GC: Actionspäckad Mass Effect 3-trailer

Robot
GC: Actionspäckad Mass Effect 3-trailer

Bioware levererar en tung gameplay-trailer från Mass Effect-trilogins avslutning. Visst vill ni kika?

#mass-effect-3


Medlem
GC: Actionspäckad Mass Effect 3-trailer

NOm nom nOm noM


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Ser knappt att det här är trean. Ser ut som ettan med mer flamboyanta shaders.

Medlem
Medlem

Ni skrev väl lite fel nu väl? Det ska väl vara Gears of War 3 eller?

Medlem
Skrivet av Cane:

Ni skrev väl lite fel nu väl? Det ska väl vara Gears of War 3 eller?

Jag ser Mass Effect 3 på trailern, vad ser du?

Medlem

Meh. Kommer inte slå ettan <3

Trean ser (föga oväntat) ut att bli rätt likt tvåan som jag inte gillade alls

Inaktiv

Combat ser inte så mycket mer spännande ut än 2an. Blir väl ok..
Men fan, det är ju till största del storyn jag kommer köpa det för

EDIT: Kan dock tänka mig att det kan bli rätt intense taktiska strider på högre svårighetgrader. Strider i ME har alltid varit roligare att spela än de är att titta på.

Medlem

Bara jag som tycker att rörelse-animationerna såg sjukt stela ut?
Hoppas som sagt dock på en grym story, har gett upp hoppet lite nu när BioWare verkar satsa allt mer på konsol...

Medlem
Skrivet av Cane:

Ni skrev väl lite fel nu väl? Det ska väl vara Gears of War 3 eller?

Hehe x)

Medlem
Skrivet av mikrokiwi:

Bara jag som tycker att rörelse-animationerna såg sjukt stela ut?
Hoppas som sagt dock på en grym story, har gett upp hoppet lite nu när BioWare verkar satsa allt mer på konsol...

Jag håller med dig om animationerna men det är ungefär 7 månader kvar tills det släpps. Animationerna är en av de saker som dom, under de närmsta månaderna, säkerligen kommer att finslipa på.

Att BioWare skulle satsa mer på konsol tycker jag inte. Mass Effect var ju trots allt 360-exklusivt till en början. Det var ju inte förns Mass Effect 2 som dom valde att officiellt utveckla till PC också.

Medlem

Fan vad uppspelt jag blir. Spelar fortfarande ME1 och 2 regelbundet. Kan inte få nog av dessa spelen.

Medlem

Skönt nog ser striderna ut att vara betydligt tyngre och tightare än i de tidigare spelen. Nu gäller det bara att hålla sig borta från alla spoilers och hoppas på en upplevelse i klass med det första spelet.

Och låt det för fan vara fritt från onda insekter.

Medlem

Dom dödade Liara D:

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:
Skrivet av mikrokiwi:

Bara jag som tycker att rörelse-animationerna såg sjukt stela ut?
Hoppas som sagt dock på en grym story, har gett upp hoppet lite nu när BioWare verkar satsa allt mer på konsol...

Jag håller med dig om animationerna men det är ungefär 7 månader kvar tills det släpps. Animationerna är en av de saker som dom, under de närmsta månaderna, säkerligen kommer att finslipa på.

Att BioWare skulle satsa mer på konsol tycker jag inte. Mass Effect var ju trots allt 360-exklusivt till en början. Det var ju inte förns Mass Effect 2 som dom valde att officiellt utveckla till PC också.

Formulerade mig nog lite klantigt, menade "nu när BioWare gör spel till konsoler och portar till PC" kanske är bättre. SWTOR räknas inte, efter att ha testat det har jag inte kunna tänka på annat än vad det skulle kunnat blivit om BioWare inte hade fått WoW-sjukan, dvs OMG WOW = PENGAR VI GÖR ETT WOW!
(kotor 3...)

Medlem

ska lira igenom allt från ettan igen och göra alla sidemissions och dlc så att jag får en riktigt fet save att transfera till trean! helt sjukt vad taggad jag är

Inaktiv

yeeeeh. så nu spawnas det fiender uppe i luften med. preeeciiiiiis vad jag har önskat mej.
ännu fler totalt menlösa - utdragna - stridssekvenser.

Medlem

Ettan i min mening av bland det bästa jag spelat. Tvåan var en besvikelse, bra men likväl en besvikelse.. Och jag tror (tyvärr) inte trean kommer vända trenden (Me>me2 , Dragon Age Origins >x1miljon Dragon Age 2.


signatur

woop woop

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Dom dödade Liara D:

Äh lite knakelibrak i ryggraden bara. Lite medi-gel så är tjejen kick-ass igen.

Så kul med F.E.A.R. 2 och 3 Mechs i ME3...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Dom dödade Liara D:

OH SHI-

Nu vågar inte jag gå inte på de officiella forumen på ett tag


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

AW8
Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av Zaptagious:

Dom dödade Liara D:

Äh lite knakelibrak i ryggraden bara. Lite medi-gel så är tjejen kick-ass igen.

Haha!

Längtar som fan till 3:an! 2:an var helt sjukt bra, en perfekt blandning medan hektisk action och rollspelande konversationer. Karaktärerna, settingen, gameplayet, musiken!
Roligt att de tänker lägga till lite mer RPG-grejer som weapon customizations från 1:an också.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Det här kommer bli bra. Hoppas jag.

Medlem

Ser hellre cinematiska trailers (swenglish är grejen) på ME-spelen, då spelens spelmekanik lyckas med att se så förbannat tråkig ut när man inte spelar själv.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Inaktiv
Skrivet av PeTTs0n:

Ser hellre cinematiska trailers (swenglish är grejen) på ME-spelen, då spelens spelmekanik lyckas med att se så förbannat tråkig ut när man inte spelar själv.

AMEN! bland annat därför jag väntade så länge med att ens testa tvåan, men sen var det ju ett av de ägigaste spelen någonsin. Men jag önskar att dom bättrar på striderna till del nr3. Storymässigt är jag supernöjd hitills!

1
Skriv svar