FZ åker till Gamescom

Medlem

=D Tar inget för givet!, men jag kommer sitta bänkad framför youtube i flera kvällar med sökorden "Guild Wars2 GamesCom 2011"


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Medlem

Håll för helskotta ett öga öppet efter Torchlight 2. Har varit tyst om det länge nog nu.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vorheece:

Håll för helskotta ett öga öppet efter Torchlight 2. Har varit tyst om det länge nog nu.

Will do!


signatur
Medlem
Skrivet av kebbe:

De som inte känner till Gamescom skulle inte ha någon anledning att leta efter en annan sida medan de som känner till Gamescom tar för givet att ni kommer att närvara. Precis som alla andra år. Just därför är det onödigt att tydligt bokstavera "Vi kommer närvara".

well, jag är iaf en av dom som inte har så bra koll på alla mässor men fortfarande är intresserad av spel och liknande. jag tyckte det var soft att dom la upp en nyhet om det, dom är väl inte på alla mässor som finns som har med spel att göra antar jag?

btw så har ju folk chansen att requesta info om specifika saker, det gör ju att man känner sig mer som en del av sidan istället för bara en som observerar. onödigt är ju att lägga en kommentar om att det är onödigt.

och ja.. GTA 5!

12
Skriv svar