om det saknas tank brukar jag köra offtank med Garen. Son of Rambo vad är ditt acc så kan vi och dom här andra lira.

Inaktiv
Skrivet av antton:

Finns det plats för en till? Har lirat lol i 1,5 år och de flesta av mina vänner har slutat, så jag är nästan ensam

Japp, det är bara att komma & gå på våran TS server så länge man beter sig och inte blir bannad. Jag brukar lira lite då & då, men det är nästan alltid två matcher kl 9-11.

Det är både svenskar & amerikaner på TS kanalen men det är bara att leta sig ner till den svenska sektionen och fråga om någon vill lira.


signatur

The definition of insanity?

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Skulle ni inte hitta en klan/kompisar att spela med försök anpassa er efter varje match, tex vänta med att kolla vad alla andra väljer, välj tank eller support om ingen annan väljer det. Så kör jag och jag vinner nästan varje match.

Detta gör jag hela tden, men det känns som om bara jag gör det., har matcher där folk väljer 4 mages och sen insta lock in. Då finns det inte mycket att göra

Medlem

Vargen14, det är bara att träna, jag kör Amumu väldigt ofta och jag brukar kunna ta oss till vinster pga alla stuns och även rätt hög damage. Men det viktigaste man måste lära sig är att vara på plats och även kunna ta bra initiativ. Är tyvärr ganska fullbokad då jag nästan bara spelar när mina vänner kör.

antton, tyvärr är det fallet ofta när man kör public-lir.

Medlem

Skulle oxå gärna vilja ha lite fler att lira med då många gått över till andra spel.
Kör mycket volibear, Darius och Master Yi men pissigt när man möter sämre lag och ändå förlorar för något stolpskott som inte vet vad de gör.

"Twalec"

Medlem

Några folk här som fortfarande lirar LoL?

Har precis migrerat till EU West och letar efter folk att lira ett par matcher med då och då.
Är en casual gamer, som spelar för det är kul.
Just nu blir det mycket ARAM.

1
Skriv svar