Minecraft-kärlek – köp och ge till den du vurmar för

Robot
Minecraft-kärlek – köp och ge till den du vurmar för

Idag gifter sig Markus Persson och som extra "aaaaaw"-gåva får du ett extra Minecraft om du under helgen köper spelet. Ge till någon du gillar helt enkelt.

#minecraft


Inaktiv
Minecraft-kärlek – köp och ge till den du vurmar för

Här är en som gärna vill ha lite kärlek

<3 : D

Medlem

Här får du fyra kärlekshjärtan.

<3<3<3<3

No homo.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

synd att man inte väntade med att köpa det då så att man kunde ge det till nån fattig person som spelar crackat minecraft.,..


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Är du bitter Hampus?

Medlem
Skrivet av BoZo:

Är du bitter Hampus?

Jag är galet optimistisk. Men tyckte att den bittra creeper-humorn funkade ganska väl när jag satt och skrev. Hmmm, fast som du säger skulle det tänkas kunna ta udden av det vackra i kärleken i sig.

Fast, vad tänker ni andra?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av BoZo:

Är du bitter Hampus?

Jag är galet optimistisk. Men tyckte att den bittra creeper-humorn funkade ganska väl när jag satt och skrev. Hmmm, fast som du säger skulle det tänkas kunna ta udden av det vackra i kärleken i sig.

Fast, vad tänker ni andra?

Jag finner det verklighetstroget

Medlem

Aaah men fan! Jag köpte mitt Minecraft för en vecka sen!!!!!
Min kompis som hostar servern vi spelar på behöver ett konto -__-
Aaaaw well, typiskt min otur


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av BoZo:

Är du bitter Hampus?

Jag är galet optimistisk. Men tyckte att den bittra creeper-humorn funkade ganska väl när jag satt och skrev. Hmmm, fast som du säger skulle det tänkas kunna ta udden av det vackra i kärleken i sig.

Fast, vad tänker ni andra?

Creeperhumor fungerar alltid.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av BoZo:

Är du bitter Hampus?

Jag är galet optimistisk. Men tyckte att den bittra creeper-humorn funkade ganska väl när jag satt och skrev. Hmmm, fast som du säger skulle det tänkas kunna ta udden av det vackra i kärleken i sig.

Fast, vad tänker ni andra?

Att Mr Creeper är olyckligt kär

Inaktiv

Åh va gulligt. Hjärtan å pussar åt alla!


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem

Tror hon kallar honom sugardaddy.

Medlem

Så länge han inte har gift sig med en gold digger som kommer roffa åt sig halva hans förmögenhet så är allt man kan säga, ett stort grattis!!

Medlem

Ge oss pic på hans brud. Själv ser han ju ut som ett retard, med hatten etc.

Medlem

Nog inte bara jag som undrar om han träffade denna donna före eller efter han blev snuskigt rik.

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Nog inte bara jag som undrar om han träffade denna donna före eller efter han blev snuskigt rik.

Är ganska säker på att han träffa henne innan han blev rik och Minecraft stort.

Dom har varit tillsammans i flera år och för ett år sen så var ju inte Minecraft så överdrivet stort.

Medlem

Kul nån som hört nått om när Adventure patch släpps tror ja den hette alltså 1.8.0

Inaktiv

Gäller erbjudandet nu på söndag med eller?

"Until August 14th Sweden time (CEST) when the transaction is processed."


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

PaZ
Medlem
Skrivet av Grimster:
Skrivet av Darkseed:

Nog inte bara jag som undrar om han träffade denna donna före eller efter han blev snuskigt rik.

Är ganska säker på att han träffa henne innan han blev rik och Minecraft stort.

Dom har varit tillsammans i flera år och för ett år sen så var ju inte Minecraft så överdrivet stort.

Korrekt. Minecraft fanns inte ens då, Notch hade ett vanligt nio till fem-jobb. De är söta ihop och hon är definitivt ingen golddigger

1
Skriv svar