Säger bara : KÖP KÖP KÖP Frozen Synapse !!! Det mäst beroende framkallande spelet någonsin !!!!

Inaktiv
Säger bara : KÖP KÖP KÖP Frozen Synapse !!! Det mäst beroende framkallande spelet någonsin !!!!

Sitter just nu och spelar Frozen Synapse och kan bara säga KÖP KÖP KÖÖÖP !

Sjukt beroende framkallade spel med 55 stycken sp banor ( som efter bana 10 ) är riktigta brain twisters.

Ni som gillade ghost recons 2 (pc) taktiska del där man kunde ge ut precisa orders till sina soldater kommer ÄLSKA ( jag vet att jag gör det ) det här spelet .

Dom har tagit den delen av ghost recon / Armed Assult och lagt till massor av saker + att låtit allt det underbara från båda dom 2 spelen vara kvar.

NI MÅSTE testa demot ialf - ni kommer INTE bli besvikna .
Om ni vill adda på steam efter ni köpt det så heter jag : R3dGr3mlinz

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=vVGu_ydmwm8
Måste säga det igen: ÄLSKAR DET ! Bästa indie spelet någonsin !!!


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Om spelet bara är hälften så bra som din rubriksättning så är det antagligen det bästa spelet någonsin.

Medlem

Kul som fan men blir löjligt svårt längre fram, tokfastnat på en bana där man måste försvara ett litet rum i 10-15 turns och där fienden har 10+ soldater medans man själv har 4 stycken.

Inaktiv
Skrivet av Sebastian Lind:

Om spelet bara är hälften så bra som din rubriksättning så är det antagligen det bästa spelet någonsin.

Well då är det det bästa spelet någonsin då


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv

Spelade betan en hel del. Riktigt bra spel men har inte kommit så långt att jag har köpt det ännu. Ett tips är att köpa det via Steam eftersom att det 50% rabatt på det jämfört med priset direkt från deras site.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Om spelet bara är hälften så bra som din rubriksättning så är det antagligen det bästa spelet någonsin.

Ärligt talat, du har blivit en riktig retsticka på senaste tiden. Inte för jag har någon emot det. Tänkte bara upplysa.

Medlem

Jodå, kul spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar