Farfar minns kriget i Red Orchestra 2

Robot
Farfar minns kriget i Red Orchestra 2

Spana in live-action-filmen med Red Orchestra 2-tema i FZ:s filmarkiv!

#red-orchestra-2-heroes-of-stalingrad


Medlem
Farfar minns kriget i Red Orchestra 2

Ge mig!

Medlem

haha skön trailer

Medlem

Vrf står det "Origin" på hans dator innan han startar spelet.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Vrf står det "Origin" på hans dator innan han startar spelet.

Det är "Origin PC", en datortillverkare. Inte EAs Origin.

Medlem
Skrivet av Fletchett:
Skrivet av Annanaz:

Vrf står det "Origin" på hans dator innan han startar spelet.

Det är "Origin PC", en datortillverkare. Inte EAs Origin.

Oh tack, nu kan man pusta ut


signatur

Rwa?

Medlem

Jo, fast ganska kul ändå när de gör reklam för Steam precis efter det att Origin datorn visas.

Medlem

Längtar sjukt mycket efter detta!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Jaaa.... Detta är ju också en variant av trailer... Högst udda :S Men jag ska bannemig köpa det iallafall

Medlem

Den här trailern hade kunnat vara så mycket bättre, lite udda b-twist imo. Spelet verkar grymt dock!

Medlem

Intressant trailer, visar hur realistiskt RO2 är. Helt klart årets om inte tidernas självklaraste köp

Medlem

Grym trailer, palla klaga när folk gör något annorlunda och kul för en gång skull.
Härligt att slippa alla "eminem" wannabe rap trailers som blivit så populära sedan mw2.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Härligt att slippa alla "eminem" wannabe rap trailers som blivit så populära sedan mw2.

True that!
Tycker spelet ser lite stelt och grått ut, det är 32vs32 iaf hoppas jag? Då kommer jag nog pröva det iaf!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag hoppas att det kommer ett spel som handlar om Japanska kriget under WW 2 t.ex mellan USA, Kina, Soviet och Japan det är ett spel som jag skulle se framemmot från tripwire interactive jag hoppas att det kommer någon sånt spel i framtiden från dom

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag hoppas att det kommer ett spel som handlar om Japanska kriget under WW 2 t.ex mellan USA, Kina, Soviet och Japan det är ett spel som jag skulle se framemmot från tripwire interactive jag hoppas att det kommer någon sånt spel i framtiden från dom

De håller ju redan på att göra en sådan mod/dlc/expansion till RO2, har för mig att det var några väletablerade moddare som fick uppgiften, det kommer bli intressant helt klart.

Medlem

Upplys mig som inte är insatt, är RO2 som ARMA-spelen? Typ superdunderrealism och en massa grejer att hålla reda på?
Eller kan vanliga gamers spela också?
Sugen på att förboka, men vill inte slänga pengar på något jag inte kommer att spela.

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Upplys mig som inte är insatt, är RO2 som ARMA-spelen? Typ superdunderrealism och en massa grejer att hålla reda på?
Eller kan vanliga gamers spela också?
Sugen på att förboka, men vill inte slänga pengar på något jag inte kommer att spela.

Se det som en blandning mellan arma och battlefield.. Spelet har all realism när det gäller vapnen och liknande men det är inte alls lika komplicerat att lära sig som arma är men förvänta dig inte att kunna springa in som Supersergeant CoD Rambo och hoppa omkring som yoda på LSD.

Skrivet av red_laces:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

Jag hoppas att det kommer ett spel som handlar om Japanska kriget under WW 2 t.ex mellan USA, Kina, Soviet och Japan det är ett spel som jag skulle se framemmot från tripwire interactive jag hoppas att det kommer någon sånt spel i framtiden från dom

De håller ju redan på att göra en sådan mod/dlc/expansion till RO2, har för mig att det var några väletablerade moddare som fick uppgiften, det kommer bli intressant helt klart.

Rising Storm:
http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=54537

Red Orchestra 2: Heroes Of Stalingrad
Det kommer att finnas 64 slots servrar från start.
Nej det är inte lika stelt som Arma spelen men tyngdpunkten ligger på realism.

Red Orchestra: Ostfront 41-45 kostar 10 euro på steam, köp det och ladda hem
Darkest Hour modden(finns också på steam), och sen in på 29th server med
70 slots och upplev WWII som det ska göras.

Finns annars en massa 50 slots servrar.
Det enda MP spelet jag kör numera, och självklart väntar man på Ro2.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av jesterhead:

Upplys mig som inte är insatt, är RO2 som ARMA-spelen? Typ superdunderrealism och en massa grejer att hålla reda på?
Eller kan vanliga gamers spela också?
Sugen på att förboka, men vill inte slänga pengar på något jag inte kommer att spela.

Se det som en blandning mellan arma och battlefield.. Spelet har all realism när det gäller vapnen och liknande men det är inte alls lika komplicerat att lära sig som arma är men förvänta dig inte att kunna springa in som Supersergeant CoD Rambo och hoppa omkring som yoda på LSD.

Tack för svar Det blir nog till att boka ikväll.

Medlem

Skön trailer
Hoppas att vi får se lite gameplay i hd snart också, eller ännu hellre betan.

Medlem

Kommer att bli kanon.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

AW8
Medlem

Hah, riktigt skön trailer!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem
Medlem

Tripw: ~"SE!.. Vi har så hög texture-upplösning att man ser tyglinjerna."
Nja, de är ju tjocka som SKOSNÖREN... ser bara fånigt ut.
(trailer...#t=0m44s)
bättre:
http://img806.imageshack.us/img806/7580/52624018.th.jpg
/rant

Edit: Ser rätt bra ut annars..
Kan även upplysa om gratisliret HAM and JAM (WWII innan usa FPS) snart släpps också.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Tripw: ~"SE!.. Vi har så hög texture-upplösning att man ser tyglinjerna."
Nja, de är ju tjocka som SKOSNÖREN... ser bara fånigt ut.
(trailer...#t=0m44s)
bättre:
http://img806.imageshack.us/img806/7580/52624018.th.jpg
/rant

Edit: Ser rätt bra ut annars..
Kan även upplysa om gratisliret HAM and JAM (WWII innan usa FPS) snart släpps också.

Högre res än de mesta som tex BF,COD som gömmer sig bakom blurr m.m

Medlem
Skrivet av zauii89:

Högre res än de mesta som tex BF,COD som gömmer sig bakom blurr m.m

Måhända, men min POÄNG var att det ändå är för grovt för att visa tyglinjer.. men det stoppade inte dom tydligen. ^^ (kanske ett försök att 1: falskt imponera, eller 2: bara klantighet.. eller 3: så tyckte dom de va fint så.. uhm.. tror på första LITE iallafall).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

"Red Orchestra 2 försenades nyligen till den 13 september. Det är en pc-exklusivitet."

Är det exklusivt för PC-spel att försenas, eller vad menar ni nu?

Skrivet av Darkseed:

"Red Orchestra 2 försenades nyligen till den 13 september. Det är en pc-exklusivitet."

Är det exklusivt för PC-spel att försenas, eller vad menar ni nu?

Hahaha

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Tobbe:

Tripw: ~"SE!.. Vi har så hög texture-upplösning att man ser tyglinjerna."
Nja, de är ju tjocka som SKOSNÖREN... ser bara fånigt ut.
(trailer...#t=0m44s)
bättre:
http://img806.imageshack.us/img806/7580/52624018.th.jpg
/rant

Edit: Ser rätt bra ut annars..
Kan även upplysa om gratisliret HAM and JAM (WWII innan usa FPS) snart släpps också.

Högre res än de mesta som tex BF,COD som gömmer sig bakom blurr m.m

Vetefan om inte BC2 har högre upplösning på models ändå?

12
Skriv svar