Blogginlägg på FZ

Avstängd
Blogginlägg på FZ

Jag tänker skriva ett blogginlägg eller fler blogginlägg på FZ och har frågor. Är det förbjudet att skriva blogginlägg på FZ som är en uppföljare eller en expansion eller fortsättning på en annan blogg på FZ som man själv har skrivit? Kan det innebära en risk eller en undergång, om jag kryssar i rutan på bloggen på FZ där det är skrivet följande? Publicera inlägg på Facebook. Uppskattas det att man skriver blogginlägg som är en fortsättning eller en uppföljare eller en expansion efter ett annat blogginlägg som man själv har skrivit? Är det förbjudet att skriva blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare till någon annan persons egna blogginlägg och inte sitt eget blogginlägg? Jag har aldrig hört något om att någon människa skriver blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare till någon annan persons egna blogginlägg som man inte själv har skrivit. Finns det såna bloggar? Har det funnits såna bloggar kommer? Kommer det att finnas såna bloggar. Jag blir den första som skriver ett blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare på mitt egna tidigare blogginlägg. Jag blir den första som skriver ett blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare till någon annan persons egna blogginlägg och inte mitt eget blogginlägg.

Jag har en annan plan. Ni som skriver bloggar, jag har tips till er. Skriv blogginlägg som är föregångare till tidigare bloggar istället för att skriva uppföljare. Försök att inte skriva uppföljare till bloggar, jag gissar att jag har en bättre plan. Skriv blogginlägg som är föregångare till andra personers egna blogginlägg. Då kanske ditt blogginlägg blir mycket bättre. Som att man gör en film som heter Nödsituationsmaskinen Har Startat 4. Innan man gör första filmen. Sen efter att man har gjort fjärde filmen gör man den första filmen som heter Nödsituationsmaskinen har startat. Men det finns en skillnad. Man gör det på andras blogginlägg och inte sitt eget. Om det är förbjudet gör det inte. Man kan kanske ta World in Conflict, Battle Realms, Stronghold Legends, Armies of Exigo, Paraworld, Rising Kingdoms och Diggles.


signatur

Neuropsyk i Bollnäs AB

Medlem
Skrivet av Fektit:

Jag tänker skriva ett blogginlägg eller fler blogginlägg på FZ och har frågor. Är det förbjudet att skriva blogginlägg på FZ som är en uppföljare eller en expansion eller fortsättning på en annan blogg på FZ som man själv har skrivit? Kan det innebära en risk eller en undergång, om jag kryssar i rutan på bloggen på FZ där det är skrivet följande? Publicera inlägg på Facebook. Uppskattas det att man skriver blogginlägg som är en fortsättning eller en uppföljare eller en expansion efter ett annat blogginlägg som man själv har skrivit? Är det förbjudet att skriva blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare till någon annan persons egna blogginlägg och inte sitt eget blogginlägg? Jag har aldrig hört något om att någon människa skriver blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare till någon annan persons egna blogginlägg som man inte själv har skrivit. Finns det såna bloggar? Har det funnits såna bloggar kommer? Kommer det att finnas såna bloggar. Jag blir den första som skriver ett blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare på mitt egna tidigare blogginlägg. Jag blir den första som skriver ett blogginlägg som är en fortsättning eller en expansion eller en uppföljare till någon annan persons egna blogginlägg och inte mitt eget blogginlägg.

Jag har en annan plan. Ni som skriver bloggar, jag har tips till er. Skriv blogginlägg som är föregångare till tidigare bloggar istället för att skriva uppföljare. Försök att inte skriva uppföljare till bloggar, jag gissar att jag har en bättre plan. Skriv blogginlägg som är föregångare till andra personers egna blogginlägg. Då kanske ditt blogginlägg blir mycket bättre. Som att man gör en film som heter Nödsituationsmaskinen Har Startat 4. Innan man gör första filmen. Sen efter att man har gjort fjärde filmen gör man den första filmen som heter Nödsituationsmaskinen har startat. Men det finns en skillnad. Man gör det på andras blogginlägg och inte sitt eget. Om det är förbjudet gör det inte. Man kan kanske ta World in Conflict, Battle Realms, Stronghold Legends, Armies of Exigo, Paraworld, Rising Kingdoms och Diggles.

Hej Fektit,

Om du läser bloggreglerna ser du att dina tankar om blogginlägg inte bryter mot reglerna. Men, om bloggarna du vill skriva skulle vara någon form av föregångare till andra personers blogginlägg är det viktigt att de blogginläggen inte bryter mot de reglerna, för då kan troligtvis det du skriver bryta mot reglerna också. Ja, beroende på hur du formulerar dig.

Med expansion och fortsättning på andras bloggar har jag lite funderingar. Visst finns det många som bloggar om andras bloggar. Det vill säga, att de läser andras bloggar och sedan skriver kommentarer om det i egna blogginlägg, på sina egna bloggar. Jag hänger inte riktigt med på hur ditt resonemang skiljer sig från det. Fast det är ju såklart en skillnad mellan att använda någon annans argument, och skriva en regelrätt fortsättning. Men för att skriva en regelrätt fortsättning behöver du nog huvudförfattarens tillåtelse.

Rent krasst blir det annorlunda om du skriver en föregångare till någon annans text. Det skulle kunna innebära att den personen behöver en tillåtelse för att skriva en uppföljare till din text, men eftersom personen i fråga skrev texten först ur ett rumsligt tidsperspektiv, vilket är vad vi mäter det mesta med i den mänskliga världen, är det mer en efterkonstruerad föregångare till texten du skriver.

Oj, att försöka sätta sig in hur du tänker är fasenimig inte lätt, men jag tänker inte låta bli att försöka.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Vad har du rökt egentligen?


signatur

You must construct additional pylons.

Inaktiv

Taget från internet..

Skoja inte med bloggare, men jag förstår vad du vill ha sagt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Det är inget trams. Vi i FZ crew har fått e-post av Fektit tidigare, vi är hyfsat övertygade om att killen är legit. Han tänker bara i lite annorlunda banor.

Skrivet av Sebastian Lind:

Det är inget trams. Vi i FZ crew har fått e-post av Fektit tidigare, vi är hyfsat övertygade om att killen är legit. Han tänker bara i lite annorlunda banor.

Uppfattat, har ändrat lite i mitt inlägg. Bra att ni har koll...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det är inget trams.

Bäste Herr Lind.

Av trådskaparens inlägg att döma, så ligger det i mitt tycke närmast att anta att hans uppsåt inte är att ställa en seriös fråga, utan att sprida frågetecken endast för sitt egen behag.

Eller som kids säger: fan han trollar bara, typ banna honom.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skrivet av conthox:
Skrivet av Sebastian Lind:

Det är inget trams.

Bäste Herr Lind.

Av trådskaparens inlägg att döma, så ligger det i mitt tycke närmast att anta att hans uppsåt inte är att ställa en seriös fråga, utan att sprida frågetecken endast för sitt egen behag.

Eller som kids säger: fan han trollar bara, typ banna honom.

Han är inget troll, åtminstone inte medvetet. Det är allt jag kan säga.

Medlem

Jag börjar sakta men säkert förstå

Medlem

Varför är ALLT han skriver helt... Obegripligt..? 0.o


signatur

Imperator

Medlem

Jag ser framför mig en brinnande person som bara måste få med alla tankar i varje mening.


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

1
Skriv svar