Ny uppvisning av Skyrim-raser

Robot
Ny uppvisning av Skyrim-raser

Argonian, khajiit, nord, orc, redguard, skogsalv i vårt lilla bildarkiv.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Ny uppvisning av Skyrim-raser

Nord!

Medlem

Texturerna kunde de jobbat med.

Medlem

Måste säga att det i alla fall ser bra mycket bättre ut än Oblivion.

Medlem

Ni är för söta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser grymt bra ut

Tummen upp till Patrick Permlid (aka Boomer)

Medlem

Kan man vara de här karaktärerna?

Medlem

Heter den sista rasen helt seriöst "Skogsalv"? : D

Medlem
Skrivet av jippo1:

Kan man vara de här karaktärerna?

Indeed Argonians såg bra mycket bättre ut än jag hade räknat med, kanske måste ta mig en funderare på om man ska köra med Khajiit som vanligt, eller om det blir en ödla

Medlem

Usch vad jag längtar... Jag blir så less över att min Oblivionskiva inte fungerar, jag har abstinensbesvär just nu =(

Medlem

Orcsen är inte gröna, High Elvsen är inte guldiga, Redguardsen är inte bruna... What's up?

Blir säkert skitbra ingame dock.

Medlem

Blir o modda sönder grafiken Kunde varit MYCKET bättre... Vi blev häpnad av grafiken när Oblivion och Morrowind släpptes men inte Skyrim... Vet att ni kan bättre!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Nice att raserna ser trovärdiga ut, mer än i Oblivion i alla fall. Är de här bilderna tagna från PC-versionen?

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Blir o modda sönder grafiken Kunde varit MYCKET bättre... Vi blev häpnad av grafiken när Oblivion och Morrowind släpptes men inte Skyrim... Vet att ni kan bättre!

Troligtvis är det där konsol textures då de gjorde förhandstitten på Xbox 360.
Sen så har allt annat de visat varit på konsol.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Blir o modda sönder grafiken Kunde varit MYCKET bättre... Vi blev häpnad av grafiken när Oblivion och Morrowind släpptes men inte Skyrim... Vet att ni kan bättre!

Men spela quitta... Grafiken är väl ändå sekundärt i den genré av spel som Oblivion och Morrowind befinner sig i. Själv hoppas jag det blir grym story!!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv

Jay! Min favorit Argonian ser korrekt ut, jämfört med Oblivion! <3 Skyrim kommer att äga!

Medlem

Alla ser riktigt bra ut enligt mig, härligt! Mest imponerad blev jag av Nord och Bosmer, har alltid tyckt de sett förjälivliga ut. Nu är de ju faktiskt rätt charmiga!
Jag kommer spela som Argonian, Khajiit eller Dunmer. Inte riktigt bestämt mig ännu... hmm...

Edit: Tvivlar på att det är från PC. Todd har tidigare sagt att de föredrar att visa screenshots och videor av konsolerna(x360) om jag inte minns helt fel. Visar de PC blir det större risk att folket(konsoler) blir besvikna då det inte ser lika bra ut som det de visat upp, ergo, bättre taktik att visa konsolerna. Folk köper spelet hur som helst... jag håller med honom på det även, jag tar hellre PC versionen lite som en överraskning om den är bättre överhuvudtaget. Annars, MODS!

Medlem

Tänkte inte så mkt på hur just karaktärerna ut.. men grafiken kändes verkligen.. oblivion? hopas det var mediokra grafikinställningar som användes.

Medlem
Skrivet av Katana:

Tänkte inte så mkt på hur just karaktärerna ut.. men grafiken kändes verkligen.. oblivion? hopas det var mediokra grafikinställningar som användes.

Bortsett från karaktärerna så kan du vara på rätt spår. Tycker det ser bättre ut, utan tvekan, och jag tror nog vi kommer få se bättre HDR med AA, som Oblivion inte hade tillgång till. Skuggor med framförallt. För övrigt tycker jag inte direkt grafiken är dålig, den har sin charm enligt mig.

Det ser ut att Skyrim får en lite mer "gritty-look", vilket Oblivion saknade fullständigt. Detta enligt mig är väldigt bra.

Medlem
Skrivet av Bizzy:

Nice att raserna ser trovärdiga ut, mer än i Oblivion i alla fall. Är de här bilderna tagna från PC-versionen?

Har inte källa på detta men tror att allt in game-material dom släppt hitills inkl. alla presentationer har varit Xbox-gameplay. Detta för att PC-versionen (troligen) portas ut sist.

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Katana:

Tänkte inte så mkt på hur just karaktärerna ut.. men grafiken kändes verkligen.. oblivion? hopas det var mediokra grafikinställningar som användes.

Bortsett från karaktärerna så kan du vara på rätt spår. Tycker det ser bättre ut, utan tvekan, och jag tror nog vi kommer få se bättre HDR med AA, som Oblivion inte hade tillgång till. Skuggor med framförallt. För övrigt tycker jag inte direkt grafiken är dålig, den har sin charm enligt mig.

Det ser ut att Skyrim får en lite mer "gritty-look", vilket Oblivion saknade fullständigt. Detta enligt mig är väldigt bra.

Jo, Oblivion har långt ifrån bra grafik idag men det är fortfarande ett underbart spel så om Skyrim ser så bra ut som man har sett än så länge så kommer det vara episkt!!

Medlem

Skogsalverna har fått sig en ny sving, ser mer ut som de där blåa smurfarna från avatar

Medlem

Endast män... I wonder why :/ Förutom argonian som iof kanske är en kvinna.

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av andreashal91:

Blir o modda sönder grafiken Kunde varit MYCKET bättre... Vi blev häpnad av grafiken när Oblivion och Morrowind släpptes men inte Skyrim... Vet att ni kan bättre!

Troligtvis är det där konsol textures då de gjorde förhandstitten på Xbox 360.
Sen så har allt annat de visat varit på konsol.

Hoppas på det!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av mullet:
Skrivet av andreashal91:

Blir o modda sönder grafiken Kunde varit MYCKET bättre... Vi blev häpnad av grafiken när Oblivion och Morrowind släpptes men inte Skyrim... Vet att ni kan bättre!

Men spela quitta... Grafiken är väl ändå sekundärt i den genré av spel som Oblivion och Morrowind befinner sig i. Själv hoppas jag det blir grym story!!

Tycker grafiken spelar rätt stor roll idag. Bättre grfik = Bättre inlevelse. Men självklart ska de va en bra story också!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hahaha orcen ser helt tam och spinkig ut. Rätt lik Todd Howard förresten hahahaha
Övriga ser bra ut dock.

Medlem

ser ju likadant ut som Oblivion.

Blir till att spela som arier*erhum*host* nord.. (om jag över huvudtaget spelar skyrim)

de första 2 fick mig att garva.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

ser ju likadant ut som Oblivion.

Blir till att spela som arier*erhum*host* nord.. (om jag över huvudtaget spelar skyrim)

de första 2 fick mig att garva.

Varför fick dom dig att börja garva? Karaktärerna ser iaf oändligt mycket bättre ut än Oblivion. Tror ni som tycker det ser ut som Oblivion bör googla fram lite bilder på karaktärer i det spelet. De var verkligen hemska, speciellt ansikten.

Gillar att vapen etc verkar se mer funktionella ut i detta spelet, störde mig som fan på vapen designen i Oblivion ibland.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

ser ju likadant ut som Oblivion.

Blir till att spela som arier*erhum*host* nord.. (om jag över huvudtaget spelar skyrim)

de första 2 fick mig att garva.

Ni som tycker att det ser likadant ut som i Oblivion är nog antingen blinda eller så har ni förträngt hur fult Oblivion faktiskt var.

http://i.imgur.com/T83AK.jpg

Ta en titt där och avgör själva..

Medlem

Ingen större förbättring på själva texturerna, däremot bättre modeller.

123
Skriv svar