Guillermo del Toro berättar om sitt skräckspel

Robot
Guillermo del Toro berättar om sitt skräckspel

Den välrenommerade filmskaparen ser skräcktiteln Insane som en läroprocess, och beskriver sin titel som "konstig, och Lovecraft-inspirerad på ett väldigt sjukt sätt".

#insane, #volition


Medlem
Guillermo del Toro berättar om sitt skräckspel

Det här är intressant för att det är Guillermo som är involverad.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Helgad vare Toro, fräls oss från allt som är pretentiöst skräck från landet i öst.

Varför detta kan bli bra:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Han har ett "öga" för detaljer om man säger så.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sugen.. jag är! Håller tummarna för att det blir bra, har inte kommit något bra skräckspel på länge (förutom Amnesia, men point-click är inte SÅ skoj enligt mig..)

Medlem

En jävla pajas. Alla hans filmer är dåliga och ren skit. Första Hellboy var dock helt okej.

Det bästa som kunde hända var att han hoppa av Hobbit filmerna! Han skall inte få besudla dom Mästerverken! Lämna geniet Peter Jacksson ifred!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av Remus:

En jävla pajas. Alla hans filmer är dåliga och ren skit. Första Hellboy var dock helt okej.

Det bästa som kunde hända var att han hoppa av Hobbit filmerna! Han skall inte få besudla dom Mästerverken! Lämna geniet Peter Jacksson ifred!

Menar du att du inte gillar mästerverket "Blade 2"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Helgad vare Toro,

Amen!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Remus:

En jävla pajas. Alla hans filmer är dåliga och ren skit. Första Hellboy var dock helt okej.

Det bästa som kunde hända var att han hoppa av Hobbit filmerna! Han skall inte få besudla dom Mästerverken! Lämna geniet Peter Jacksson ifred!

Kan inte hålla med någonstans. Del Toro är en modern auteur som har varit inblandad i ett gäng helt underbara filmer och just nu håller jag på och läser boken "Släktet" som han har varit med och skrivit och den är riktigt bra. En kreativ och duktig mångsysslare med andra ord. För övrigt tror jag att hans version av Bilbo hade blivit förbannat intressant, inte bättre eller sämre än P.J:s version men definitivt sevärd.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Del Toro har såvitt jag vet inte hoppat av 'The Hobbit', Han och Jackson skriver/har skrivit manus gemensamt, däremot regisserar han inte pga ett problem med filmbolaget. Vill dock påstå att som visionär är Del Toro ett geni som Jackson inte kommer i närheten av och det är antagligen därför PJ rekryterade honom.

1
Skriv svar