Köpte MoH:T1 05/08/2011. Har ej fått BF3 Beta.

Medlem
Köpte MoH:T1 05/08/2011. Har ej fått BF3 Beta.

Hej FZ!

Hej allihop det är såhär att jag köpt MoH:T1 den 5:te augusti och och reggade den samma dag. Sedan har jag inte fått någon beta och det står på fodralet att jag ska få BF3 beta.
Då undrar jag om jag måste ringa till supporten och reda ut detta eller finns det någonstans jag kan anmäla min cdkey och få tillagt BF3 beta på mitt origin konto?

PS:Fick alphan av BF3 och la till det på mitt origin konto, kan det vara samma grej jag ska ladda ner igen då?
PS:Har inte fått något mejl heller.

Medlem

Betan har väl dock inte börjat än, så det är väl så enkelt.


signatur

Videomupp

Medlem

Fick inte ens tillgång till alphan T.T men Betan ska börja först i september vad jag har hört. Vi med MoH-T1 får börja spela ett par dagar innan den blir öppen för alla.
Såg detta på ett forum, men det är nog inget som är hugget i sten.

Citat:

48 Hour tidig tillgång till Open Beta
Vad det är: En 2 dag (48 timmar) tidig tillgång till Battlefield 3 Open Beta start i september 2011.
Var får man: Genom att förbeställa den digitalanedladdningen PC-versionen av Battlefield 3: Limited Edition på Origin eller genom att vara en första hand Medal of Honor: Limited Edition eller Medal of Honor: Tier 1 Edition spelare.
Tillgänglig: 48 timmar innan Open Beta börsintroduceras för alla.

Tror vi får info om betan först mot slutet av augusti eller runt 20-25 typ för att man ska kunna tanka ner den till datorn etc.

Medlem

Ett gammalt mail jag har från EA säger att betan börjar i September, och de som förbokat via origin/köpt Moh tier1 eller limited editiion får tillgång till betan 48 timmar innan alla andra.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Sjuk marknadsföring att sälja Medal Of honor och gå ut med att BF3 betan följer med. Shit 48 timmar.. folk sitter ju och spelar alphan.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Sjuk marknadsföring att sälja Medal Of honor och gå ut med att BF3 betan följer med. Shit 48 timmar.. folk sitter ju och spelar alphan.

Alphan slutade den första augusti och den var inte öppen för allmänheten.

Inaktiv
Skrivet av Heggis:
Skrivet av showerguy:

Sjuk marknadsföring att sälja Medal Of honor och gå ut med att BF3 betan följer med. Shit 48 timmar.. folk sitter ju och spelar alphan.

Alphan slutade den första augusti och den var inte öppen för allmänheten.

Hur kommer det sig att man fick mejl från EA om alphan då?

Medlem

För att du antagligen tog dig in? Vad stog det för något i brevet?

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heggis:
Skrivet av showerguy:

Sjuk marknadsföring att sälja Medal Of honor och gå ut med att BF3 betan följer med. Shit 48 timmar.. folk sitter ju och spelar alphan.

Alphan slutade den första augusti och den var inte öppen för allmänheten.

Hur kommer det sig att man fick mejl från EA om alphan då?

Alphan hade man chans att få tillgång till om man var registrerad för deras newsletter och hade veteran rank 3 (dvs registrerat 3 battlefield titlar) eller mer. Då var man med i utlottningen av alphanycklarna (visst, en del fick ändå pga nått kryphål på nån site)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Tack allihop för alla svar. Har nu förstått vrf jag inte fått nåt mail ännu. Hade för mig att den stängda betan började den 10:onde augusti.

Jag vet inte ärligt talat vrf jag fick BF3 alpha invite. Har nämligen väldigt låg rank på alla mina bf-spel. Har bara köpt BC2 till dator och PS3 sedan har jag köpt vietnam tillägget på datorn. Förstår inte hur det skulle räknas som 3 spel men dock har jag också giftat ett BC2 på steam åt en kompis men det skulle förvåna mig om det räknades. Som sagt jag har ingen aning och jag hade inte ens signat upp nånstans för den utan fick bara en nyckel på mejlen utan vidare. Jag vet att det är många av er som har veteran rank och spelat BF ända sen BF2 eller nåt. Men jag erbjöd faktiskt att folk kunde få låna mitt konto då jag ej hade tillgång av en dator som var kapabel för spelet. Och då var det en här på FZ som fick låna det.

PS:Tack för alla svar och jag hoppas denna tråd är till nytta för andra med och inte bara mej själv.

1
Skriv svar