GC: Ny film från Battlefield 3

Robot
GC: Ny film från Battlefield 3

Se två minuters pc-multiplayer på banan Caspian Border.

#ea, #battlefield-3, #dice


Medlem
GC: Ny film från Battlefield 3

Mother of God...

Medlem
Medlem

Jobbat mycket på grafiken sen de stängde ner alphan eller kör de en Dragon Rising?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Den lilla roboten som visar 1:35 är en sådan här desameringsrobot http://www.weirdwarp.com/2010/12/robots-and-their-potential-u...
Undra om man ska använda den till att desarmera minor med mera typ iom att det inte är rush så används den inte till att desarmera objektiven iaf!


signatur
dzl
Medlem

Jag är mållös.

Medlem
Medlem

Ser ju riktigt bra ut osv.

Men bara för att vara "den" som måste säga något så känns det som mycket BC2 över det hela och det var samma intryck jag fick av alphan. För mycket explosioner bara för "explosionernas skull" är också något gravt irriterande både i BF3 alphan och BC2, förmodligen beror det mycket på 3d spotting med tyckte ändå det var förjävligt utan i BC2.

Blir nog köp då jag älskar Jets och många polare lär köpat.
BF2 , 1942 var guld iaf.

Medlem
Skrivet av Davwve:

Den lilla roboten som visar 1:35 är en sådan här desameringsrobot http://www.weirdwarp.com/2010/12/robots-and-their-potential-u...
Undra om man ska använda den till att desarmera minor med mera typ iom att det inte är rush så används den inte till att desarmera objektiven iaf!

Kan lika gärna vara ett vapen monterat på den


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Medlem
Inaktiv

G-g-g-gODLiKE!

Medlem

Eeeh snyggt men vad slött flygplanen såg ut att flyga
Gilla inte heller att de flög igenom säkerthetslinorna till radiomasten eller vad den där röd/vita tornet skulle föreställa. Antar att den kan sprängas men det gör inget om man flyger en helikopter genom linorna?

Det finns alltid något jag stör mig på i spel så detta var ju relativt små saker förvisso.
Någon som spelat Alphan som tycker det såg visuellt snyggare ut nu?

Medlem

Såg videon live på Gamescom.. satt vid datorn och bara kolla med öppen mun! längtar som fan nu!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Där satt den!

Så att säga.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

OMFG! Detta är ju sjukt! Fan vad man längtar Inte för att så mycket såg verklighetstroget ut, men det kan nog bli kul ändå.

RIP MW och COD

DICE 4TW!

Medlem

Nördorgasm.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Eeeh snyggt men vad slött flygplanen såg ut att flyga
Gilla inte heller att de flög igenom säkerthetslinorna till radiomasten eller vad den där röd/vita tornet skulle föreställa. Antar att den kan sprängas men det gör inget om man flyger en helikopter genom linorna?

Det finns alltid något jag stör mig på i spel så detta var ju relativt små saker förvisso.
Någon som spelat Alphan som tycker det såg visuellt snyggare ut nu?

Jag tycker det såg mycket bättre ut, men det har alla filmer gjort. Alfan körde med kassa texturer mm...

Medlem

Vafan hände med den första kommentarstråden? jag o en till hade skrivit i den?

Anywhooo, Awesomsauce!

Hådee
http://youtu.be/m8S_eEv_A5k

Edit: Knasigt kommentarssystem, olika trådar för videon och nyheten.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Jag kan inte greppa det riktigt....
Måste kolla fler gånger.

Dom är ju bra på att klippa ihop snyggt osv..

Men jag rös fan hela vägen igenom.

Som ovan: Helt mållös..

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Eeeh snyggt men vad slött flygplanen såg ut att flyga
Gilla inte heller att de flög igenom säkerthetslinorna till radiomasten eller vad den där röd/vita tornet skulle föreställa. Antar att den kan sprängas men det gör inget om man flyger en helikopter genom linorna?

Det finns alltid något jag stör mig på i spel så detta var ju relativt små saker förvisso.
Någon som spelat Alphan som tycker det såg visuellt snyggare ut nu?

Planen flyger nog sakta av balanseringsskäl. De verkar kraftfulla nog som de är redan. Även i BF2 var de på tog för sega jämfört med riktiga jets.

Linorna vet jag inte riktigt. Kan vara farten, lite som att åka Balder på Liseberg och man tror att man ska slå armarna i nån balk

Medlem

Fyfan vad nice! Längtar till beta 9/11

Medlem

Om nom nom BF3 here i come!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Fuidama:

Eeeh snyggt men vad slött flygplanen såg ut att flyga
Gilla inte heller att de flög igenom säkerthetslinorna till radiomasten eller vad den där röd/vita tornet skulle föreställa. Antar att den kan sprängas men det gör inget om man flyger en helikopter genom linorna?

Det finns alltid något jag stör mig på i spel så detta var ju relativt små saker förvisso.
Någon som spelat Alphan som tycker det såg visuellt snyggare ut nu?

Planen flyger nog sakta av balanseringsskäl. De verkar kraftfulla nog som de är redan. Även i BF2 var de på tog för sega jämfört med riktiga jets.

Linorna vet jag inte riktigt. Kan vara farten, lite som att åka Balder på Liseberg och man tror att man ska slå armarna i nån balk

Det där med linorna är samma sak i BFBC2, man kan flya igenom kraftldningarna med helkiptern utan att det händer nått. Men man kraschar om man flyger in i stålparna. Det borde dom fixa faktiskt.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ser ju riktigt bra ut osv.

Men bara för att vara "den" som måste säga något så känns det som mycket BC2 över det hela och det var samma intryck jag fick av alphan. För mycket explosioner bara för "explosionernas skull" är också något gravt irriterande både i BF3 alphan och BC2, förmodligen beror det mycket på 3d spotting med tyckte ändå det var förjävligt utan i BC2.

Blir nog köp då jag älskar Jets och många polare lär köpat.
BF2 , 1942 var guld iaf.

Känns mycket som Bc2? Det är ju mer likt BF2 och 2142 än något annat BF! Bra ju!

Hoppas de hittat på något vettigt syfte med flyget, i tidigare instanser av spelserien tycktes ju deras enda uppgift vara att förstöra för de i det egna laget som faktiskt försökte vinna matchen...

Medlem

signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Hoppas de hittat på något vettigt syfte med flyget, i tidigare instanser av spelserien tycktes ju deras enda uppgift vara att förstöra för de i det egna laget som faktiskt försökte vinna matchen...

Beror ju på vem som flyger..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Förstår fortfarande inte varför alla hypas så mycket utav detta, det är ju inget annat än ett Bad Company 3 med nytt (gammalt?) namn. Ah, just ja - Flygplan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Verkar ju stödja TrackIR iaf, om de inte körde mouselook i planet. UI't i tanks känns förjävla kluttrat bara. Hur ska man kunna se fiendetanksen när alla krusiduller i mitten av skärmen är ivägen?

Skriv svar