FZ:s sommarutmaning summeras

Robot
FZ:s sommarutmaning summeras

Under sommaren har FZ:s community gått samman för att klara så många spel som möjligt. Resultatet? Hundratals titlar. Det exakta resultatet? Klicka så får du se.

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
FZ:s sommarutmaning summeras

Jag skulle ha vart med ändå, ingen verkar ju ha spelat Ufo-serien!!

Medlem

Kan säga att jag inte klarat av spelen som det står i listan
(Grand Theft Auto 4: Lost and the damned – Rasmous
Grand Theft Auto 4: Ballad of gay tony – Rasmous)

RÄTT spel är vara Golden sun och Golden Sun: The Lost Age (Game boy advance)
http://sv.wikipedia.org/wiki/Golden_Sun
http://sv.wikipedia.org/wiki/Golden_Sun:_The_Lost_Age

Tack för mig!

Medlem

Jag ska ju vara med på listan. Jag uppdaterade min post ganska sent dock.
Jag klarade av Red Faction - Armageddon


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Jag klarade också av Dark Messiah of Might and Magic. Peace!

Medlem

Oj, nostalgitripp när jag läste Jakten på mjölner! Blir till att hitta skivan

Medlem

Nästa gång kommer jag i så fall försöka bidra med fler spelade spel och förhoppningsvis kommer det vara unika titlar som inga andra spelat (måste bara själv spela dom en gång först innan=)). Mitt mål var att bidra med minst 10 st men jag hade hoppats på 15 nu blev det inte så utan jag hamnade på åtta stycken. Nästa år är mitt mål minst 15 stycken.

Medlem

Det gjorde vi (ni, eftersom jag inte var med) bra, men nästa år då bättrar vi oss ännu mer!

Medlem

Sådär ja skulle hunnit med fler under sommaren än Left 4 Dead 2 och Nation Red om man inte jobbat :/

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Oj, nostalgitripp när jag läste Jakten på mjölner! Blir till att hitta skivan

Precis min tanke! Var för liten och dum för att klara det på den gamla goda tiden, här ska spelas!


signatur
Testpilot

Nästa sommar skall jag inte resa utomlands på semestern så då hinner man nog med lite fler spel. Särskilt om jag rotar bland de gamla godingar jag har liggande.

Medlem

Undrar varför inte jag kom med på Uncharted: Drake's Fortune och Uncharted 2: Among Thieves. Klarade det först av alla.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Undrar varför inte jag kom med på Uncharted: Drake's Fortune och Uncharted 2: Among Thieves. Klarade det först av alla.

FZ har nog bara missat det, kollade igenom så alla spel jag klarat var med och det var de, föreslår att alla som var med och ser detta gör samma sak=).

Redaktör
Ponny
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Mr.Waterboy:

Undrar varför inte jag kom med på Uncharted: Drake's Fortune och Uncharted 2: Among Thieves. Klarade det först av alla.

FZ har nog bara missat det, kollade igenom så alla spel jag klarat var med och det var de, föreslår att alla som var med och ser detta gör samma sak=).

Ack, så är det. Men gör som så att ni skriver vilka spel vi har missat här så ser vi till att uppdatera listan och antalet. Rätt ska vara rätt!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det blev bara två spel för mig tillslut, avklarade dag 1 och 2 respektive. Blame Team Fortress 2 antar jag, haha (141 hours and counting). Egentligen har jag väl klarat av några webbspel och så som jag inte skrev in, men men. Kanske nästa gång.

Medlem

Gamla spel gillar tydligen inte Win 7 x64...fick slänga in xp som virtuell maskin

Medlem

Jag klarade ut wow

Medlem

Hm... jag glömde att rapportera in några spel som jag spelat igenom. Nåväl, ingen skada skedd, andra personer har rapporterat in samma spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Påbörjade en del spel men avslutade dem aldrig...

Skäms


signatur

Everybody needs help.

Vi får ju har en höst och en vinterutmaning också : D

Medlem

Till nästa gång ska jag försöka ha lite framförhållning och klara av några stycken till.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Hann med ett respektabel mängd titlar då jag varvade lite matigare titlar som Fallout: New Vegas expansionerna med korta arkad spel som Mutation Nation och Metal Slug.

Och kul hade jag till på köpet!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Och jag spelade "Kane & Lynch", vilket skämt... Bra lista...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

20 spel från mig känns lite lite, vill minnas att jag spelat igenom mer än så den här sommaren.

Sen får jag väl anmärka på felstavningen av mitt nick.. ("Sonic The Hedgehog 2 - lolBEEF, Jokkicze")

Medlem

Klarade Alice - Madness returns + Limbo men det kom tydligen inte med på listan, jaja skit samma.

Testpilot

Kanske ha en jul-nyårsutmaning då alla har julledigt?

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ack, så är det. Men gör som så att ni skriver vilka spel vi har missat här så ser vi till att uppdatera listan och antalet. Rätt ska vara rätt!

Jag har aldrig rört Crysis 2 så vet inte varför jag står med där, ska dock stå som den första att klara Lara Croft and the Guardian of Light Postade det samtidigt som Recettear.

Medlem

Får väl skriva igen så att man vet exakt vilka spel det är jag har klarat.

Uncharted: Drake's Fortune
Uncharted 2: Among Thieves


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar