Gamescom - Hype utan Internet

Medlem
Gamescom - Hype utan Internet

Så nu är det på gång, Gamescom 2011, Europas största spelmässa.

Jag är en person som alltid sitter och kollar alla live-feeds, streams, och F5:ar många nyhetssidor för att få läsa alla deras egna nyhets scoops.

Jag är beroende, deal with it!

I år är även ett av de starkaste spel åren på evigheter. Vi har den stora matchen (Battlefield 3 vs MW3), RPG spelens revanch (Skyrim och SW:TOR) samt upplösningar till episka storys (Uncharted, Assassins Creed, Mass Effect etc etc.).

Jag sitter här och hypar många av spelen (Framförallt BF3 och ME3) och nu när Gamescom går av stapeln kommer det flöda ny information, bilder och filmer, medan jag sitter här och USB Tethrar uppkoppling från min mobiltelefon.

Det var i helgen efter ett strömavbrott mitt Comhem-modem valde att säga upp sig så nu sitter jag här i södra stockholm utan en ordentlig uppkoppling när all info jag väntat på så länge kommer uppdagas.

Att ladda filmer från youtube går förvånadsvärt segt så det blir inte till att kolla trailers där.
Men efter några mycket seriösa och noga mätningar (läs: surfa runt å kände efter vad som gick fort att ladda) så har jag kommit fram till att FZs film arkiv är det som går betydligt snabbast att ladda via min mobil.

Jag ber därför er i FZ crew att arbeta extra hårt med att få upp videos så fort som möjligt (hellst BF3 där de visar upp 64p, jets och co-op) för att kunna stilla min enorma abstinens.

Jag litar på er FZ under detta Gamescom, don't fail me, i depend on you!

#blogg

Medlem
Gamescom - Hype utan Internet

Tror FZ.se verkar slita hårt så det ska nog gå bra


signatur

hejsanhejsanhejsan

Frilansare
Medlem

^^ fz har gjort ett lysande jobb hittills med uppdateringen! bra jobbat!

Lyckades dock streama majoriteten av EAs konferans via mobilen.. gick okej och fick se bf3 så nu e jag ganska nöjd ^^

1
Skriv svar