Best of E3 2011

Robot
Best of E3 2011

"Vafalls!? E3 är ju över sedan länge! Har FZ blivit tossiga? (Eller har de kanske uppfunnit en tidsmaskin?)" Nej, vi är inte tossiga och såvitt vi kan se står det fortfarande augusti 2011 i kalendern. Gamescom står för dörren, javisst, men E3 2011 inte glömt.

#battlefield-3, #star-wars-the-old-republic, #bioshock-infinite, #far-cry-3, #hitman-absolution, #the-legend-of-zelda-skyward-sword, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #mass-effect-3, #aliens-colonial-marines, #assassins-creed-revelations-3, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
Best of E3 2011

Förstår att de flesta väljer BF3 utan att tveka, det hade jag också gjort ... om det inte vore för Bioschock Infinite. Efter att ha sett videon nedan hamnade BF3 på andraplats:

http://www.gametrailers.com/video/e3-2011-bioshock-infinite/7...

Medlem

Är väl inte så svårt att förstå varför han ser så jävla glad ut. Kolla tjejerna på vardera sida.

Jag kan inte leva upp till mitt namn om ni aldrig lämnar tillbaka min tidsmaskin
Du sa ju att det bara skulle vara över helgen!
Star Wars: The Old Republic. Nästan den enda nyheten som har nyheter som man vill se på en mässa som E3.
Framåt tänk och förnyelse med fokus på den egna upplevelsen!
När det gäller innovation och nya idéer för att fräscha upp en gammal genre, Så vinner SW: The Old Republik.
Kanske har den inte den bästa tekniken i sin motor(grafik får inte vara allt), Men alla detaljer och utförandet som alla inspelade röster, och fokuset på att berätta en personlig historia i en MMO-värld.

Betan var definitivt sommarens höjdpunkt och jag ser väldigt mycket fram emot en snar release.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

1 på MW3? stabilt.

Medlem

http://www.fz.se/filmer/20110608/battlefield-3-thunder-run-ta... - this.
Även om Deus Ex, Xcom, TM2, ME3, Skyrim och SW:TOR också ser riktigt intressanta ut på sina sätt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Medlem

Jag minns att Battlefield 3 hypen tog fart ordentligt under E3, därför får det min röst


signatur

Game long and prosper

Medlem

Meh! Ni har ju glömt metro!
sen hade assault horizon bästa trailern

Medlem

Battlefield-trailern var en enorm besvikelse, FC3 var däremot grymt imponerade.

Medlem

dom två brudarna på bilden på höger o vänster sida måste vart betalda för att gå där.

Medlem

Damn, vad det är svårt att välja mellan BF3 och Skyrim.

Medlem

Oojoj, såg bilden (quinnan ti vänster) innan ja läste klart va de handla om...

Medlem

Precis. Varför fanns ingen video på henne? Hade fått min röst.

Medlem

Ni är så förtjusta i de där kvinnofolken att ni missar årets händelse i bakgrunden! Spindelmannen goes unplugged! (Utan dräkt det vill säga)

Medlem

Hurra.. Jag fick en kyss av tjejen till vänster

Medlem

Far Cry 3 såg förvånansvärt bra ut

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Jag kan inte leva upp till mitt namn om ni aldrig lämnar tillbaka min tidsmaskin
Du sa ju att det bara skulle vara över helgen!

Förlåt bäste herr Traveller. Kan nästan lova att du får tillbaks den i morgon (kanske).

Och det var garanterat illa av mig att glömma Metro. Illa, illa...


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Personligen tyckte jag E3 var riktigt riktigt dåligt i år, för mycket facebook. Även om det var något enstaka spel som såg intressant ut.

1
Skriv svar