Mobilt Minecraft ute nu

Robot
Mobilt Minecraft ute nu

Xperia Play-ägare kan låta kreativiteten flöda mobilt, Android-version att vänta inom kort.

#nyhetstips, #minecraft, #minecraft-pocket-edition


Medlem
Mobilt Minecraft ute nu

Kul

Medlem

Nice! :D, also, ni stava fel på presenterar !


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Redaktör
Skrivet av Hawoket:

also, ni stava fel på presenterar !

Oops! Fixat.


signatur
Medlem

Oo nice. Jag har ju en Xperia Play!
Ska testas.


signatur

Have a good time!

Medlem

Hmm vet inte varför jag trodde det skulle vara gratis för de som redan har Minecraft. Bra sätt att tjäna lite extra pengar på. Får väl se om det kommer funka på X10'an senare (när den får sin 2.3 update) när de fixat MC till övriga lurar.
Hoppas på en XPlay 2 med Tegra3 (Eller 4) som släpps lagom till att mitt abonnemang hos Telenor går ut nästa sommar

Medlem

Får se om min Gratia pallar detta.

Medlem

Någon som vet om de kommer till iPhone ?

Inaktiv

Släpp till iPhone också!!


signatur

War never changes.

Medlem

Fattar jag fel eller fungerar det inte på alla Androider 2.3 ? I Artikeln står det ju inte så iaf =/
https://market.android.com/details?id=com.mojang.minecraftpe

Medlem

Vore inte fel om det kom till iPad heller

Medlem
Skrivet av RalleKalle89:

Fattar jag fel eller fungerar det inte på alla Androider 2.3 ? I Artikeln står det ju inte så iaf =/
https://market.android.com/details?id=com.mojang.minecraftpe

Än så länge finns det bara en version för xperia play men ska komma till andra androidlurar senare. Tror det ska komma en iphoneversion då också men kul att Android får vara först!

Medlem

Intressant hur det spelar sig på handhållet, väntar på en ios version.

dmn
Medlem

45 spänn är dyrt för ett mobilspel.

Megadelux
Medlem
Skrivet av dmn:

45 spänn är dyrt för ett mobilspel.

Låter ganska standard tycker jag, mobilspel har t om kostat 55kr för mig en gång i tiden

Synd att man har en Iphone


signatur

Game long and prosper

Medlem

Håller med... Till iPhone också tack!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Trevligt, men de borde lägga all energi på att göra en fullständig pc version istället


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fan också, man har ju en xperia play men kan inte skaffa det här på grund av android market som tror att den inte är kompatibel med minecraft..?

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Hmm vet inte varför jag trodde det skulle vara gratis för de som redan har Minecraft. Bra sätt att tjäna lite extra pengar på. Får väl se om det kommer funka på X10'an senare (när den får sin 2.3 update) när de fixat MC till övriga lurar.
Hoppas på en XPlay 2 med Tegra3 (Eller 4) som släpps lagom till att mitt abonnemang hos Telenor går ut nästa sommar

X10an har ju fått 2.3 för ett par veckor sedan nu...

Medlem
Citat:

X10an har ju fått 2.3 för ett par veckor sedan nu...

Såg det genom telefonen igår. Automatisk kontroll har jag avstäng men lustigt nog när jag söker "Sony Ericsson X10 android 2.3 update" så får jag bara fram sidor som skriver om att den SKA få, inte att det kommit ut.

Men hittade ett forum med en ny launcher som funkar med X10 i och med 2.3.3 uppdateringen, så det var lite av en konfirmation att den släppts.

1
Skriv svar