Mys med FZ – filmtajm

Robot
Mys med FZ – filmtajm

Sex fina filmer för att förgylla slutet på nuvarande vecka. Deus Ex: Human Revolution, Gotham City Impostors, Saints Row: The Third, Jagged Alliance Online, The Baconing och Sniper Elite V2.

#deus-ex-human-revolution-1, #the-baconing, #jagged-alliance-online, #saints-row-the-third, #gotham-city-impostors, #sniper-elite-v2


Medlem
Mys med FZ – filmtajm

IVAAAAN!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv

bra gjort FZ, moaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Medlem

Gotham City Impostors ser intressant ut med undantag av att de har CoD-motorn, vilket betyder: En jävligt irriterande kniv.

Medlem

Gotham City Impostors såg jävligt roligt ut! Det är inget pay2win hoppas jag?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Gotham City Impostors såg jävligt roligt ut! Det är inget pay2win hoppas jag?

Jag tror inte att det är gratis, så förhoppningsvis inte.

Medlem

SNIPER ELITE 2??? WHAT THE FUCK? VAD HAR JAG MISSAT?

Medlem

Diggar starkt att Sniper Elite V2 kommer få en specifik version till PC.

Rock, Paper, Shotgun - Sniper Elite V2 Version “Specifically” For PC


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Vad mysigt att ni gillar söndagsmys.

Värmer en sån där som strax försvinner en massa veckor en herrans massa.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

De enda som intresserade mig här var Jagged Alliance Online (av ren nostalgi) och Gotham City Imposters.

Medlem

Fan, får gåshud varje gång jag ser på nått med Deus Ex,,,
Jagged Alliance Online var nått jag helt har missat, men det lilla jag såg så blev jag helt nostalgisk.
The Baconing verkar helt galet ballt, me want BACON!
Saints Row: The Third kommer bli fett, jag älskade ettan och tvåan trots deras sämre bitar, det viktiga var att det var roligt som fan.
Gotham City Impostors verkar bli riktigt roligt.
Och Sniper Elite V2 ska bli kul och se om de får till det bättre denna gång, inte för att ettan var så dålig.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Man kan inte direkt ta ljudet seriöst i Deus Ex då de sitter med logitec z-5500

Ish
Medlem

Här håller man på och deffar, och så möts man en banderoll av godis... Och inge snus kvar heller.. Be strong!!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Känns som den här nyheten är bra tillfälle att framföra ett klagomål jag har på FZ: Alla film-trailers ni har tar alltid jobbigt lång tid på att ladda! Det kan vara så att det är min dators fel eller nån inställning jag har missat men när jag sitter och kollar på samma trailers på youtube eller gametrailers så upplever jag aldrig det problemet.

Ja, det var väl allt jag ville säga. Sitter och dricker en kaffe just nu tills Deathspank 3-trailern är färdig att visas.

1
Skriv svar