Ny chans – betatesta Might & Magic: Heroes VI

Medlem
Skrivet av UppZi:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av Mack:

100 nycklar va inte mycket att hänga i granen. Tror fortfarande det finns några kvar på den här sidan. http://www.krawall.de/web/win/id,132/

Tackar för det tipset! Någon mer som får meddelandet "Code not valid or already used"? Kan nog vara pga. att betan är nere tills på tisdag, men ändå.

Näe jag får också det. Va så rutten att jag fixade mer än en nyckelför att dubbelchecka. Ingen funkade så jag hoppas att det funkar på Tisdag. Om det gör det kan jag vara snäll och ge bort en nyckel.

Fick det också, tror jag vart lite väl sprallig när jag såg att jag hade en code på hotmailen..

EDIT:
Till ni som använde den där sidan och det står att eran beta key är invalid or in use. Som jag förstår det, står det så för alla som försöker just nu. Eftersom betan har blivit försenad lr något dylikt till 16 (den har varit i 2 faser). Det är den information jag hittat.

Så försök igen den 16.

Medlem

"Code not valid or already used"
Det meddelandet får jag då jag knappar in min kod.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Sillage:

"Code not valid or already used"
Det meddelandet får jag då jag knappar in min kod.

Samma här. Vi får vänta till tisdag och se vad som händer då.


signatur

Have a good time!

Medlem

Tackar tackar!

Medlem
Skrivet av Hoogeer:

EDIT:
Till ni som använde den där sidan och det står att eran beta key är invalid or in use. Som jag förstår det, står det så för alla som försöker just nu. Eftersom betan har blivit försenad lr något dylikt till 16 (den har varit i 2 faser). Det är den information jag hittat.

Så försök igen den 16.

Tack.. Då provar jag då. Funkar inte för mig just nu heller!

Skribent

Betatestningen börjar tisdagen den 16 augusti och pågår i tre veckor, det vill säga till och med den 5 september.

Så har FZ skrivit på sidan där man ansökte om att få nyckeln så ni kan sluta försöka registrera er för betatestning innan tisdag.

Redaktör

Normalt brukar det gå att tanka hem betor innan de drar igång, därför skickade vi ut nycklarna redan i går. Det verkar dock inte funka nu, så testa att registrera era nycklar i morgon.


signatur
Medlem

Jag testade nu på morgonen 09.10. Får fortfarande samma svar. Code not valid or already used :/

Redaktör

Skulle tro att den inte börjat än. Jag har tyvärr ingen tidpunkt för när den ska dra igång.


signatur
Medlem

Klockan är 12.37 och nyckeln går fortfarande inte att aktivera.

Hojta till här när någon lyckas aktivera, tack!

Medlem

Följer också denna tråden för att hålla mig uppdaterad. Så skriv gärna om ni lyckas.

Skrivet av tazzen:

Klockan är 12.37 och nyckeln går fortfarande inte att aktivera.

Hojta till här när någon lyckas aktivera, tack!

Medlem

"Code not valid or already used" klockan 14.53.

OML
Medlem

"Code not valid or already used" klockan 15.43

Edit: Jag läste förövrigt på ubisofts forum och moderatorerna trodde att betan skulle komma upp omkring 18.00 vår tid (det var tydligen omkring den tiden förra beta testningen drog igång).

Medlem

Kan man ladda hem betan nånstans innan? Vore ju fint om det va klart till den öppnar!

Medlem

Klockan är efter 6 och fungerar fortfarande inte.. surt.

Medlem

18:18 Code not valid or already used

Medlem
Skribent

Nu kom jag så långt som att min kod blev accepterad men fick "404 not found" när ja tröck på download

Medlem

Japp nu fungerar koden, men som föregående talare sa;

"The requested URL /s/Beta/Might_and_Magic_Heroes_VI_Public_Closed_Beta.zip was not found on this server."

OML
Medlem

Samma sak för mig med.

Medlem

Kollar nu om dom gamla betafilerna går att uppdatera. Hade vart gött.

Edit: Funkade bra.

Medlem

Säkerligen en överbelastning just nu, bara att vänta en liten stund så fungerar det nog.

Medlem

är de någon som har lyckats ladda ner zip filen ännu?

Medlem

Moderator på deras forum skrev att man annars kunde tanka den här http://www.gusf.se/PublicBeta.torrent sedan uppdatera den.

EDIT: Provat nu och det fungerar, bara tanka och uppdatera!

Medlem

160kbs på 100lina :X.....

Var hittar jag updaten då fARLIGT?

Medlem

Kan inte ens trycka på validate my key, någon aning?

Medlem

Kan inte ens trycka på validate my key, någon aning?

Medlem
Skrivet av tazzen:

160kbs på 100lina :X.....

Var hittar jag updaten då fARLIGT?

Trycker på gu.exe i mappen så uppdateras det.
Måste dock göra så 2-3 ggr.

12
Skriv svar