Letar efter en nyhet om vackraste indiespelet

Medlem
Letar efter en nyhet om vackraste indiespelet

Hejsan, jag har försökt leta i nyhetsarkivet utan lycka. När jag söker på ord dyker det upp 0 träffar.

Kan någon vara snäll och hjälpa mig hitta denna nyhet?

Något om det vackraste indiespelet

mvh

Adrian

Medlem

ja så var det tack och bock!

NEj nej Sebastian. Denna är vad adrii söker!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Haha, ge inte Sebastian för mycket ego-boost nu. Det räcker och blir över som det är.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

TiT & Dödsfienden:
Snälla, sluta deraila en tråd som handlar om det vackraste indie-spelet någonsin, tack!

Du sabbade alla chanser för spelet när du i samma nyhet nämnde Kana:Little sister


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Du sabbade alla chanser för spelet när du i samma nyhet nämnde Kana:Little sister

Agreed, jävla weeabo.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skrivet av Harpa:
Skrivet av Traveller in time:

Du sabbade alla chanser för spelet när du i samma nyhet nämnde Kana:Little sister

Agreed, jävla weeabo.

"Weeaboo", om jag får be.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Traveller in time:

Du sabbade alla chanser för spelet när du i samma nyhet nämnde Kana:Little sister

Agreed, jävla weeabo.

"Weeaboo", om jag får be.

Ja, förlåt mig min ärade nemesis. Om jag ändå ska hata dig borde jag göra det på rätt sätt. Annars är det "all in vain" så att säga. Torsdag lunch, btw.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Machinarium (:

Medlem

haha

tack för de andra tipsen också var mest ute efter en kommentar just i den nyheten om ett annat spel

Men jag måste säga att trailern till det där spelet nöp i hjärtat lite

O.O "... jävla Weeaboo" :x => :#
har inte hört det uttrycket på minst 5 år.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

O.O "... jävla Weeaboo" :x => :#
har inte hört det uttrycket på minst 5 år.

Jag förstår inte ens vad det betyder.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Kort och enkelt så är det en person som förkastar sin egen nationella identitet och önskar att de var japanska, därtill så tycker de att allt som kommer från japan är rent guld och skall höjas till skyarna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Kort och enkelt så är det en person som förkastar sin egen nationella identitet och önskar att de var japanska, därtill så tycker de att allt som kommer från japan är rent guld och skall höjas till skyarna.

*plockar fram retstickan*
Är det då inte enklare att bara säga "Sebastian"? Då vet ju alla vad som menas, typ, ba', lix!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Traveller in time:

Kort och enkelt så är det en person som förkastar sin egen nationella identitet och önskar att de var japanska, därtill så tycker de att allt som kommer från japan är rent guld och skall höjas till skyarna.

*plockar fram retstickan*
Är det då inte enklare att bara säga "Sebastian"? Då vet ju alla vad som menas, typ, ba', lix!

Haha! Vad har jag gjort för att ha förtjänat detta hemska rykte?!

1
Skriv svar