Gears of War 3-spoilers kan få dig avstängd

Robot
Gears of War 3-spoilers kan få dig avstängd

Epic säger att de funderar på att banna alla de som avslöjat spoilers från Gears of War 3-kampanjen.

#gears-of-war-3, #epic-games


Medlem
Gears of War 3-spoilers kan få dig avstängd

Ja,varför inte?

Inaktiv

Tycker det känns löjligt, storyn var aldrig Gears starka sida.
Eller multiplayern.

Medlem

Meh. Ganska naturlig reaktion.


signatur

Imperator

Medlem

Do what you gotta do, liksom.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Bryr mig inte så mycket. Känner inte att 3an kommer att ge mig något. Tvåan var så "meh" att jag helt enkelt inte bryr mig om trean. Synd eftersom ettan var så kul.

Medlem
Skrivet av Kharif:

Tycker det känns löjligt, storyn var aldrig Gears starka sida.
Eller multiplayern.

Storyn är inget bra.
MP är riktigt bra, du har väl inga kompisar att spela med

Medlem

Nästa steg är väl att banna alla som tycker illa om spelet.

Medlem

dom gör rätt. Om dom kan stå för detta och verkligen få det att funka, För vill inte folk att det ska läcka ut tidigt gameplay t,ex från sitt spel multi eller single men fast dom varnar och folk gör det ändå så ska det bli en BAAN hammer i pannloben
Så länge ofc dock dom varna först att det kan hända.

Medlem

En permabann direkt känns lite tufft, men i alla fall två-tre veckor så att de lär sig!

Medlem

Han med pistolen dör!

OHSHI-

Medlem

Den som säger att storyn är inget att ha vet inte vad story är förnågot. Gears = Epic. ^_^

Medlem

De här kändes lite... Extremt kanske?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Vad är nästa steg, banna folk som skivit negativa recensioner?
Så länge bannandet enbart hör folk som spoilar på epics egna communityn visst kör hårt, men att söka upp någon som spoilat på ett 3:e part forum eller youtube och likande det är att KLIVA ÖVER GRÄNSEN.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Inaktiv

Det är Epic Games som bestämmer.. bara att följa deras avtal.

Medlem

Ni som tycker att det är löjligt/dåligt gjort av dom, tänk efter.
Jag kommer med en vild gissning om att dom som sitter och lägger ut dessa videos/screenshot på diverse olika saker, vad det nu kan vara.
Dom måste ju ha spelat spelet nånstans, och så har ju inte spelet kommit ut ännu.
Vart har dom fått tag på spelet? laddat hem skulle jag tro. Och det är såvitt jag vet inte tillåtet.
Så dom gör bara det rätta att banna folket som har laddat hem deras spel tycker jag då.

Medlem

Epic fail.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Kharif:

Tycker det känns löjligt, storyn var aldrig Gears starka sida.
Eller multiplayern.

Storyn är inget bra.
MP är riktigt bra, du har väl inga kompisar att spela med

Jo, men tycker ändå MP är tråkig då det mest blir Shotgun rolls hela tiden.
Förhoppningsvis så kommer Gears 3 fixa de.

Medlem

Jag gissar på att fenix räddar världen. AGHh! Spoilers :S AHHH the terror...

Medlem

All publicitet är bra publicitet.. även om dom bara trollar

Jag tycker de kunde använda den där berömda sågen och göra "kaos" på dessa illvilliga stackare...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mace:

Han med pistolen dör!

OHSHI-

Ajaj, nu blir du bannad av Epic.

Medlem

Finns inget värre än att få ett spel spoilat. Är dock av åsikten att om man menar allvar med att inte få spelet spoilat ska man inte läsa NÅGONTING om det tills release. Iaf om man är "säker" på att spelet kommer att bli bra.

Medlem

NDA = Non Disclosure Agreement. De har gjort precis vad man inte får och de vet om det, banna på livstid för att statuera ett exempel.

Medlem

Helt rätt, forumen fylls ändå bara av patetiska troll vars enda nöje är att förstöra för andra.
Storyn i Gears 3 blir tillsammans med Horde enda anledningen att köpa, MP lär bli lika ruttet som vanligt. En ban är ju inte värre än vad man kan drabbas av från Bioware/EA/Steam så det är väl inget nytt ^^

Medlem

haha tycker det låter som tomt prat får se om de kan backa upp vad de säger, tror inte ett ord på att de tänker limitera sin kund krets ytterligare genom att förbjuda de som är så stora fans av spelet att de inte kan hålla sig.

Medlem
Skrivet av Ducci:

haha tycker det låter som tomt prat får se om de kan backa upp vad de säger, tror inte ett ord på att de tänker limitera sin kund krets ytterligare genom att förbjuda de som är så stora fans av spelet att de inte kan hålla sig.

Jag är ett stort fan av pengar, men jag håller mig till löningen istället för att bryta mot lagen. Att inte kunna hålla sig är lite konstigt, de lär ju inte få spelet tidigare för att de läcker info. Är det så det är ändå, då passar det utmärkt med en ban.

Medlem

A ja ser det hela som julklappar under granen före jul, för vissa är det lättare än för andra att låta bli att titta på klapparna kanske riva upp pappret lite i ett hörn för att stilla nyfikenheten. Nu har de blivit på komna o klart nån blir arg och säger ifrån. men ja tror inte de ställer in julen eller bannar dom små kidsen.

Spelet är ju riktat till barn, klart barn kommer spela det om de får nävarna på det.
Alla vuxna borde veta att barn inte kan hålla hemligheter, det är inte ett brott de är barn.

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Ducci:

haha tycker det låter som tomt prat får se om de kan backa upp vad de säger, tror inte ett ord på att de tänker limitera sin kund krets ytterligare genom att förbjuda de som är så stora fans av spelet att de inte kan hålla sig.

Jag är ett stort fan av pengar, men jag håller mig till löningen istället för att bryta mot lagen. Att inte kunna hålla sig är lite konstigt, de lär ju inte få spelet tidigare för att de läcker info. Är det så det är ändå, då passar det utmärkt med en ban.

Visst du är ett stort fan av pengar?
Vänta du på löning?

Förstår inte riktigt vad du försöker få sakt, men jag har ett par strumpor där det står
I LOVE MONEY

Medlem
Skrivet av Redstar:

NDA = Non Disclosure Agreement. De har gjort precis vad man inte får och de vet om det, banna på livstid för att statuera ett exempel.

Tvivlar att någon här har skrivit under något NDA dock.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

12
Skriv svar